Valentínske TOPky Samsung Galaxy S23

Poistenie zásielky

Expresné riešenie v prípade doručenia poškodenej  zásielky.

  • Prednostné vybavenie žiadosti zaručené
  • Tovar poškodený pri doprave ihneď vymeníme za nový
  • Alebo Vám vrátime peniaze

poistenie nadrozmernej zásielky
Späť na všetky služby

Ako to funguje?

  • Zakúpte si službu

    Uistite sa, že máte vybranú službu v Doprava a platby.

  • Ozvite sa nám

    Sme k dispozícii na našich predajniach alebo na zákazníckej linke +421 257 101 800, a to nepretržite 24/7.

  • Dohodneme sa

    Tovar Vám vymeníme alebo vyplatíme.

  • Vrátenie chybného tovaru

    Po vzájomnej dohode si tovar prevezmeme.

Ako dlho budete čakať? Čím skôr sa nám ozvete, tým rýchlejšie bude žiadosť riešená, ak nie aj ihneď. V každom prípade sa s Vami do max. 24 hodín spojí náš zamestnanec.

Službu si nie je možné zakúpiť spätne a je možné ju uplatniť iba 14 dní od prevzatia zásielky. Na zrýchlený režim vybavenia odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky. Kompletné podmienky služby

Kde službu nájdem?

Služba sa vzťahuje na celú objednávku a je možné ju zakúpiť pre nadrozmernej zásielky za 1,5 € a pre ostatné za 1 € v druhom kroku košíka Doprava a platba.
Túto možnosť nájdete pri výbere dopravy: Doručenie domácich spotrebičov a objemného tovaru a Doručenie na adresu.
volba Aplikovat ochranné sklo na detailu produktu
Ísť nakupovať

Často kladené otázky

  • Kde mám službu nahlásiť?

    Sme k dispozícii na našich predajniach alebo na zákazníckej linke +421 257 101 800, a to nepretržite 24/7.

  • Čo ak tovar už nebude na sklade?

    Dohodneme sa na alternatívnom riešení a v prípade, že nebudete súhlasiť, vrátime Vám peniaze.

  • Koľko dní mám na nahlásenie?

    Žiadosť je možné uplatiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Pre zrýchlený režim vybavenia odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky.

  • Kedy môžem očakávať nový tovar?

    Čím skôr sa nám ozvete, tým rýchlejšie bude žiadosť riešená, ak nie aj ihneď. V každom prípade sa s Vami spojí náš zamestnanec max. do 24 hodín.

  • Ako prebieha zvoz poškodeného tovaru?

    Najrýchlejší spôsob je odovzdať produkt na ktorúkoľvek našu predajňu s obsluhou. V prípade, že budete mať záujem o zvoz poškodeného tovaru, bude Vás po predchádzajúcom dohovore kontaktovať dopravca ohľadom odovzdania.

  • Musím platiť znova dopravu?

    Nie, doprava je pochopiteľne na nás. Spokojnosť zákazníka je pre nás dôležitá.

Vytlačiť
P-DC1-WEB28
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií