AD květen univerzal AD 1. týden květen

Diskusia k Xiaomi Amazfit

Zobraziť katalóg
Xiaomi Amazfit - Smart hodinky

Diskusia k Xiaomi Amazfit

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Amazfit, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Amazfit ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Amazfit vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Je na těchto hodinkách i cyklistika?

Dobrý deň. Dá sa cez hodinky aj prijímať hovor? Resp. zobrazuje sa hovor a volajúci na hodinkách?

Prosím, prodloužení záruky +3 roky znamá celkovou délku záruky 5 let, nebo je myšlená záruka pouze 3 roky celkem. Děkuji

Škoda že ani nie po roku mi prestal svietiť displej. Rok budú mať 10.08.2018. Nepomohlo ani reštartovanie na výrobnú verziu ,každopádne v pondelok pôjdu na reklamáciu a uvidíme čo bude ďalej

Kupil som si tieto hodinky a mam problem zo sparovanim, mam android 9.0

Když bych koupil rozbalení zboží, dostanu originální krabičku?

Dobrý den, je někde již přístupná aktualizace těchto hodinek - český jazyk?

Dobrý den, lze u hodinek vypnout GPS modul a případně jak. Děkuji

Jdou kromě hudby do hodinek nahrát i obrázky?

Dobry den, V sucastnosti su hodinky v predaji v akom jazyku? Su uz kompletne anglicke alebo kompletne ceske/slovenske alebo stale je tam aj cinstina. Dakujem

123...
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií