Vážený zákazník, ďakujeme vám za zakúpenie nášho produktu. Pred prvým použitím si prosím pozorne prečítajte nasledujúce pokyny a uschovajte si tento návod na použitie pre budúce použitie. Zvýšenú pozornosť venujte bezpečnostným pokynom. Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k prístroju, obráťte sa na zákaznícku linku.
Hodinky zapnete dlhým stlačením bočného tlačidla. Potom si z obchodu s aplikáciami v telefóne stiahnite aplikáciu „Da Fit“. Prípadne môžete naskenovať nasledujúci QR kód a aplikáciu stiahnuť.
Potom zapnite Bluetooth v telefóne, otvorte aplikáciu Da Fit a kliknutím na „Pridať zariadenie“ pripojte mobilný telefón k zariadeniu. Potom na svojom zariadení zapnite ponuku telefónu. Potom prejdite na ponuku „O zariadení“ na hodinkách a skontrolujte posledné štyri číslice adresy MAC. Potom prejdite do nastavenia Bluetooth v telefóne a pripojte sa k zariadeniu Bluetooth, ktoré končí týmito štyrmi číslicami. V nižšie uvedenom príklade končí adresa MAC zariadenia číslom 5994.
Funkcie
Hlavné rozhranie
Zapnutie napájania: Dlho stlačte bočné tlačidlo na tri sekundy.
Vypnutie napájania: V hlavnom rozhraní stlačte bočné tlačidlo na tri sekundy a potom hodinky vypnite kliknutím na zaškrtávacie políčko.
Dizajn hlavného rozhrania prepínača: Dlho stlačte hlavné rozhranie, kým sa rozhranie trochu nezmenší. Môžete prepínať medzi rôznymi rozhraniami. Štvrtý ciferník je možné ručne nahradiť používateľom definovaným obrázkom alebo fotografiou v aplikácii.
Ponuka funkcií
Vyskakovacie menu
Ak sa chcete dostať do kontextovej ponuky, posuňte obrazovku z hlavného rozhrania nadol.
Vo vyskakovacom menu máte niekoľko možností:
Divadelný režim
Nastavenie jasu
Režim vibrovania alebo stlmenia
Informácie o počasí
Nastavenia (stopky, budík, odpočítavanie, jas, prebudenie hodiniek zatrasením, zapnutie/vypnutie, divadlo, reset, vypnutie, informácie o zariadení, kód aplikácie)
Funkcie v aplikácii Da Fit
1. | Synchronizácia údajov
Všetky namerané údaje sa synchronizujú s mobilným telefónom pomocou aplikácie Da Fit.
2. | Prispôsobenie hlavného rozhrania
Tu si môžete ciferníky prispôsobiť podľa svojich predstáv.
3. | Oznámenia
Tu si môžete prispôsobiť, ktoré aplikácie majú oprávnenie zobrazovať push oznámenia na hodinkách (napr. Facebook, Twitter atď.).
4. | Budík
Tu si môžete nastaviť budík.
5. | Spúšť
6. | Iné
7. | Nájsť moje hodinky
Po zapnutí funkcie budú hodinky po pripojení Bluetooth vibrovať.
8. | Formát času
Dve možnosti 12-hodinového a 24-hodinového systému.
9. | Režim nerušiť
10. | Pripomienka sedavého zamestnania
Platí od 10:00 do 22:00.
11. | Celodenné monitorovanie srdcovej frekvencie
Ak je funkcia zapnutá, zisťuje vašu srdcovú frekvenciu po celý deň.
12. | Obrazovka rýchleho zobrazenia
Prebuďte obrazovku.
13. | Upozornenie na pitie vody
14. | Počasie
Zvoľte si požadované mesto alebo nechajte hodinky automaticky zistiť vašu polohu.
15. | Pripomienka fyziologického cyklu
Bežné problémy
Čo mám robiť, keď mám problémy s pripojením alebo upozorneniami?
Skúste zariadenie znovu pripojiť podľa nasledujúcich pokynov:
Odpojte zariadenie v aplikácii Da Fit a v prípade zariadenia s iOS aj v nastaveniach Bluetooth.
Odinštalujte aplikáciu Da Fit z telefónu.
Resetujte hodinky v nastavení zariadenia.
Znovu si do telefónu nainštalujte aplikáciu Da Fit.
V aplikácii Da Fit hodinky opäť zviažete.
Prečo nedostávam oznámenia z niektorých aplikácií?
Môžu sa vyskytnúť dva problémy:
Oznámenia nie sú pre konkrétnu aplikáciu povolené. Prejdite do nastavenia zariadenia v aplikácii Da Fit v telefóne a zapnite oznámenia pre vybranú aplikáciu alebo zapnite oznámenia pre „ostatné“. V zariadeniach so systémom iOS bude možno potrebné reštartovať telefón, aby bola zaistená správne fungovanie.
V zariadení so systémom Android môže telefón automaticky zavrieť aplikáciu Da Fit, ak je spustená na pozadí. Keď je aplikácia Da Fit zatvorená, nemôže komunikovať s hodinkami. Zmeňte prosím nastavenia úspory batérie v telefóne, aby aplikácia mohla bežať na pozadí.
Prečo nemôžem zariadenie nájsť?
Pretože zariadenie nie je vo vysielaní Bluetooth nájdené, uistite sa, že je zariadenie v napájaní a aktivované a nie je pripojené k žiadnemu inému telefónu. Potom priložte zariadenie k telefónu. Ak stále nefunguje, reštartujte mobilný telefón.
Prečo by sa mal náramok pri meraní tepovej frekvencie nosiť pevnejšie?
Náramok využíva princíp odrazu svetla, preniká svetelným zdrojom do kože a zbiera signál odrazený do snímača, ktorý vypočíta vašu tepovú frekvenciu. Pokiaľ ho nebudete nosiť pevne, bude do snímača prenikať okolité svetlo, čo ovplyvní presnosť merania.
Je náramok vodotesný?
Zariadenie podporuje certifikačný štandard IP67. To znamená, že zariadenie môžete ponoriť na 30 minút do hĺbky jedného metra. V praxi to znamená, že toto zariadenie vydrží mierny dážď alebo umývanie rúk. Zariadenie s touto certifikáciou nie je vodotesné v prúdoch vody, proti vysokému tlaku alebo vode s vysokou teplotou.
Musí byť pripojenie Bluetooth neustále zapnuté? Sú po odpojení k dispozícii nejaké dáta?
Pred synchronizáciou sa dáta uchovávajú v hostiteľskom náramku (možno uchovávať dáta po dobu siedmich dní). Akonáhle dôjde k úspešnému spojeniu náramku a mobilného telefónu pomocou Bluetooth, dáta z náramku sa automaticky nahrajú do mobilného telefónu. Dáta do mobilného telefónu synchronizujte pravidelne.
Záručné podmienky
Na nový výrobok zakúpený v predajnej sieti Alza.sk sa vzťahuje záruka 2 roky. V prípade potreby opravy alebo iného servisu v záručnej dobe sa obráťte priamo na predajcu výrobku, je nutné predložiť originálny doklad o kúpe s dátumom nákupu.
Za rozpor so záručnými podmienkami, pre ktorý nemožno reklamáciu uznať, sa považujú nasledujúce skutočnosti:
Používanie výrobku na iný účel, než na ktorý je výrobok určený, alebo nedodržiavanie pokynov pre údržbu, prevádzku a servis výrobku.
Poškodenie výrobku živelnou pohromou, zásahom neoprávnenej osoby alebo mechanicky vinou kupujúceho (napr. pri preprave, čistení nevhodnými prostriedkami a pod.).
Prirodzené opotrebovanie a starnutie spotrebného materiálu alebo súčastí počas používania (napr. batérií atď.).
Pôsobenie nepriaznivých vonkajších vplyvov, ako je slnečné žiarenie a iné žiarenie alebo elektromagnetické pole, vniknutie kvapaliny, vniknutie predmetu, prepätie v sieti, elektrostatický výboj (vrátane blesku), chybné napájacie alebo vstupné napätie a nevhodná polarita tohto napätia, chemické procesy, napr. použité zdroje atď.
Ak niekto vykonal úpravy, modifikácie, zmeny konštrukcie alebo adaptácie za účelom zmeny alebo rozšírenia funkcií výrobku oproti zakúpenej konštrukcii alebo použitiu neoriginálnych súčastí.
We care about your privacyAlza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More informationLess info
We use 8 categories of cookies on our website:
Technical cookies
These are strictly necessary for the functioning of the website and the features you choose to use. Without them, our website would not work; you wouldn't be able to log in to your user account, for example.
Functionality cookies
These cookies allow us to remember your basic choices and improve the user experience. These include remembering your preferred language or allowing you to stay logged in permanently.
Social media cookies
These cookies allow us to easily link you to your social media profile and, for example, allow you to share products and services with your friends and family.
Content personalisation
These cookies allow us to show you content and ads according to the information we have about you to best meet your needs. This includes what content you have viewed, or on what device you are accessing our website.
Non-personalised advertising
These cookies allow us to show you general ads for products and services.
Personalised advertising
Thanks to these cookies, we and our partners can offer you relevant products and services based on your purchases, your shopping behaviour and your preferences.
Audience metrics
These cookies allow us to optimise our site for your convenience based on how you use it. The aim is to remember or anticipate your choices. This includes, for example, the use of features, their location, or the behaviour on the page.
Third party cookies
These are third party cookies, and you can find out more about them and our partners here.
By giving your consent to the processing of cookies, functionality and analytical cookies will be installed on the device you use to browse the website (click on the "I understand" button for both categories, or you can select only one of the categories by clicking on the "Settings" button). We always install technical cookies on your device, even without your explicit consent, because without them our website would simply not work.
You can revoke your consent to the processing of cookies. In connection with our company's cookie processing, you also have the following rights: the right to access cookies, delete, modify, supplement and correct them, restrict processing and the right to lodge a complaint with the Office for Personal Data Protection. Read more about your rights.