LEGO 1. máj svátek zamilovaných

Deti vyskúšali: Inteligentné minipero s kvízom

Celé balenie inteligentného minipera zahŕňa 12 obojstranných kartičiek s pestrými úlohami pre predškolákov a jedno červené pero reagujúce na dotyk.

Inteligentné minipero - škatuľa

Zvieratká, farby aj počty

Princíp používania hry je jednoduchý: na každej kartičke je vyobrazená úloha (nájsť nejaký predmet, spočítať predmety, priradiť farby a pod.) a čiernym hrotom pera by dieťa malo označiť správne odpovede. Pero sa prikladá na čierny bod pri obrázkoch, a potom zvukovou signalizáciou rozlíši, či dieťa správne odpovedalo alebo nie. Pri dobre zvolenej odpovedi sa ozve povzbudivé tlieskanie a pri zlom označení iné zvuky, ako napríklad zatrúbenie. Dieťa sa tak ľahko naučí rozpoznať správnu a zlú odpoveď a týmto spôsobom sa aj ďalej vzdeláva. Vďaka hre sa učí rozoznávať zvieratá, predmety, druhy potravín, farby, základy počtov a precvičuje si logiku.

Ineligentné minipero - karty

Vlastnosti interaktívneho pera

Červené pero musím pochváliť, ako dobre sadne do detskej ručičky a je naozaj ľahučké. Do pera sa vkladajú 2 tužkové batérie typu AAA, ktoré je potrebné dokúpiť. Okrem vydávania zvukov vie pero aj blikať (nazeleno alebo načerveno – opäť podľa správnosti odpovede), avšak na dennom svetle to nie je veľmi zreteľné. Ale napríklad pri nočnej jazde v aute táto funkcia príde vhod.

Ineligentné minipero - pero

Ako baví hračka deti?

Aj keď je hračka určená pre deti vo veku 3 až 5 rokov, zdá sa mi najviac vhodná pre predškolákov, ktorí už majú nejaké povedomie o písmenkách aj počtoch. Aj otázky si dieťa mladšie ako 5 rokov samo neprečíta a pri hre musí asistovať rodič. S touto náučnou hrou som zoznámila svoje dve dcéry (2,5 rokov a 5,5 rokov) a musím povedať, že bavila obe. Mladša dcéra sa vyžívala vo zvukoch pera a zaujali ju aj obrázky (ktoré sú naozaj pekne ilustrované) a učila sa poznávať zvieratá a rôzne predmety. Na určovanie správnych odpovedí je ešte malá a ani som nepredpokladala, že by hneď na prvýkrát označila niečo správne.

O zábavu postarané

Moja staršia dcéra, vlastne už predškoláčka, hľadala správne odpovede a kým klikla na čierny bod, naozaj nad úlohou premýšľala a často sa jej podarilo kartičku vyriešiť celú správne. Ja som jej čítala len otázky a trochu úlohu vysvetlila. Pri hre vydržala sedieť dlho a plnenie úloh ju bavilo. Preto by som povedala, že je hra vhodná skôr pre jej vekovú kategóriu a možno malé školáčky, ktoré si aj otázku dokážu prečítať samy a hra je pre nich väčšou výzvou. Zvládnu ju tak celú aj bez dospelých a nemajú problém samostatne zistiť správny výsledok.

Ineligentné minipero - zábava

Stojí táto inteligentná hračka za to?

Keď to zhrniem, za veľmi priaznivú cenu dostanete prínosnú aj zábavnú hru, vďaka ktorej deti získajú nové vedomosti. Určite bude skvelou voľbou napríklad pri cestovaní, nezaberie ani veľa priestoru a zmestí sa do každého detského batohu.

Blogerka Alice vedie už piaty rok svoj lifestylový blog Mámou stylově, kde zdieľa so svojimi čitateľmi svoj život s deťmi, inšpiruje čitateľky v oblasti módy, radí ohľadom kozmetiky a venuje sa aj témam, ako sú cestovanie alebo varenie. Taktiež má svoj youtube kanál Mámou stylově, kde necháva divákov nahliadnuť do svojho života cez vlogy. Je mamou dvoch dievčatiek a čiastočne sa venuje aj módnemu stylingu.
+420 225 340 120