PET AD homeoffice

Vynesieme.
Zapojíme.

Napríklad zajtra, víkend nevíkend!*

*Platí cca v 91 % prípadoch s výnimkou nečakaných alebo náhlych udalostí pri objednaní a zaplatení objednávky do 16.00 (zaplatenie nie je nutné pri platbe na dobierku).

Alzaexpres Complet alzák

Nechajte to kompletne na nás

Doručujeme po celej Slovenskej republike

Jazdíme celý týždeň
Po – Ne od 8:00 – 20:00

Spotrebič vynesieme do bytu a zapojíme

Nainštalujeme spotrebič alebo TV na stenu*

Upraceme obalový materiál

Odvezieme starý spotrebič

* Všetky doplnkové služby zaisťuje AlzaExpres. Plnú ponuku služieb nemôžeme garantovať v prípade plných kapacít AlzaExpres a doručovania iným externým dopravcom. Službu nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu.

Vybrať si môžete z dvoch typov doručenia

 

Doručenie za prvé uzamykateľné dvere

od 14,99 €

Vodič vám spotrebič doručí za prvé uzamykateľné dvere (napr. za vchodové dvere bytového domu, za bránku rodinného domu atď.)

Odporúčame

Kompletné doručenie
až do bytu

od 21,99 €

Posádka vám tovar vynesie až do bytu a umiestni presne tam, kam potrebujete. Možno využiť iba pri produktoch do 150 kg.

Kde všade službu využijete?

Dnes objednáš, zajtra doma máš.

Platí na objednávky, ktoré sa vytvoria v daný deň do 17:00 a sú skladom.

Alzaexpres

Doobeda do 11:00 objednáš, večer doma máš.

Podmienky: Podmienky: Vzťahuje sa na produkty zakúpené v nasledujúcom regióne: Bratislavský kraj, okres Trnava, okres Piešťany, okres Hlohovec, okres Galanta, okres Dunajská Streda, okres Nitra. Platí na objednávky, ktoré sa vytvoria v daný deň do 11:00 a sú skladom na Slovensku.

Alzaexpres

Doplnkové služby

Pokiaľ si necháte doručiť spotrebič pomocou dopravy AlzaExpres, môžete využiť aj rad služieb ako napríklad Montáž vstavaných spotrebičov alebo Inštalácia TV na stenu. Službu nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu.

Základná inštalácia voľne stojacich elektrospotrebičov

Odvoz starého spotrebiča

Poistenie zásielky

Montáž vstavaných spotrebičov

Inštalácia vstavanej elektrickej rúry

Inštalácia vstavanej elektrickej rúry

Inštalácia vstavanej práčky

Montáž vstavanej práčky

Inštalácia vstavanej sušičky

Montáž vstavanej sušičky

Inštalácia vstavanej umývačky

Montáž vstavanej umývačky

Inštalácia vstavanej chladničky

Montáž vstavanej chladničky

Inštalácia vstavanej mrazničky

Montáž vstavanej mrazničky

Inštalácia vstavanej vinotéky

Montáž vstavanej vinotéky

Inštalácia elektrickej varnej dosky

Inštalácia elektrickej varnej dosky

Inštalácia TV

Inštalácia TV na stenu

Inštalácia vstavanej mikrovlnnej rúry

Montáž vstavanej mikrovlnnej rúry

Službu nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu.

Ako sa pripraviť na príjazd posádky?

Skontrolujte rozmery

Ešte pred objednaním skontrolujte rozmery tovaru, šírku vašich dverí, chodieb a podobne, aby posádka mohla zásielku v poriadku vyniesť.

Počkajte na SMS

AlzaExpres vám pošle SMS s informáciou, kedy bude tovar doručený.

Posádka sa s vami spojí

Akonáhle bude posádka AlzaExpres na ceste, telefonicky sa s vami spojí.

Pripravte voľný priechod

Odstráňte z cesty čokoľvek, čo by mohlo brániť posádke v priechode.

Zakryte podlahu

Pokiaľ máte drevenú podlahu, odporúčame ju zakryť napríklad kartónmi, aby sa nepoškodila.

Skontrolujte obal

Pri preberaní skontrolujte obal. V prípade väčšieho poškodenia nás kontaktujte na tel.: +421 2 5710 1800.

Čo je súčasťou základnej inštalácie voľne stojacich elektrospotrebičov?

Instalace lednice
Instalace Pračky
Inštalácia sušičky
Inštalácia umývačky
Inštalácia elektrické rúry
Inštalácia televízora

Často kladené otázky

Objednali ste si zároveň s tovarom Montáž vstavaného spotrebiča?

Po dokončení vašej objednávky sa vám ozve náš kolega z call centra, s ktorým si upresníte termín a detaily inštalácie, aby všetko prebehlo hladko. Cena dopravy nie je súčasťou služby.

Naozaj spotrebič vynesiete napríklad na 12. poschodie?

Áno. Naša dvojčlenná posádka vám tovar vynesie až do bytu a umiestni, kam potrebujete (vzťahuje sa na doručenie do jedného bytu alebo komerčného priestoru).

Môže sa stať, že nebude vo vašich silách doručiť tovar za prvé uzatvárateľné dvere?

V rámci tejto služby urobíme všetko, aby bol tovar doručený. Existujú však výnimočné prípady, keď to nie je možné. Napríklad strmé či úzke schody k prvým uzatvárateľným dverám, nespevnená (bahnitá) cesta, klzký terén a pod.

Ako mám postupovať v prípade reklamácie služby?

Snažíme sa službu poskytovať v tej najlepšej kvalite, ale chápeme, že dôvod na reklamáciu môže napriek tomu nastať. Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu? Nie ste spokojní s inštaláciou spotrebiča alebo správaním posádky? V tomto prípade nás prosím kontaktujte cez kontaktný formulár alebo call centrum.

Naše call centrum možno kontaktovať prostredníctvom nonstop zákazníckej linky na telefónnom čísle +421 2 5710 1800. Eventuálne je možné využiť aj WhatsApp alebo Messenger.

Nezabudnite pri tom uviesť:

  • číslo nákupného dokladu
  • číslo balíka
  • opis chyby/poškodenia (odporúčame pridať fotografiu)
  • kontaktné údaje

Vzťahuje sa služba na produkty z externých skladov?

Bohužiaľ zatiaľ nie. Pri produktoch odoslaných z externých skladov partnerov tu uvedené spôsoby dopravy a nadväzujúce služby nedokážeme ponúknuť.

Je doručenie tovaru so službou bezpečné?

Áno, bezpečnosť je pre nás úplne zásadná. Riadime sa aktuálne platnými hygienickými opatreniami vlády, Ministerstva zdravotníctva, krajských hygienických staníc a zdravým rozumom.

Ako dostanem doklad o zaplatení dobierky?

Doklad o zaplatení vystavíme na žiadosť zaslanú prostredníctvom kontaktného formulára. Do žádosti prosím uveďte číslo objednávky.Do žiadosti prosím uveďte číslo objednávky. Uhradenie objednávky tiež značí príznak „vybavená“ v prehľade vašich objednávok.

Nemáte ešte aplikáciu Alza?

Stiahnuť aplikáciu Alza v Google Play Stiahnuť aplikáciu Alza v App Store

Podeľte sa s priateľmi

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si to nechávať pre seba.
Urobte svojim priateľom radosť!

 

Inštalácia voľne stojacich elektrospotrebičov

Čo služba zahŕňa?

  • Posádka vám spotrebič rozbalí a obalový materiál rovno odvezie. Stačí mať pripravené prípojky vody, energií a odpadu.
  • Táto služba sa poskytuje iba u voľne stojacich elektrospotrebičov (práčok, sušičiek, umývačiek, chladničiek, mrazničiek, televízií atp.). Netýka sa plynových sporákov a ďalších plynových spotrebičov.
  • Pri vstavanom spotrebiči vám posádka spotrebič „iba“ rozbalí a odvezie obalový materiál. Pokiaľ si prajete vstavaný spotrebič nainštalovať, je potrebné s ním objednať doplnkovú službu Montáž vstavaného elektrospotrebiča.

Pred samotným príchodom vodiča a inštaláciou sa uistite, že:

  • Máte pripravené prípojky energií (elektrina, voda) a prípojku odpadovej vody.
  • Prípojky sú kompatibilné so zakúpeným spotrebičom.
  • Zakúpený spotrebič sa zmestí na určené miesto.
  • Umiestnenie sušičky a práčky na seba je možné iba s originálnym prepojovacím dielom, kde nie je potrebné vŕtať. V opačnom prípade nedôjde k montáži na seba.
 

Odvoz starého spotrebiča

Čo služba zahŕňa?

  • Pokiaľ si to budete priať, naša posádka váš vyslúžilý spotrebič rovno odvezie (platí pri všetkých typoch doručenia) a to v režime 1:1 (napr. starú chladničku za novú).

Pred samotným príchodom vodiča a inštaláciou sa uistite, že:

  • Starý spotrebič je riadne odpojený, čistý a kompletný.
  • V prípade práčok, umývačiek, sušičiek, chladničiek alebo mrazničiek tiež vysušený a zbavený námrazy.
  • V spotrebiči sa nesmie nachádzať voda.
 

Poistenie zásielky

Čo služba zahŕňa?

  • V prípade doručenia poškodenej objednávky expresne vybavíme vašu reklamáciu. Najneskôr do 24 hodín sa vám ozve operátor nášho zákazníckeho centra a spolu všetko vyriešite.
 

Inštalácia elektrickej vstavanej rúry

Záleží nám na tom, aby bolo pre vás obstaranie novej vstavanej rúry čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. V rámci služby vám zapojíme elektrickú vstavanú rúru.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

TIP: Overte si, že rozmery vstavanej rúry zodpovedajú vašej kuchynskej linke. Predovšetkým pokiaľ disponujete staršou kuchynskou linkou, je možné, že budete potrebovať iné, ako sú v dnešnej dobe štandardné rozmery rúry. Hĺbka a výška sa zmenila cca o 5 cm.

Čo je potrebné na montáž pripravovať?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Zásuvku, ktorá by mala byť dobre dostupná a v dosahu prívodného kábla spotrebiča cca 1 m. Teda patrične pripravenú elektrickú sieť na priame zapojenie spotrebiča do zásuvky.
  • V prípade, že prechádzate zo setu varná doska a rúra, uistite sa, že ovládanie vašej varnej dosky nie je umiestnené na rúre a dá sa ovládať samostatne.
  • Pokiaľ prechádzate z plynového sporáka na elektrickú rúru, je nutné sa uistiť, že máte pripravenú vhodnú elektroinštaláciu na pripojenie rúry a vaša bytová jednotka je tomu prispôsobená.

Inštalácia rúry zahŕňa:

  • Demontáž a odborné odpojenie existujúcej rúry.
  • Rozbalenie spotrebiča.
  • Odborné zapojenie do pripravenej zásuvky. V prípade sieťového kábla bez zástrčky, montáž vidlice na kábel.
  • Umiestnenie spotrebiča do korpusu linky.
  • Odvezenie obalového materiálu a starého spotrebiča.

Inštaláciu nie je možné vykonať v prípade, že:

  • Ak nie je zásuvka v dosahu nového spotrebiča.
  • Pokiaľ prechádzate z plynového spotrebiča, ktorý nie je odborne odpojený plynárom.
  • Výrobok nie je možné doniesť na miesto určenia z dôvodu nepriechodnej cesty alebo sa spotrebič nezmestí do korpusu linky.
  • V prípade inštalácie nevykonávame úpravu či opravu elektroinštalácie ani akékoľvek stavebné úpravy, vŕtanie/rezanie do steny.
 

Montáž vstavanej práčky

Záleží nám na tom, aby bolo pre vás obstaranie novej vstavanej práčky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na inštaláciu?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Pripravený prívod vody s funkčným spätným ventilom a skrutkovaním pre ¾“ hadicu do vzdialenosti 1,5 metra od miesta usadenia spotrebiča.
  • Vybudovaný funkčný odpad do vzdialenosti 1,5 metra od miesta usadenia spotrebiča alebo sifón, ktorý umožňuje pripojenie a utesnenie odpadovej hadice.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.
  • Podľa potreby prispôsobíme umiestnenie pántov (nové diery na pánty nevŕtame, je potrebné, aby si ich zaistil zákazník sám, napr. u stolára).

Ako prebieha inštalácia?

  • Starý spotrebič demontujeme a umožníme zákazníkovi upratať ťažko prístupné miesta.
  • Vašu novú práčku vybalíme a skontrolujeme, či je všetko v poriadku.
  • Pripojíme nový spotrebič k elektrickej sieti a pripojíme prítokovú a odtokovú hadicu.
  • Na novú práčku nainštalujeme nábytkové dvierka.
  • V prípade potreby prispôsobíme polohu pántov (nové diery na pánty nevŕtame, je potrebné, aby si zaistil zákazník sám, napr. u stolára).
  • Spustením základného programu skontrolujeme, či práčka správne funguje.
  • Upraceme si po sebe, rozlúčime sa a ihneď odvezieme starý spotrebič aj obalový materiál.

Ďalej si môžete na mieste doobjednať

  • Zväčšenie otvoru pre rozvody v korpuse.
  • Predĺženie rozvodu (ak to stav umožňuje).
 

Montáž vstavanej sušičky

Záleží nám na tom, aby bolo pre vás obstaranie novej vstavanej sušičky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na inštaláciu?

  • Pripravené rozvody (elektrina, prípadne odpad – v závislosti od typu sušičky).
  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • V prípade, že typ sušičky vyžaduje odvod vody, je nutné si overiť, či súčasťou spotrebiča je aj sada na odvod kondenzátu (sada väčšinou obsahuje odpadové hadice, spojky, úchytky), ak to tak nie je, je potrebné si ju dokúpiť.
  • Na pripojenie odtokovej hadice je nutné mať vybudovaný samostatný funkčný odpad alebo v prípade pripojenia na odpad práčky je nutné si pripraviť dvojité kolienko na práčku.
  • Pripojenie odpadu by malo byť maximálne do vzdialenosti 1,5 m od spotrebiča.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako prebieha inštalácia?

  • Starý spotrebič demontujeme a umožníme zákazníkovi upratať ťažko prístupné miesta.
  • Vašu novú sušičku vybalíme a skontrolujeme, či je všetko v poriadku.
  • Pripojíme nový spotrebič k elektrickej sieti a v prípade potreby pripojíme odtokovú hadicu (v závislosti od typu sušičky).
  • Nainštalujeme nábytkové dvierka na novú sušičku.
  • V prípade potreby prispôsobíme polohu pántov (nové diery na pánty nevŕtame, je potrebné, aby si zaistil zákazník sám, napr. u stolára).
  • Spustením základného programu skontrolujeme, či sušička správne funguje.
  • Upraceme si po sebe, rozlúčime sa a ihneď odvezieme starý spotrebič aj obalový materiál.

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Zväčšenie otvoru pre rozvody v korpuse.
  • Predĺženie rozvodu (ak to stav umožňuje).
 

Montáž vstavanej umývačky

Robíme všetko pre to, aby sme vám obstaranie novej vstavanej umývačky riadu čo najviac uľahčili. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na inštaláciu?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Pripravené rozvody (elektrina, voda, odpad).
  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Pripojenie odpadu by malo byť maximálne do vzdialenosti 1,5 m od spotrebiča.
  • Zásuvka elektriky by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.
  • Predný panel umývačky vhodný pre vašu kuchynskú linku.

Ako prebieha inštalácia?

  • Demontujeme starú umývačku riadu a nábytkové dvierka a umožníme zákazníkovi upratať ťažko prístupné miesta.
  • Nový spotrebič vybalíme a skontrolujeme, či je všetko v poriadku.
  • Zapojíme nový spotrebič do elektrickej siete a umiestnime ho do pripraveného korpusu.
  • Pripevníme predný nábytkový panel a vrátime demontovanú soklovú lištu do pôvodného stavu.
  • Pripojíme prítokové a odtokové hadice a nainštalujeme nábytkové dvierka.
  • Spustením základného programu skontrolujeme, či umývačka riadu správne funguje.
  • Upraceme si po sebe, rozlúčime sa a ihneď odvezieme starý spotrebič aj obalový materiál.

Ďalej si môžete na mieste doobjednať

  • Zväčšenie otvoru pre rozvody v korpuse.
  • Predĺženie rozvodu (ak to stav umožňuje).
 

Montáž vstavanej chladničky

Záleží nám na tom, aby bolo pre vás obstaranie novej vstavanej chladničky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na inštaláciu?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Zásuvka elektriky by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,5 m od spotrebiča.
  • Uistite sa, že máte vhodné nábytkové dvierka a pánty na montáž vstavanej chladničky.
  • Pokiaľ máte doma chladničku s pevne zavesenými dverami na chladničke a objednáte si chladničku prispôsobenú na spriahnuté/pojazdné dvere, je nutné dokúpiť vhodné pánty a nechať si upraviť dvere stolárom, teda nechať si vyfrézovať diery na pánty. V opačnom prípade, keď prechádzate zo spriahnutých na pevné, nie je potrebné pripravovať nič navyše.

Dva typy dvierok

  • Spriahnuté/pojazdné – korpus s pántmi a dverami skrine, kedy sa dvere chladničky prichytia pomocou pojazdných líšt na chladničku.
  • Pevné/závesné – korpus bez pántov, kedy sú dvere korpusu osobitne a vešajú sa pevne na chladničku.

Ako prebieha inštalácia?

  • Starý spotrebič demontujeme a umožníme zákazníkovi upratať ťažko prístupné miesta.
  • Nový spotrebič vybalíme a skontrolujeme, či je všetko v poriadku.
  • Na želanie zákazníka môžeme zmeniť smer otvárania dverí chladničky.
  • Umiestnime novú chladničku do pripraveného korpusu, pripevníme a pripojíme nábytkové dvierka.
  • Pripravíme kábel na pripojenie chladničky do elektrickej siete.
  • Upraceme si po sebe, rozlúčime sa a ihneď odvezieme starý spotrebič aj obalový materiál.
  • Zákazník si sám zapojí vstavanú chladničku do elektrickej siete približne 4 až 6 hodín po inštalácii z dôvodu potreby stabilizácie chladiaceho média.
 

Montáž vstavanej mrazničky

Záleží nám na tom, aby bolo pre vás obstaranie novej vstavanej mrazničky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na montáž?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,5 m od spotrebiča.
  • Uistite sa, že máte vhodné nábytkové dvierka a pánty na montáž vstavanej mrazničky.
  • Pokiaľ máte doma mrazničku s pevne zavesenými dverami a objednáte si mrazničku prispôsobenú na spriahnuté/pojazdné dvere, je nutné dokúpiť vhodné pánty a nechať si upraviť dvere stolárom, teda nechať si vyfrézovať diery na pánty. V opačnom prípade, keď prechádzate zo spriahnutých na pevné, nie je potrebné pripravovať nič navyše.

Dva typy dvierok

  • Spriahnuté/pojazdné – korpus s pántmi a dverami skrine, kedy sa dvere mrazničky prichytia pomocou pojazdných líšt na chladničku.
  • Pevné/závesné– korpus bez pántov, keď sú dvere korpusu zvlášť a zavesia sa pevne na mrazničku.

Ako prebieha inštalácia?

  • Starý spotrebič demontujeme a umožníme zákazníkovi upratať ťažko prístupné miesta.
  • Nový spotrebič vybalíme a skontrolujeme, či je všetko v poriadku.
  • Na želanie zákazníka môžeme zmeniť smer otvárania dverí mrazničky.
  • Umiestnite novú vstavanú mrazničku do pripraveného korpusu, pripevníme a pripojíme nábytkové dvierka.
  • Pripravíme kábel na pripojenie chladničky do elektrickej siete.
  • Upraceme si po sebe, rozlúčime sa a ihneď odvezieme starý spotrebič aj obalový materiál.
  • Zákazník si sám zapojí vstavanú mrazničku do elektrickej siete približne po 4 až 6 hodinách od inštalácie, a to z dôvodu potreby stabilizácie chladiaceho média.
 

Inštalácia elektrickej varnej dosky

Záleží nám na tom, aby bolo pre vás obstaranie novej vstavanej elektrickej varnej dosky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na montáž?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Inštalačnú krabicu alebo samostatnú svorkovnicu s krytom, ktorá by mala byť dobre dostupná a v dosahu nového spotrebiča. Teda patrične pripravenú elektrickú sieť na priame zapojenie spotrebiča. Všetky spoje by mali byť prístupné na kontrolu, skúšku a údržbu.
  • Vyrezaný otvor v kuchynskej doske (560 mm + 2 mm × 490 mm + 2 mm).

TIP: Uistite sa, že ste vybrali vhodnú varnú dosku pre vašu linku. Pre správnu funkciu je potrebné zaistiť dostatočný priestor pod varnou dosku kvôli správnej cirkulácii vzduchu, aby tak bolo zaistené dostatočné chladenie. Ak nemáte potrebný priestor pod pracovnou doskou, je lepšie vybrať si sklokeramickú varnú dosku, ktorá ho nevyžaduje.

Ako prebieha inštalácia?

  • Vypneme pri ističi elektrického prúdu okruh, na ktorom je varná doska pripojená
  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest. (V prípade, že prechádzate z plynovej na elektrickú varnú dosku, je nutné pred príchodom posádky mať dosku odpojenú certifikovaným plynárom.)
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Odborne pripojíme k štandardizované a prístupné svorkovnici/inštalačnej krabici.
  • Dosku umiestnime do otvoru v pracovnej doske kuchynskej linky (štandardná veľkosť – 560 + 2 mm × 490 + 2 mm).
  • Zapneme varnú dosku a otestujeme, či sú všetky platničky funkčné.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.

Inštaláciu nie je možné vykonať v prípade, že:

  • Ak nie je pripravená a prístupná svorkovnica.
  • Pokiaľ prechádzate z plynového spotrebiča, ktorý nie je odborne odpojený plynárom alebo vaša bytová jednotka nemá prispôsobenú elektroinštaláciu.
  • Výrobok nie je možné doniesť na miesto určenia z dôvodu nepriechodnej cesty.
  • Spotrebič sa nezmestí do kuchynskej dosky.
  • V prípade inštalácie nevykonávame úpravu elektroinštalácie ani akékoľvek stavebné úpravy, vŕtanie/rezanie do steny.V prípade inštalácie nevykonávame úpravu elektroinštalácie ani akékoľvek stavebné úpravy, vŕtanie/rezanie do steny.
 

Inštalácia TV na stenu

Robíme všetko pre to, aby sme vám obstaranie nového TV čo najviac uľahčili. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

77,99 € vrátane DPH

* Súčasťou služby nie je pripojenie satelitných a iných zariadení (napr. herné konzoly atď.) k TV.

Čo je potrebné pripraviť na inštaláciu?

  • Držiak nie je súčasťou balenia TV a je potrebné ho objednať samostatne (deň pred doručením preto zákazníkov kontaktujeme, aby sme si potvrdili, že bude držiak k dispozícii), bez správneho držiaka nie je možné TV na stenu nainštalovať.
  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Prívod elektrickej energie v dosahu napájacieho kábla TV.
  • Stena, na ktorú sa bude televízor umiestňovať, by mala byť minimálne 15 cm široká.
  • TV je inštalovaný maximálne do výšky 2 metre (od zeme k vŕtanému otvoru držiaka).

Ako prebieha inštalácia?

  • Televízor vybalíme a spolu so zákazníkom určíme presné miesto, kde ho chce nainštalovať na stenu.
  • Pomocou detektora skontrolujeme, či je vŕtanie do steny v danom mieste bezpečné.
  • S ohľadom na materiál steny vyberieme vhodné kotviace prostriedky (hmoždinky atď.).
  • Všetko starostlivo zmeriame, vyvŕtame otvory a namontujeme držiak.
  • Zákazníka oboznámime s možnosťami držiaka a upevníme TV.
  • Televízor pripojíme k elektrickej sieti a potom k anténe alebo WiFi.
  • Vykonáme základné nastavenie TV a oboznámime zákazníka so základnými funkciami.
  • Obalový materiál si zákazník ponechá najmenej 14 dní (pre prípadné vrátenie tovaru).
  • Pozor: Od 1. 11. do 1. 4. nie je TV zapájaný do prúdu kvôli nízkym teplotám (TV sa musí ustáliť na izbovú teplotu, v opačnom prípade by hrozilo poškodenie tovaru).

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Vyrezanie/zväčšenie otvoru pre varnú dosku (len pri drevenej alebo drevotrieskovej kuchynskej doske).
 

Montáž vstavanej vinotéky

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej vinotéky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Na prianie zákazníka sme schopní zmeniť smer otvárania dvierok vinotéky.
  • Novú vinotéku umiestnime do pripraveného korpusu.
  • Pripravíme kábel na pripojenie vinotéky do elektrickej siete.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.
  • Zákazník si vinotéku zapojí sám približne po 4 – 6 hodinách od montáže, a to z dôvodu potreby ustálenia chladiaceho média.
 

Montáž vstavanej mikrovlnnej rúry

Robíme všetko pre to, aby sme vám obstaranie nového TV čo najviac uľahčili. Preto sa snažíme doručiť a nainštalovať váš nový spotrebič v rovnakom čase. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá odvedie kvalitnú prácu a všetko si po sebe uprace.

Cena služby (cena dopravy nie je súčasťou služby)

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné pripraviť na inštaláciu?

  • Zaistenie priechodnej cesty v spoločných priestoroch a byte tak, aby nedošlo k poškodeniu výrobku alebo majetku zákazníka. So spotrebičom sa manipuluje v obalovom materiáli, ktorý je cca 5,5 cm široký.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,5 m od spotrebiča.

Ako prebieha inštalácia?

  • Starý spotrebič demontujeme a umožníme zákazníkovi upratať ťažko prístupné miesta.
  • Vašu novú mikrovlnnú rúru vybalíme a skontrolujeme, aby sme mali istotu, že je všetko v poriadku.
  • Zapojíme nový spotrebič do elektrickej siete a umiestnite ho do pripraveného korpusu.
  • Spustíme nový spotrebič, aby sme skontrolovali jeho funkčnosť. Následne nastavíme čas.
  • Upraceme si po sebe, rozlúčime sa a ihneď odvezieme starý spotrebič aj obalový materiál.
Vytlačiť
P-DC1-WEB09
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií