AD elektro AD elektro

Diskusia k Teltonika LTE Router RUT240

Zobraziť katalóg
Teltonika LTE Router RUT240 - LTE WiFi modem

Diskusia k Teltonika LTE Router RUT240

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Teltonika LTE Router RUT240, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Teltonika LTE Router RUT240 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Teltonika LTE Router RUT240 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Hello! What version do you sell? I need RUT240 *7**** Global version.

Dobrý deň. Chcem sa opýtať ako funguje cloud Odkaz do neznáma Po istom čase mi prestal fungovať. Je služba spoplatnena? A ďalšia otázka znie, že ako je to s cloudom pri zmene SIM karty. Je to obmedzené? Po zmazaní a opätovnom priradení nieje možné router pripojiť. Ďakujem

Je možné nastaviť v routeri VPN od dakeho bežného VPN poskytovateľa? Napr nordvpn alebo pod. Potrebujeme sa v zahraničí pripájať cez lokálne sim karty tak aby to vyzeralo že sme zo Slovenska. Vďaka

Dobrý den, je prosím potřeba dokoupit nějaký kabel/konektor pro napájení routeru přímo z USB-C notebooku?

Dobrý den, chci napájet modem externě z aku 12V a zapojit vstup i výstup. K modemu však není dodán samostatný konektor, pouze nap. zdroj 230 V s napevno zalisovaným konektorem (rozdíl od RUT 950). Je možnost tohle vyřešit bez střihání konektoru? Děkuji

Dobrý deň, Teltonika LTE Router RUT240 som si kúpil v lete 2020. Musel som ho viac krát reklamovať a nakoniec som ho vrátil, lebo sa zistilo, že ho nieje možné pripojiť do mobilnej siete Slovak Telekom. Chyba nieje na strane operátora, ale na strane RUT240, to bol záver asi po 2 mesačnej sérii emailov. Mne sa napriek tomu tento router páči svojím spracovaním a mám info, že ak by fungoval v sieti môjho operátora, mal by byť veľmi spoľahlivý a citlivý na signál. Chcem sa preto spýtať, vyriešil sa už problém s pripojením do Slovak Telekomu? Pravdepodobne ste to riešili, pretože ma po vŕatení tovaru kontaktoval Váš obchodník a sľubil, že to bude riešiť s výrobcom. Ak máte tento problém so Slovak Telekomom vyriešený, budem vážne zvažovať jeho kúpu. Vopred vďaka za odpoveď, možno tým pomôžete aj ďalším slovenským zákazníkom.

Dobrý den, potřeboval bych vědět spotřebu ve Watech (W) potřebuji použít na ostrovní solární elektrárnu. Děkuji

Dobrý den, registrujete narust rychlosti po pripojeni druhe externi anteny, nebo je rozdil pri pouziti jedne nebo dvou anten zanedbatelny (u jedne anteny mam momentalne signal -61 DB). Dekuji

Dobrý den, je k routeru v balení dodáván kabel na napájení na 12V? Děkuji

Dobrý den, jaké modem dosahuje reálné rychlosti v praxi? U mě to je většinou 15 Mbit, na tom samém místě iPhone 8 se stejnou SIM (Vodafone) má kolem 25 Mbit. Modem má aktuálně sílu signálu -57 dBm. Tak si říkám, zda má modem dostatečně výkonný hardware na plnou LTE rychlost. Děkuji za postřehy a reálné zkušenosti, zatím je modem díky své pomalosti pro mne zklamání.

123
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií