Alzák

Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš

V samoobslužných schránkach čaká tovar na teba. Vyzdvihni si ho kedykoľvek potrebuješ na každom rohu.

  • 1 200 000+

    zákazníkov objednáva do AlzaBoxu

  • 800+

    AlzaBoxov po celej SR

  • 24/7

    AlzaBoxy sú otvorené nonstop

Čo sú AlzaBoxy?

Nonstop dostupné samoobslužné schránky, v ktorých jednoducho vyzdvihneš svoje objednávky alebo rýchlo tovar vrátiš či reklamuješ .

Ako vyzdvihneš z AlzaBoxu?

  1. Otvorenie AlzaBoxu

    Otvorenie AlzaBoxu

    Zadáš kód z SMS na obrazovke AlzaBoxu. Schránka sa automaticky otvorí.

  2. Platba

    Platba

    Neuhradený tovar môžeš zaplatiť vopred online, alebo kartou cez terminál AlzaBoxu.

  3. Zaklapnúť a hotovo

    Zaklapnúť a hotovo

    Po vyzdvihnutí tovaru schránku jednoducho zavrieš. A je to.

Kde nájdeš svoj AlzaBox?

Ako vrátiť alebo reklamovať cez AlzaBox?

  1. Založenie požiadavky

    Založenie požiadavky

    V aplikácii alebo cez web založíš požiadavka na reklamáciu.

  2. Príprava na odoslanie

    Príprava na odoslanie

    Tovar vráť do pôvodného obalu, alebo zabal. Označ čitateľne číslom reklamačného prípadu .

  3. Výber AlzaBoxu

    Výber AlzaBoxu

    Dones tovar do akéhokoľvek AlzaBoxu.

  4. Vloženie do AlzaBoxu

    Vloženie do AlzaBoxu

    Na obrazovke AlzaBoxu vyber Odoslať a zadaj číslo prípadu na displeji.

  5. Zaklapnúť a hotovo

    Zaklapnúť a hotovo

    Informácie o priebehu reklamácie môžeš sledovať vo svojom zákazníckom účte, na webe či v aplikácii.

Ako to celé funguje?

Pozri si video, ktoré ti predstaví fungovanie AlzaBoxov vrátane vyzdvihnutia objednávok alebo vrátenia tovaru.

Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!

Hľadáme domov pre stovky AlzaBoxov

Najčastejšie otázky

Je možné cez AlzaBox reklamovať/vrátiť objednávku?

Áno, AlzaBoxy je možné využiť na odoslanie reklamácie alebo vrátenie tovaru. Nie je v nich však možné opravený tovar vyzdvihnúť.

Návod na použitie AlzaBoxu v 3 jednoduchých krokoch.
  1. Na klávesnici zadajte autorizačný kód.
  2. Vyzdvihnite si balík. Po vyzdvihnutí zatvorte schránku.
  3. Hotovo. Ďakujeme a užite si svoj nákup.
Kedy bude objednaný tovar doručený do AlzaBoxu?

Aktuálne informácie o čase doručenia nájdete pri výbere AlzaBoxu v košíku.

Objednal som niekoľko kusov tovaru s rôznym časom doručenia. Kedy najskôr môžem zásielku očakávať?

Doručenie zásielky sa vždy riadi položkou s termínovo najvzdialenejším dňom doručenia. Pokiaľ jedna alebo viac položiek z vašej objednávky nebude na sklade, ovplyvní čas doručenia aj zvyšných položiek. Aktuálne informácie o čase doručenia nájdete pri výbere AlzaBoxu v košíku. V sekcii doprava a platba máte možnosť objednávku rozdeliť a časť si nechať doručiť čo najrýchlejšie. A nemusíte platiť za dopravu. Vďaka členstvu v programe AlzaPlus+ môžete iba za 1 € mesačne pri ročnej platbe nakupovať s doručením zadarmo na čokoľvek pokojne každý deň.

Koľko času mám na vyzdvihnutie tovaru z AlzaBoxu?

Čas uloženia vašej objednávky sa môže líšiť podľa vybraného AlzaBoxu, preto je dôležité si ju skontrolovať v prichádzajúcej autorizačnej SMS, e-maile alebo v sekcii „Moja Alza“, ak ste prihlásení vo webovom rozhraní alebo našej mobilnej aplikácii.

Čo sa stane s objednávkou, pokiaľ ju mám zaplatenú a nestihnem si ju vyzdvihnúť v termíne?

Objednávka sa stornuje, resp. dobropisuje, a peniaze sú vám vrátené späť.

Je uloženie tovaru v AlzaBoxe bezpečné?

AlzaBoxy sú strážené alarmom a kamerovým systémom 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Keď obsadím väčším nákupom viac schránok, platím stále len jednu prepravu?

Áno, prepravu platíte vždy iba raz, nezáleží na veľkosti zásielky.

Aká maximálna veľkosť zásielky sa zmestí do AlzaBoxu?

Maximálnu veľkosť sa dozviete priamo počas nákupu. Pokiaľ bude tovar objemnejší, systém vám nedovolí zvoliť možnosť vyzdvihnutia v AlzaBoxe.

Je možné zásielku sledovať? Dozviem sa presný čas doručenia?

Po odoslaní objednávky obdržíte e-mailom odkaz, vďaka ktorému budete môcť sledovať cez webové stránky priebeh objednávky a čas doručenia.

Ako prebieha vyzdvihnutie zásielky?

Ak bude zásielka uložená v AlzaBoxe, obdržíte SMS správu, v ktorej nájdete autorizačný kód. Schránku so zásielkou otvoríte postupným zadaním autorizačného kódu.

Ako prebieha platba?

Za doručený tovar do AlzaBoxu je možné zaplatiť vopred pri vytváraní objednávky alebo na mieste platobnou kartou.

Koľko stojí doručenie do AlzaBoxu?

Aktuálne informácie o cene doručenia nájdete pri výbere AlzaBoxu v košíku. Cena za dopravné do AlzaBoxu je štandardne 2,60 € a v prípade platby vopred 1,80 €.

Nemáte ešte aplikáciu Alza?

Stiahnuť aplikáciu Alza v Google Play Stiahnuť aplikáciu Alza v App Store

Podeľte sa s priateľmi

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si to nechávať pre seba.
Urobte svojim priateľom radosť!

Vytlačiť
P-DC1-WEB19
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Skúste naše cookies My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií
Alzak icon