Čo sú AlzaBoxy?
Nonstop dostupné samoobslužné schránky, v ktorých jednoducho vyzdvihneš svoje objednávky alebo rýchlo tovar vrátiš či reklamuješ .
-
Jednoducho objednáš a vyzdvihneš
Objednávaš ako obvykle, ale vyberieš doručenie do AlzaBoxu .
Ako vyzdvihneš z AlzaBoxu -
Stretneš ich na každom rohu
AlzaBoxov už máme viac ako 800. Vo svojom okolí nájdeš blízko aj svoj AlzaBox.
Kde nájdeš svoj AlzaBox -
Tovar môžeš ľahko vrátiť alebo reklamovať
Pokiaľ chceš tovar vrátiť alebo reklamovať, môžeš to jednoducho urobiť cez AlzaBox.
Ako reklamovať cez AlzaBox
Ako vyzdvihneš z AlzaBoxu?
-
Otvorenie AlzaBoxu
Zadáš kód z SMS na obrazovke AlzaBoxu. Schránka sa automaticky otvorí.
-
Platba
Neuhradený tovar môžeš zaplatiť vopred online, alebo kartou cez terminál AlzaBoxu.
-
Zaklapnúť a hotovo
Po vyzdvihnutí tovaru schránku jednoducho zavrieš. A je to.
Kde nájdeš svoj AlzaBox?
Ako vrátiť alebo reklamovať cez AlzaBox?
-
Založenie požiadavky
V aplikácii alebo cez web založíš požiadavka na reklamáciu.
-
Príprava na odoslanie
Tovar vráť do pôvodného obalu, alebo zabal. Označ čitateľne číslom reklamačného prípadu .
-
Výber AlzaBoxu
Dones tovar do akéhokoľvek AlzaBoxu.
-
Vloženie do AlzaBoxu
Na obrazovke AlzaBoxu vyber Odoslať a zadaj číslo prípadu na displeji.
-
Zaklapnúť a hotovo
Informácie o priebehu reklamácie môžeš sledovať vo svojom zákazníckom účte, na webe či v aplikácii.
Ako to celé funguje?
Pozri si video, ktoré ti predstaví fungovanie AlzaBoxov vrátane vyzdvihnutia objednávok alebo vrátenia tovaru.
Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!
Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!
Pre každý región garantujeme na vybraný a označený tovar rýchlosť doručenia do AlzaBoxu podľa farebného označenia. V kombinácii so službou AlzaPlus+ máš doručenie do AlzaBoxu zadarmo!
Objednanie
Do 23:59
Doručenie
Do 8:00
Objednanie
Do 23:59
Doručenie
Do 10:00
Objednanie
Do 23:59
Doručenie
Do 11:00
Pokiaľ vami zvolený spôsob prepravy bude Alza realizovať prostredníctvom tretieho subjektu, Alza odovzdá váš tovar tomuto dopravcovi včas (Alza nenesie zodpovednosť za včasné dodanie niektorým z jej zmluvných partnerov).
V prípade tzv. vyššej moci (tj. mimoriadnej, nepredvídateľnej, neodvrátiteľnej a nezavinenej udalosti, nepredvídateľného počasia, neočakávaného nárastu počtu objednávok, alebo výpadku informačného systému) Alza nenesie zodpovednosť za neskoré doručenie.
Upozorňujeme, že ak si objednáte viac tovarov naraz, nemôžeme garantovať doručenie nasledujúci deň ráno (keďže môžu byť v rôznych skladov a ich zostavenie do jedného balíka môže trvať určitý čas).
Hľadáme domov pre stovky AlzaBoxov
-
AlzaBox v tvojom okolí
Chýba v tvojom okolí AlzaBox? Pošli nám na tip na vhodné miesto.
Mám tip na miesto pre AlzaBox -
AlzaBox pre tvoj e-shop
Chceš využiť AlzaBox pre tvoj e-shop? Ozvi sa.
Chcem využívať AlzaBox pre svoj e-shop -
AlzaBox na tvojom pozemku
Chceš AlzaBox na svojom pozemku? Dohodni sa s nami.
Chcem AlzaBox na svojom pozemku
Najčastejšie otázky
Áno, AlzaBoxy je možné využiť na odoslanie reklamácie alebo vrátenie tovaru. Nie je v nich však možné opravený tovar vyzdvihnúť.
- Na klávesnici zadajte autorizačný kód.
- Vyzdvihnite si balík. Po vyzdvihnutí zatvorte schránku.
- Hotovo. Ďakujeme a užite si svoj nákup.
Aktuálne informácie o čase doručenia nájdete pri výbere AlzaBoxu v košíku.
Doručenie zásielky sa vždy riadi položkou s termínovo najvzdialenejším dňom doručenia. Pokiaľ jedna alebo viac položiek z vašej objednávky nebude na sklade, ovplyvní čas doručenia aj zvyšných položiek. Aktuálne informácie o čase doručenia nájdete pri výbere AlzaBoxu v košíku. V sekcii doprava a platba máte možnosť objednávku rozdeliť a časť si nechať doručiť čo najrýchlejšie. A nemusíte platiť za dopravu. Vďaka členstvu v programe AlzaPlus+ môžete iba za 1 € mesačne pri ročnej platbe nakupovať s doručením zadarmo na čokoľvek pokojne každý deň.
Čas uloženia vašej objednávky sa môže líšiť podľa vybraného AlzaBoxu, preto je dôležité si ju skontrolovať v prichádzajúcej autorizačnej SMS, e-maile alebo v sekcii „Moja Alza“, ak ste prihlásení vo webovom rozhraní alebo našej mobilnej aplikácii.
Objednávka sa stornuje, resp. dobropisuje, a peniaze sú vám vrátené späť.
AlzaBoxy sú strážené alarmom a kamerovým systémom 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Áno, prepravu platíte vždy iba raz, nezáleží na veľkosti zásielky.
Maximálnu veľkosť sa dozviete priamo počas nákupu. Pokiaľ bude tovar objemnejší, systém vám nedovolí zvoliť možnosť vyzdvihnutia v AlzaBoxe.
Po odoslaní objednávky obdržíte e-mailom odkaz, vďaka ktorému budete môcť sledovať cez webové stránky priebeh objednávky a čas doručenia.
Ak bude zásielka uložená v AlzaBoxe, obdržíte SMS správu, v ktorej nájdete autorizačný kód. Schránku so zásielkou otvoríte postupným zadaním autorizačného kódu.
Za doručený tovar do AlzaBoxu je možné zaplatiť vopred pri vytváraní objednávky alebo na mieste platobnou kartou.
Aktuálne informácie o cene doručenia nájdete pri výbere AlzaBoxu v košíku. Cena za dopravné do AlzaBoxu je štandardne 2,60 € a v prípade platby vopred 1,80 €.