Poistenie zásielky
Expresné riešenie v prípade doručenia poškodenej zásielky.
- Prednostné vybavenie žiadosti zaručené
- Tovar poškodený pri doprave ihneď vymeníme za nový
- Alebo Vám vrátime peniaze
Ako to funguje?
-
Zakúpte si službu
Uistite sa, že máte vybranú službu v Doprava a platby.
-
Ozvite sa nám
Sme k dispozícii na našich predajniach alebo na zákazníckej linke +421 257 101 800, a to nepretržite 24/7.
-
Dohodneme sa
Tovar Vám vymeníme alebo vyplatíme.
-
Vrátenie chybného tovaru
Po vzájomnej dohode si tovar prevezmeme.
Ako dlho budete čakať? Čím skôr sa nám ozvete, tým rýchlejšie bude žiadosť riešená, ak nie aj ihneď. V každom prípade sa s Vami do max. 24 hodín spojí náš zamestnanec.
Službu si nie je možné zakúpiť spätne a je možné ju uplatniť iba 14 dní od prevzatia zásielky. Na zrýchlený režim vybavenia odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky.
Kompletné podmienky služby
Kde službu nájdem?
Ísť nakupovaťČasto kladené otázky
-
Kde mám službu nahlásiť?
Sme k dispozícii na našich predajniach alebo na zákazníckej linke +421 257 101 800, a to nepretržite 24/7.
-
Čo ak tovar už nebude na sklade?
Dohodneme sa na alternatívnom riešení a v prípade, že nebudete súhlasiť, vrátime Vám peniaze.
-
Koľko dní mám na nahlásenie?
Žiadosť je možné uplatiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Pre zrýchlený režim vybavenia odporúčame ozvať sa do 3 dní od prevzatia zásielky.
-
Kedy môžem očakávať nový tovar?
Čím skôr sa nám ozvete, tým rýchlejšie bude žiadosť riešená, ak nie aj ihneď. V každom prípade sa s Vami spojí náš zamestnanec max. do 24 hodín.
-
Ako prebieha zvoz poškodeného tovaru?
Najrýchlejší spôsob je odovzdať produkt na ktorúkoľvek našu predajňu s obsluhou. V prípade, že budete mať záujem o zvoz poškodeného tovaru, bude Vás po predchádzajúcom dohovore kontaktovať dopravca ohľadom odovzdania.
-
Musím platiť znova dopravu?
Nie, doprava je pochopiteľne na nás. Spokojnosť zákazníka je pre nás dôležitá.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.