VIP LENOVO boost Alza days prosinec

Vynesieme.
Zapojíme.

Napríklad zajtra, víkend nevíkend!*

*Platí cca v 91 % prípadoch s výnimkou nečakaných alebo náhlych udalostí pri objednaní a zaplatení objednávky do 16.00 (zaplatenie nie je nutné pri platbe na dobierku).

Alzaexpres Complet alzák

Nechajte to kompletne na nás

Doručenie vo vybraných miestach
Slovenskej republiky

Jazdíme celý týždeň
Po – Ne od 8:00 – 20:00

Spotrebič vynesieme do bytu a zapojíme

Nainštalujeme spotrebič alebo TV na stenu*

Upraceme obalový materiál

Odvezieme starý spotrebič

* Všetky doplnkové služby zaisťuje AlzaExpres. Plnú ponuku služieb nemôžeme garantovať v prípade plných kapacít AlzaExpres a doručovania iným externým dopravcom. Službu nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu.

Vybrať si môžete z dvoch typov doručenia

 

Doručenie za prvé uzamykateľné dvere

od 14,99 €

Vodič vám spotrebič doručí za prvé uzamykateľné dvere (napr. za vchodové dvere bytového domu, za bránku rodinného domu atď.)

Odporúčame

Kompletné doručenie
až do bytu

od 21,99 €

Posádka vám tovar vynesie až do bytu a umiestni presne tam, kam potrebujete. Možno využiť iba pri produktoch do 150 kg.

Kde všade službu využijete?

Dnes objednáš, zajtra doma máš.

Podmienky: Vzťahuje sa na produkty zakúpené v nasledujúcom regióne: Bratislavský kraj, Trnavský kraj, okres Nitra, okres Šaľa, okres Komárno, okres Nové Zámky, okres Zlaté Moravce, okres Topoľčany, okres Trenčín, okres Myjava, okres Nové Mesto nad Váhom, okres Bánovce nad Bebravou, okres Partizánske. Platí na objednávky, ktoré sa vytvoria v daný deň do 17:00 a sú skladom.

Alzaexpres

Doobeda do 11:00 objednáš, večer doma máš.

Podmienky: Podmienky: Vzťahuje sa na produkty zakúpené v nasledujúcom regióne: Bratislavský kraj, okres Trnava, okres Piešťany, okres Hlohovec, okres Galanta, okres Dunajská Streda, okres Nitra. Platí na objednávky, ktoré sa vytvoria v daný deň do 11:00 a sú skladom na Slovensku.

Alzaexpres

Doplnkové služby

Pokiaľ si necháte doručiť spotrebič pomocou dopravy AlzaExpres, môžete využiť aj rad služieb ako napríklad Montáž vstavaných spotrebičov alebo Inštalácia TV na stenu. Službu nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu.

Základná inštalácia voľne stojacich elektrospotrebičov

Odvoz starého spotrebiča

Poistenie zásielky

Montáž vstavaných spotrebičov

Inštalácia vstavanej rúry/mikrovlnky

Montáž vstavanej
rúry / mikrovlnky

Inštalácia vstavanej práčky

Montáž vstavanej práčky

Inštalácia vstavanej sušičky

Montáž vstavanej sušičky

Inštalácia vstavanej umývačky

Montáž vstavanej umývačky

Inštalácia vstavanej chladničky

Montáž vstavanej chladničky

Inštalácia vstavanej mrazničky

Montáž vstavanej mrazničky

Inštalácia vstavanej vinotéky

Montáž vstavanej vinotéky

Inštalácia elektrickej varnej dosky

Montáž elektrickej varnej dosky (momentálne nedostupné)

Inštalácia TV

Inštalácia TV na stenu

Službu nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu.

Ako sa pripraviť na príjazd posádky?

Skontrolujte rozmery

Ešte pred objednaním skontrolujte rozmery tovaru, šírku vašich dverí, chodieb a podobne, aby posádka mohla zásielku v poriadku vyniesť.

Počkajte na SMS

AlzaExpres vám v deň doručenia pošle SMS s informáciou, kedy bude tovar doručený.

Posádka sa s vami spojí

Akonáhle bude posádka AlzaExpres na ceste, telefonicky sa s vami spojí.

Pripravte voľný priechod

Odstráňte z cesty čokoľvek, čo by mohlo brániť posádke v priechode.

Zakryte podlahu

Pokiaľ máte drevenú podlahu, odporúčame ju zakryť napríklad kartónmi, aby sa nepoškodila.

Skontrolujte obal

Pri preberaní skontrolujte obal. V prípade väčšieho poškodenia nás kontaktujte na tel.: +421 2 5710 1800.

Čo je súčasťou základnej inštalácie voľne stojacich elektrospotrebičov?

Instalace lednice
Instalace Pračky
Inštalácia sušičky
Inštalácia umývačky
Inštalácia rúry a varnej dosky
Inštalácia televízora

Často kladené otázky

Objednali ste si zároveň s tovarom Montáž vstavaného spotrebiča?

Po dokončení vašej objednávky sa vám ozve náš kolega z call centra, s ktorým si upresníte termín a detaily inštalácie, aby všetko prebehlo hladko. Cena dopravy nie je súčasťou služby.

Naozaj spotrebič vynesiete napríklad na 12. poschodie?

Áno. Naša dvojčlenná posádka vám tovar vynesie až do bytu a umiestni, kam potrebujete (vzťahuje sa na doručenie do jedného bytu alebo komerčného priestoru).

Môže sa stať, že nebude vo vašich silách doručiť tovar za prvé uzatvárateľné dvere?

V rámci tejto služby urobíme všetko, aby bol tovar doručený. Existujú však výnimočné prípady, keď to nie je možné. Napríklad strmé či úzke schody k prvým uzatvárateľným dverám, nespevnená (bahnitá) cesta, klzký terén a pod.

Ako mám postupovať v prípade reklamácie služby?

Snažíme sa službu poskytovať v tej najlepšej kvalite, ale chápeme, že dôvod na reklamáciu môže napriek tomu nastať. Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu? Nie ste spokojní s inštaláciou spotrebiča alebo správaním posádky? V tomto prípade nás prosím kontaktujte cez kontaktný formulár alebo call centrum.

Naše call centrum možno kontaktovať prostredníctvom nonstop zákazníckej linky na telefónnom čísle +421 2 5710 1800. Eventuálne je možné využiť aj WhatsApp alebo Messenger.

Nezabudnite pri tom uviesť:

  • číslo nákupného dokladu
  • číslo balíka
  • opis chyby/poškodenia (odporúčame pridať fotografiu)
  • kontaktné údaje

Vzťahuje sa služba na produkty z externých skladov?

Bohužiaľ zatiaľ nie. Pri produktoch odoslaných z externých skladov partnerov tu uvedené spôsoby dopravy a nadväzujúce služby nedokážeme ponúknuť.

Je doručenie tovaru so službou bezpečné?

Áno, bezpečnosť je pre nás úplne zásadná. Riadime sa aktuálne platnými hygienickými opatreniami vlády, Ministerstva zdravotníctva, krajských hygienických staníc a zdravým rozumom.

Ako dostanem doklad o zaplatení dobierky?

Doklad o zaplatení vystavíme na žiadosť zaslanú prostredníctvom kontaktného formulára. Do žádosti prosím uveďte číslo objednávky.Do žiadosti prosím uveďte číslo objednávky. Uhradenie objednávky tiež značí príznak „vybavená“ v prehľade vašich objednávok.

Podeľte sa s priateľmi

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si to nechávať pre seba.
Urobte svojim priateľom radosť!

 

Inštalácia voľne stojacich elektrospotrebičov

Čo služba zahŕňa?

  • Posádka vám spotrebič rozbalí a obalový materiál rovno odvezie. Stačí mať pripravené prípojky vody, energií a odpadu.
  • Táto služba sa poskytuje iba u voľne stojacich elektrospotrebičov (práčok, sušičiek, umývačiek, chladničiek, mrazničiek, televízií atp.). Netýka sa plynových sporákov a ďalších plynových spotrebičov.
  • Pri vstavanom spotrebiči vám posádka spotrebič „iba“ rozbalí a odvezie obalový materiál. Pokiaľ si prajete vstavaný spotrebič nainštalovať, je potrebné s ním objednať doplnkovú službu Montáž vstavaného elektrospotrebiča.

Pred samotným príchodom vodiča a inštaláciou sa uistite, že:

  • Máte pripravené prípojky energií (elektrina, voda) a prípojku odpadovej vody.
  • Prípojky sú kompatibilné so zakúpeným spotrebičom.
  • Zakúpený spotrebič sa zmestí na určené miesto.
  • Umiestnenie sušičky a práčky na seba je možné iba s originálnym prepojovacím dielom, kde nie je potrebné vŕtať. V opačnom prípade nedôjde k montáži na seba.
 

Odvoz starého spotrebiča

Čo služba zahŕňa?

  • Pokiaľ si to budete priať, naša posádka váš vyslúžilý spotrebič rovno odvezie (platí pri všetkých typoch doručenia) a to v režime 1:1 (napr. starú chladničku za novú).

Pred samotným príchodom vodiča a inštaláciou sa uistite, že:

  • Starý spotrebič je riadne odpojený, čistý a kompletný.
  • V prípade práčok, umývačiek, sušičiek, chladničiek alebo mrazničiek tiež vysušený a zbavený námrazy.
  • V spotrebiči sa nesmie nachádzať voda.
 

Poistenie zásielky

Čo služba zahŕňa?

  • V prípade doručenia poškodenej objednávky expresne vybavíme vašu reklamáciu. Najneskôr do 24 hodín sa vám ozve operátor nášho zákazníckeho centra a spolu všetko vyriešite.
 

Montáž vstavanej rúry / vstavanej mikrovlnnej rúry

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo zaobstaranie novej vstavanej rúry (alebo vstavanej mikrovlnnej rúry) čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripravovať?

  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme vašu novú rúru/mikrovlnú rúru, aby sme mali istotu, že je všetko v poriadku.
  • Nový spotrebič zapojíme do elektrickej siete a umiestnime do pripraveného korpusu.
  • Ak je potrebné odstrániť sokel kuchynskej linky, všetko následne vrátime do pôvodného stavu.
  • Nový spotrebič spustíme, aby sme skontrolovali, že funguje. Následne nastavíme čas.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.
 

Montáž vstavanej práčky

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej práčky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Pripravené rozvody (elektrina, voda, odpad).
  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.).
  • Pripojenie vody a odpadu by malo byť maximálne do vzdialenosti 1,6 m od spotrebiča.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme vašu novú práčku, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Nový spotrebič pripojíme do elektrickej siete a zapojíme prítokové a odtokové hadice.
  • Namontujeme nábytkové dvierka na novú práčku (podľa potreby prispôsobíme umiestnenie pántov).
  • Spustíme základný program, aby sme skontrolovali, že práčka správne funguje.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Zväčšenie otvoru pre rozvody v korpuse (len pri drevenej alebo drevotrieskovej kuchynskej doske).
  • Predĺženie rozvodu (ak to stav umožňuje).
 

Montáž vstavanej sušičky

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej sušičky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Pripravené rozvody (elektrina, prípadne odpad – záleží na type sušičky).
  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Pripojenie odpadu by malo byť maximálne do vzdialenosti 1,6 m od spotrebiča.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme vašu novú sušičku, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Nový spotrebič pripojíme do elektrickej siete a prípadne zapojíme a odtokovú hadicu (záleží na type sušičky).
  • Namontujeme nábytkové dvierka na novú sušičku (podľa potreby prispôsobíme umiestnenie pántov).
  • Spustíme základný program, aby sme skontrolovali, že sušička správne funguje.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Zväčšenie otvoru pre rozvody v korpuse (len pri drevenej alebo drevotrieskovej kuchynskej doske).
  • Predĺženie rozvodu (ak to stav umožňuje).
 

Montáž vstavanej umývačky

Robíme všetko pre to, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej umývačky maximálne pohodlné. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na inštaláciu pripraviť?

  • Pripravené rozvody (elektrina, voda, odpad).
  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Pripojenie odpadu by malo byť maximálne do vzdialenosti 1,6 m od spotrebiča.
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starú umývačku aj nábytkové dvierka a umožníme upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Nový spotrebič zapojíme do elektrickej siete a umiestnime do pripraveného korpusu.
  • Pripojíme čelný nábytkový panel a demontovanú soklovú lištu vrátime do pôvodného stavu.
  • Zapojíme prítokové a odtokové hadice a namontujeme nábytkové dvierka.
  • Spustíme základný program, aby sme skontrolovali, že umývačka správne funguje.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Zväčšenie otvoru pre rozvody v korpuse (len pri drevenej alebo drevotrieskovej kuchynskej doske).
  • Predĺženie rozvodu (ak to stav umožňuje).
 

Montáž vstavanej chladničky

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej chladničky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Na prianie zákazníka sme schopní zmeniť smer otvárania dvierok chladničky.
  • Novú chladničku umiestnime do pripraveného korpusu, pripevníme a pripojíme nábytkové dvierka.
  • Pripravíme kábel na pripojenie chladničky do elektrickej siete.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.
  • Zákazník si vstavanú chladničku zapojí sám približne po 4 – 6 hodinách od montáže, a to z dôvodu potreby ustálenia chladiaceho média.
 

Montáž vstavanej mrazničky

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej mrazničky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Na prianie zákazníka sme schopní zmeniť smer otvárania dvierok mrazničky.
  • Novú vstavanú mrazničku umiestnime do pripraveného korpusu, pripevníme a pripojíme nábytkové dvierka.
  • Pripravíme kábel na pripojenie chladničky do elektrickej siete.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.
  • Zákazník si vstavanú mrazničku zapojí sám približne po 4 – 6 hodinách od montáže, a to z dôvodu nutnosti ustálenia chladiaceho média.
 

Montáž vstavanej vinotéky

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej vstavanej vinotéky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Zásuvka elektriny by mala byť maximálne do vzdialenosti 1,3 m od spotrebiča.

Ako montáž prebieha?

  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Na prianie zákazníka sme schopní zmeniť smer otvárania dvierok vinotéky.
  • Novú vinotéku umiestnime do pripraveného korpusu.
  • Pripravíme kábel na pripojenie vinotéky do elektrickej siete.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.
  • Zákazník si vinotéku zapojí sám približne po 4 – 6 hodinách od montáže, a to z dôvodu potreby ustálenia chladiaceho média.
 

Montáž elektrickej varnej dosky (momentálne nedodstupné)

Záleží nám na tom, aby pre vás bolo obstaranie novej elektrickej varnej dosky čo najjednoduchšie. Preto sa snažíme doručenie a montáž vášho nového spotrebiča vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

67,99 € vrátane DPH

Čo je potrebné na montáž pripraviť?

  • Prístupovú cestu, ktorá umožní doniesť spotrebič na miesto určenia (dostatočne široké dvere atď.)
  • Vyrezaný otvor pre varnú dosku podľa jej veľkosti.
  • Prístup k ističom elektriny v byte/dome.
  • Prívodný kábel trojfázového elektrického prúdu v dostatočnej dĺžke pre pripojenie k varnej doske.

Ako montáž prebieha?

  • Vypneme pri ističi elektrického prúdu okruh, na ktorom je varná doska pripojená.
  • Demontujeme starý spotrebič a umožníme zákazníkovi upratovanie ťažko dostupných miest.
  • Rozbalíme a skontrolujeme nový spotrebič, nech máme istotu, že je všetko v poriadku.
  • Pripojíme novú varnú dosku a umiestnime ju do otvoru v pracovnej doske kuchynskej linky.
  • Zapneme varnú dosku a otestujeme, či sú všetky platničky funkčné.
  • Upraceme po sebe, rozlúčime sa a starý spotrebič aj obalové materiály rovno odvezieme.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Vyrezanie/zväčšenie otvoru pre varnú dosku.
 

Inštalácia TV na stenu

Robíme všetko pre to, aby pre vás bolo zaobstaranie nového televízora maximálne pohodlné. Preto sa snažíme doručenie a inštaláciu na stenu vykonávať súčasne. Môžete sa tešiť na usmievavú a ochotnú posádku, ktorá urobí svoju prácu kvalitne a všetko si po sebe uprace.

Cena služby

77,99 € vrátane DPH

*Súčasťou služby nie je pripojenie satelitu a ďalších zariadení (napr. herná konzola atp.) k TV.

Čo je potrebné na inštaláciu pripraviť?

  • Držiak nie je súčasťou balenia TV a je potrebné ho objednať samostatne (deň pred doručením preto zákazníkov kontaktujeme, aby sme si potvrdili, že bude držiak k dispozícii), bez správneho držiaka nie je možné TV na stenu nainštalovať.

Ako inštalácia prebieha?

  • Vybalíme televízor a upresníme si so zákazníkom presné miesto, kam ho chce na stenu nainštalovať.
  • Pomocou detektora overíme, či je v danom mieste možné bezpečne vŕtať do steny.
  • S ohľadom na materiál steny vyberieme vhodné kotviace prostriedky (hmoždinky atď.).
  • Všetko starostlivo vymeriame, navŕtame diery a namontujeme držiak.
  • Zoznámime zákazníka s možnosťami držiaka a namontujeme TV.
  • Pripojíme televízor do elektrickej siete a ďalej k anténe alebo WiFi.
  • Vykonáme základné nastavenie TV a zoznámime zákazníka so základnými funkciami.
  • Posádka s vami prejde odovzdávací protokol. V ňom si spoločne odsúhlasíte všetky úkony, ktoré boli v rámci montáže vykonané.
  • Obalový materiál si zákazník necháva minimálne 14 dní pri sebe (pre prípadné vrátenie tovaru).
  • TV je inštalovaná maximálne do výšky 2 metre.

Ďalej vám môžeme na mieste urobiť

  • Vyrezanie/zväčšenie otvoru pre varnú dosku (len pri drevenej alebo drevotrieskovej kuchynskej doske).
Vytlačiť
P-DC1-WEB16
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií