Reklamácia tovaru značky DELL
Názov servisu | Telefón | Prevádzková doba |
---|---|---|
DELL | +421 (2) 5750 8303 | 8:00-18:00 |
Prehľad služby Next Business Day On-Site (NBD)
Služba Next Business Day On-Site zaručuje Vašu bezstarostnosť od dátumu dodania. V prípade, že na danom systéme dôjde k poruche, umožňuje služba Dell NBD odoslania servisného technika k zákazníkovi po dokončení procesov pomoci v súlade s nižšie uvedenými štandardmi (vrátane služby diagnostiky problému prostredníctvom webových stránok alebo telefonicky) a zabezpečenie servisu vrátane náhradných dielov a práce po celú dobu servisného obdobia. Dĺžka servisného obdobia, po uplynutí ktorého je služba spoplatnená, je uvedená na faktúre. Bez ohľadu na dĺžku servisného obdobia poskytuje spoločnosť Dell jednoročnú nerozšířiteľnú podporu na spotrebný materiál a príslušenstvo Dell, ako napríklad médiá, prepravné kufríky a batérie do notebookov.