WowME Kids 4G

Funkciami nabité GPS hodinky v extra odolnom vyhotovení. Vaše dieťa bude s vami v spojení, nech sa vydá kdekoľvek.

  • Telefonovanie pomocou vloženej SIM
  • Vodoodolnosť podľa certifikácie IP67
  • Sledovanie polohy pomocou GPS
  • Nastavenie bezpečnej zóny
  • SOS tlačidlo
  • Varianty v čiernej, modrej a ružovej farbe
Kúpiť Hodinky už mám a potrebujem poradiť
WowME Kids 4G
WowME Kids 4G Safe+

WowME Kids 4G Safe+

Vylepšený variant modelu WowME Kids 4G, ktorý vďaka tepovému senzoru umožňuje zistiť, či sú hodinky nasadené na ruke dieťaťa.

  • Telefonovanie pomocou vloženej SIM
  • Vodoodolnosť podľa certifikácie IP67
  • Sledovanie polohy pomocou GPS
  • Nastavenie bezpečnej zóny
  • SOS tlačidlo
  • Tepový senzor
  • Prehrávač hudby priamo v hodinkách
  • Varianty v čiernej, modrej a ružovej farbe
Kúpiť Hodinky už mám a potrebujem poradiť

WowME Kids Play

Detské smart hodinky ponúkajúce okrem štandardných zdravotných a športových funkcií aj celý rad hier.

  • 6 športových režimov a 8 hier
  • Dva farebné remienky navyše priamo v balení ako darček
  • Pripomienky pre denný režim (vstávanie, krúžok, čistenie zubov a ďalšie)
  • Vodoodolnosť podľa certifikácie IP68
  • Notifikácia z telefónu cez Bluetooth
  • Dotykový displej a ovládacie tlačidlo
  • Dlhá výdrž batérie až 15 dní
  • Dvojfarebné telo hodiniek
Kúpiť Hodinky už mám a potrebujem poradiť
WowME Kids Play

WowME Kids Play Lite

Dostupnejšia verzia obľúbeného modelu detský volacích hodiniek WowME Kids Play

  • 6 športových režimov a 4 hry
  • Pripomienky pre denný režim (vstávanie, krúžok, čistenie zubov a ďalšie)
  • Vodoodolnosť podľa certifikácie IP68
  • Kompletne dotykové ovládanie bez tlačidla
  • Dlhá výdrž batérie až 15 dní
  • Jednofarebné telo hodiniek
  • Varianty v čiernej, modrej, ružovej a vojensko-zelenej farbe
Kúpiť Hodinky už mám a potrebujem poradiť
WowME Kids Play Lite

Využite hodinky WowME naplno!

S mobilnou aplikáciou pre Andorid a iOS. Dokáže toho veľa vrátane sledovania vašej aktuálnej polohy pomocou GPS, sledovania športových aktivít, monitorovania spánku.

WowME Tracker

Odpovede, ktoré by vás mohli zaujímať

  • WowME Kids 4G
  • WowME Kids 4G Safe+
  • WowME Kids Play
  • WowME Kids Play Lite
  • O značke WowME
  • Nefunguje mi počítanie krokov/krokomer, čo s tým?

    Nastavenie krokomeru je nutné zapnúť v aplikácii WowME Tracker v časti „Zdravie“ -> „Chôdza“. V časti zdravia je tiež možné sledovať nameranú aktivitu.

  • Prečo je zobrazenie polohy nepresné?

    Presnosť zobrazenia polohy záleží na type využívanej služby, jej dostupnosti (GPS/WiFi/LBS) a na oblasti použitia. Mestská zástavba, či pohyb v interiéri budovy môže presnosť polohy znížiť.

  • Prečo hodinky nezobrazujú polohu pravidelne?

    V nastavení je možné upresniť v akých časových intervaloch sa má poloha aktualizovať. Pri neaktivite dôjde k prepnutiu do pohotovostného režimu a údaje o polohe sa neaktualizujú. Zariadenie opäť začne zdieľať polohu, ak sú hodinky nasadené na ruke a v pohybe.

  • Prečo hodinky neurčujú polohu pomocou GPS?

    GPS signál je viazaný na priamu viditeľnosť na družici. Ak sa hodinky nachádzajú v interiéri, či oblastiach, kde nie je signál GPS k dispozícii určuje sa poloha pomocou iných dostupných služieb, WiFi, alebo LBS

  • Mám s hodinkami neznámy problém. Ako zistím čo sa deje?

    S diagnostikou vám radi pomôžeme. Najprv je potrebné skontrolovať, či SIM vložená do zariadenia má deaktivovaný PIN a aktívne pripojenie k internetu. Aby sme mohli lepšie určiť váš problém, je nutné poslať na hodinky SMS v tvare pw,123456, ts# a prijatú odpoveď nám formou screenshotu spolu s krátkym popisom vášho problému zaslať cez kontaktný formulár tu: https://www.alza.sk/kontakt/objednavka.htm?qid=356.

  • Ako správne sprevádzkovať nové hodinky?

    Podrobný návod na prípravu pred uvedením do prevádzky, vloženie SIM karty do zariadenia aj párovanie nájdete v manuáli k produktu. Manuál je dostupný na stránke produktu v sekcii poradňa a návody.

  • Moje zariadenie je offline, alebo mám iný problém s pripojením.

    S problémom vám radi poradíme. Najprv je potrebné skontrolovať, či SIM vložená do zariadenia má deaktivovaný PIN a aktívne pripojenie k internetu. Aby sme mohli lepšie určiť váš problém, je nutné poslať na hodinky SMS v tvare pw,123456, ts# a prijatú odpoveď nám formou screenshotu spolu s krátkym popisom vášho problému zaslať cez kontaktný formulár tu: https://www.alza.sk/kontakt/objednavka.htm?qid=356.

  • Kam sa ukladajú údaje z hodiniek?

    Na ukladanie dát využívajú hodinky cloudové služby Amazon Web Services na území EÚ.

  • Ako dlho vydrží batéria hodiniek?

    Bežná výdrž batérie sa pohybuje okolo 48 h, vždy však záleží na konkrétnom nastavení hodiniek a ich používaní. V prípadoch častej aktualizácie polohy, využívania chatu, videohovorov a ďalších služieb môže byť výdrž menšia ako 1 deň.

  • Môžem si k hodinkám kúpiť ochranné sklo?

    Ochranné sklá sú k dispozícii v našej ponuke vyberať môžete podľa modelu tu: https://www.alza.sk/ochranne-skla-a-folie-na-smart-hodinky-a-sporttestery/18864369.htm.

  • Môže si dieťa spárovať hodinky so svojím telefónom?

    Hodinky slúžia ako samostatné telefónne zariadenie, ktoré de facto nahrádza telefón. Systém je nastavený tak, aby rodičia mali vzdialene cez aplikáciu WowME Tracker možnosť kontroly a komunikácie.

  • Ako zistím registračný kód hodiniek?

    Registračný kód je uvedený na štítku priloženom k zariadeniu. V prípade, že štítok s registračným kódom nemôžete nájsť, môžeme vám pomôcť kód zistiť. Najprv prosím skontrolujte, či SIM vložená vo vašom zariadení má deaktivovaný PIN a aktívne pripojenie k mobilnému internetu. Potom zašlite na hodinky SMS v tvare pw,123456, ts# a prijatú odpoveď nám formou screenshotu spolu s krátkym popisom vášho problému zašlite cez kontaktný formulár tu: https://www.alza.sk/kontakt/objednavka.htm?qid=356.

  • Ako sa môže pripojiť viacero rodičov k aplikácii?

    K hodinkám môže byť pripojených viacero zariadení. Na párovanie ďalšieho účtu je nutná autorizácia hlavným pripojeným účtom.

  • Ako poznám, ktorý typ polohy hodinky využívajú?

    Podrobné informácie, vrátane typu používanej polohy môžete nájsť v aplikácii WowME Tracker po kliknutí na mapu na hlavnej obrazovke. Typ polohy je zobrazený v spodnej časti obrazovky vedľa dátumu a času poslednej aktualizácie polohy.

  • Ako pridať kontakty?

    Kontakty je možné pridať v aplikácii WowME Tracker v časti telefónny zoznam. Vyberať môžete z uložených kontaktov v mobilnom telefóne, alebo pridať nový.

  • Mám aplikáciu v angličtine a chcem to zmeniť.

    Zmena jazyku je možná v spodnej časti prihlasovacej obrazovky do aplikácie WowME Tracker. Ak už aplikáciu používate, je nutné sa najskôr odhlásiť.

  • Aké aplikácie sa dajú stiahnuť do hodiniek?

    Do hodiniek obvykle nie je možné inštalovať aplikácie tretích strán. V závislosti od typu hodiniek a výrobnej série sa môže stať, že bude dodatočné stiahnutie aplikácií povolené. Túto funkciu však v popise produktu neuvádzame, pretože nemôžeme garantovať jej úplnú funkčnosť.

  • Dostanem k hodinkám aj SIM kartu?

    Obvykle je k hodinkám dodávaná SIM karta ako darček. Túto informáciu vždy uvádzame na stránke produktu a je uvedená ako extra položka v košíku pri objednaní. V opačnom prípade nie je SIM karta súčasťou produktu.

  • Je možné hodinky používať bez SIM karty?

    Použitie hodiniek bez SIM karty nemôžeme odporučiť. Hlavné funkcie hodiniek sú viazané na pripojenie na vzdialený server, k čomu je nutné internetové pripojenie. Hodinky môžu byť pripojené aj pomocou WiFi, je však potrebné počítať s fungovaním v obmedzenom režime.

  • Aký je rozdiel medzi hodinkami Kids 4G a Kids 4G Safe+?

    Hodinky Kids 4G Safe+ sú zlepšeným variantom modelu Kids 4G. Ponúkajú navyše senzor pulzu, vďaka ktorému je možné spoznať, či sú hodinky nasadené na ruke.

  • Kde nájdem návod na použitie?

    Podrobný manuál si môžete kedykoľvek stiahnuť v elektronickej podobe na stránke produktu v sekcii poradňa a návody.

  • Ako správne nastaviť hodinky, aby ukazovali presnú polohu?

    Na prvé nastavenie hodiniek je nutné byť vonku v mieste s dobrým signálom GPS, v opačnom prípade si zariadenie uloží nepresne zaznamenanú polohu a podľa nej bude aj naďalej určovať polohu nepresne.

  • Čo znamená LBS a ako ho môžem vypnúť?

    LBS je jedným z využívaných spôsobov určovania polohy (podľa signálu mobilnej siete). Zapne sa automaticky ak nie je k dispozícii signál GPS, alebo WiFi. Nie je možné ho vypnúť, možno však zobraziť poslednú polohu zaznamenanú pomocou GPS

  • Je možné nastaviť režim nerušiť ak je dieťa v škole?

    V aplikácii je možné nastaviť časové rozmedzie, počas ktorého budú upozornenia stíšené.

  • Nefunguje mi počítanie krokov/krokomer, čo s tým?

    Nastavenie krokomeru je nutné zapnúť v aplikácii WowME Tracker v časti „Zdravie“ -> „Chôdza“. V časti zdravia je tiež možné sledovať nameranú aktivitu.

  • Prečo je zobrazenie polohy nepresné?

    Presnosť zobrazenia polohy záleží na type využívanej služby, jej dostupnosti (GPS/WiFi/LBS) a na oblasti použitia. Mestská zástavba, či pohyb v interiéri budovy môže presnosť polohy znížiť.

  • Prečo hodinky nezobrazujú polohu pravidelne?

    V nastavení je možné upresniť v akých časových intervaloch sa má poloha aktualizovať. Pri neaktivite dôjde k prepnutiu do pohotovostného režimu a údaje o polohe sa neaktualizujú. Zariadenie opäť začne zdieľať polohu, ak sú hodinky nasadené na ruke a v pohybe.

  • Prečo hodinky neurčujú polohu pomocou GPS?

    GPS signál je viazaný na priamu viditeľnosť na družici. Ak sa hodinky nachádzajú v interiéri, či oblastiach, kde nie je signál GPS k dispozícii určuje sa poloha pomocou iných dostupných služieb, WiFi, alebo LBS

  • Mám s hodinkami neznámy problém. Ako zistím čo sa deje?

    S diagnostikou vám radi pomôžeme. Najprv je potrebné skontrolovať, či SIM vložená do zariadenia má deaktivovaný PIN a aktívne pripojenie k internetu. Aby sme mohli lepšie určiť váš problém, je nutné poslať na hodinky SMS v tvare pw,123456, ts# a prijatú odpoveď nám formou screenshotu spolu s krátkym popisom vášho problému zaslať cez kontaktný formulár tu: https://www.alza.sk/kontakt/objednavka.htm?qid=356.

  • Ako správne sprevádzkovať nové hodinky?

    Podrobný návod na prípravu pred uvedením do prevádzky, vloženie SIM karty do zariadenia aj párovanie nájdete v manuáli k produktu. Manuál je dostupný na stránke produktu v sekcii poradňa a návody.

  • Moje zariadenie je offline, alebo mám iný problém s pripojením.

    S problémom vám radi poradíme. Najprv je potrebné skontrolovať, či SIM vložená do zariadenia má deaktivovaný PIN a aktívne pripojenie k internetu. Aby sme mohli lepšie určiť váš problém, je nutné poslať na hodinky SMS v tvare pw,123456, ts# a prijatú odpoveď nám formou screenshotu spolu s krátkym popisom vášho problému zaslať cez kontaktný formulár tu: https://www.alza.sk/kontakt/objednavka.htm?qid=356.

  • Kam sa ukladajú údaje z hodiniek?

    Na ukladanie dát využívajú hodinky cloudové služby Amazon Web Services na území EÚ.

  • Ako dlho vydrží batéria hodiniek?

    Bežná výdrž batérie sa pohybuje okolo 48 h, vždy však záleží na konkrétnom nastavení hodiniek a ich používaní. V prípadoch častej aktualizácie polohy, využívania chatu, videohovorov a ďalších služieb môže byť výdrž menšia ako 1 deň.

  • Môžem si k hodinkám kúpiť ochranné sklo?

    Ochranné sklá sú k dispozícii v našej ponuke vyberať môžete podľa modelu tu: https://www.alza.sk/ochranna-skla-a-folie-na-chytre-hodinky-a-sporttestery/18864369.htm#f&cst=null&cud=0&pg=1&prod=&parh17137=3943-17137-239773911.

  • Môže si dieťa spárovať hodinky so svojím telefónom?

    Hodinky slúžia ako samostatné telefónne zariadenie, ktoré de facto nahrádza telefón. Systém je nastavený tak, aby rodičia mali vzdialene cez aplikáciu WowME Tracker možnosť kontroly a komunikácie.

  • Ako zistím registračný kód hodiniek?

    Registračný kód je uvedený na štítku priloženom k zariadeniu. V prípade, že štítok s registračným kódom nemôžete nájsť, môžeme vám pomôcť kód zistiť. Najprv prosím skontrolujte, či SIM vložená vo vašom zariadení má deaktivovaný PIN a aktívne pripojenie k mobilnému internetu. Potom zašlite na hodinky SMS v tvare pw,123456, ts# a prijatú odpoveď nám formou screenshotu spolu s krátkym popisom vášho problému zašlite cez kontaktný formulár tu: https://www.alza.sk/kontakt/objednavka.htm?qid=356.

  • Ako sa môže pripojiť viacero rodičov k aplikácii?

    K hodinkám môže byť pripojených viacero zariadení. Na párovanie ďalšieho účtu je nutná autorizácia hlavným pripojeným účtom.

  • Ako poznám, ktorý typ polohy hodinky využívajú?

    Podrobné informácie, vrátane typu používanej polohy môžete nájsť v aplikácii WowME Tracker po kliknutí na mapu na hlavnej obrazovke. Typ polohy je zobrazený v spodnej časti obrazovky vedľa dátumu a času poslednej aktualizácie polohy.

  • Ako pridať kontakty?

    Kontakty je možné pridať v aplikácii WowME Tracker v časti telefónny zoznam. Vyberať môžete z uložených kontaktov v mobilnom telefóne, alebo pridať nový.

  • Mám aplikáciu v angličtine a chcem to zmeniť.

    Zmena jazyku je možná v spodnej časti prihlasovacej obrazovky do aplikácie WowME Tracker. Ak už aplikáciu používate, je nutné sa najskôr odhlásiť.

  • Aké aplikácie sa dajú stiahnuť do hodiniek?

    Do hodiniek obvykle nie je možné inštalovať aplikácie tretích strán. V závislosti od typu hodiniek a výrobnej série sa môže stať, že bude dodatočné stiahnutie aplikácií povolené. Túto funkciu však v popise produktu neuvádzame, pretože nemôžeme garantovať jej úplnú funkčnosť.

  • Dostanem k hodinkám aj SIM kartu?

    Obvykle je k hodinkám dodávaná SIM karta ako darček. Túto informáciu vždy uvádzame na stránke produktu a je uvedená ako extra položka v košíku pri objednaní. V opačnom prípade nie je SIM karta súčasťou produktu.

  • Je možné hodinky používať bez SIM karty?

    Použitie hodiniek bez SIM karty nemôžeme odporučiť. Hlavné funkcie hodiniek sú viazané na pripojenie na vzdialený server, k čomu je nutné internetové pripojenie. Hodinky môžu byť pripojené aj pomocou WiFi, je však potrebné počítať s fungovaním v obmedzenom režime.

  • Kde nájdem návod na použitie?

    Podrobný manuál si môžete kedykoľvek stiahnuť v elektronickej podobe na stránke produktu v sekcii poradňa a návody.

  • Ako správne nastaviť hodinky, aby ukazovali presnú polohu?

    Na prvé nastavenie hodiniek je nutné byť vonku v mieste s dobrým signálom GPS, v opačnom prípade si zariadenie uloží nepresne zaznamenanú polohu a podľa nej bude aj naďalej určovať polohu nepresne.

  • Čo znamená LBS a ako ho môžem vypnúť?

    LBS je jedným z využívaných spôsobov určovania polohy (podľa signálu mobilnej siete). Zapne sa automaticky ak nie je k dispozícii signál GPS, alebo WiFi. Nie je možné ho vypnúť, možno však zobraziť poslednú polohu zaznamenanú pomocou GPS

  • Je možné nastaviť režim nerušiť ak je dieťa v škole?

    V aplikácii je možné nastaviť časové rozmedzie, počas ktorého budú upozornenia stíšené.

  • Ako zistím stav svojej objednávky?

    Stav objednávky, môžete zistiť tu.

  • Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

    Nemusíte. Nakúpiť môžete aj bez registrácie.

  • Čo znamená Kúpiť zrýchlene?

    Ide o zrýchlený proces nákupu, ktorý je sprístupnený iba registrovaným používateľom.

  • Ako poznám, že si môžem objednávku vyzdvihnúť?

    Akonáhle bude pre Vás tovar pripravený, budeme Vás informovať pomocou SMS správy.

  • Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

    Áno objednávku je možné predĺžiť tu, kde nám môžete zaslať požiadavku na predĺženie objednávky.

  • Môžem si k hodinkám kúpiť ochranné sklo?

    Ochranné sklá sú k dispozícii v našej ponuke a vyberať môžete podľa modelu tu: tu

  • Ako nastavím vlastný obrázok do pozadia ciferníka?

    Vlastný obrázok na pozadí môžete nastaviť cez aplikáciu, v sekcii výberu ciferníka zvolíte možnosť vytvoriť vlastnú a následne vybrať fotku z galérie.

  • Je možné nastaviť režim nerušiť pokiaľ je dieťa v škole?

    V aplikácii možno nastaviť časové rozmedzie, kedy budú upozornenia stíšené.

  • Majú hodinky vymeniteľný remienok?

    Áno, remienok možno ľahko vymeniť pomocou rýchloupínacej pracky. Priamo v balení sú navyše 2 náhradné remienky. Ďalšie remienky môžete vyberať tu: tu

  • Môže dieťa s hodinkami volať?

    Model Kids play funkciu telefonovania neponúka. Telefonovať môžete s modelmi WowME Kids 4G a WowME Kids 4G Safe+, ktoré okrem telefonovania ponúknu aj sledovanie polohy pomocou GPS..

  • Ako nastavím upozornenie na prichádzajúce správy?

    Nastavenia môžete zapnúť v mobilnej aplikácii po spárovaní hodiniek. Kliknite na profil používateľa a položku „Prijatie správy“.

  • Musí mať dieťa k hodinkám aj telefón?

    Mobilný telefón je nutný iba na spárovanie. Hodinky sú teda funkčné aj bez telefónu, odporúčame ich však pravidelne pripájať, aby sa mohol synchronizovať čas a sťahovať prípadné aktualizácie.

  • Kde nájdem návod na použitie?

    Podrobný manuál si môžete kedykoľvek stiahnuť v elektronickej podobe na stránke produktu v sekcii poradňa a návody.

  • Môžem si k hodinkám kúpiť ochranné sklo?

    Ochranné sklá sú k dispozícii v našej ponuke vyberať môžete podľa modelu tu: https://www.alza.sk/ochranne-skla-a-folie-na-smart-hodinky-a-sporttestery/18864369.htm

  • Ako nastavím vlastný obrázok do pozadia ciferníka?

    Vlastný obrázok na pozadí môžete nastaviť cez aplikáciu, v sekcii výberu ciferníka zvolíte možnosť vytvoriť vlastnú a následne vybrať fotku z galérie.

  • Je možné nastaviť režim nerušiť pokiaľ je dieťa v škole?

    V aplikácii možno nastaviť časové rozmedzie, kedy budú upozornenia stíšené.

  • Majú hodinky vymeniteľný remienok?

    Áno, remienok možno ľahko vymeniť pomocou rýchloupínacej pracky. Remienky môžete vyberať tu: https://www.alza.sk/remienky-quick-release-20-mm/18895113.htm

  • Môže dieťa s hodinkami volať?

    Model Kids Play Lite funkciu telefonovania neponúka. Telefonovať môžete s modelmi WowME Kids 4G a WowME Kids 4G Safe+, ktoré okrem telefonovania ponúknu aj sledovanie polohy pomocou GPS.

  • Ako nastavím upozornenie na prichádzajúce správy?

    Nastavenia môžete zapnúť v mobilnej aplikácii, po spárovaní hodiniek. Kliknite na profil používateľa a položku „Prijatie správy“.

  • Musí mať dieťa k hodinkám aj telefón?

    Mobilný telefón je nutný iba na spárovanie. Hodinky sú teda funkčné aj bez telefónu, odporúčame ich však pravidelne pripájať, aby sa mohol synchronizovať čas a sťahovať prípadné aktualizácie.

  • Kde nájdem návod na použitie?

    Podrobný manuál si môžete kedykoľvek stiahnuť v elektronickej podobe na stránke produktu v sekcii poradňa a návody.

  • Zakúpil som tovar a nie je funkčný

    Tovar vráťte v rámci 14 dennej lehoty. Osobne alebo poštou (so sprievodným listom) na niektorú z našich predajní.

  • Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

    Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v odseku IV. našich obchodných podmienok.

  • Ako mám zadať reklamáciu?

    V prípade, že niektorý z našich výrobkov nefunguje úplne korektne, je možné tovar reklamovať podľa tohto postupu: Najprv odporúčame overiť, či má vaša značka české zastúpenie autorizovaného servisu. Reklamácie riešené autorizovaným servisom sú štandardne riešené rýchlejšie ako u predajcu. Kontakt na servisy nájdete tu. Pokiaľ slovenské zastúpenie chýba, alebo pokiaľ chcete reklamáciu riešiť u predajcu, je možné reklamáciu uplatniť na ktorejkoľvek našej pobočke či reklamovaný tovar zaslať na našu adresu.

  • Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

    ovar môžete zaslať na adresu: Alza.sk - reklamácia, Prologis Park - Gate B1 / Gate 40, Severní 255, 252 19 Chrášťany.

  • Čo všetko musím k reklamácii dodať?

    K reklamácii je potrebné dodať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, bez ktorého reklamovaný tovar nemožno používať a diagnostikovať (odporúčame však k reklamovanému tovaru priložiť kompletné príslušenstvo v každom prípade). V prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada a číslo nákupného dokladu.  U televízorov vždy vezmite aj stojan, samotná obrazovka by sa mohla po ceste ľahko poškodiť.

  • Mám závadu na príslušenstvo, treba k reklamácii priniesť aj hlavný výrobok?

    Áno, vo všeobecnosti príslušenstvo nie je možné samostatne reklamovať, preto hlavný výrobok odporúčame mať vždy so sebou.

  • Potrebujem originálny obal od výrobku?

    Na reklamáciu originálny obal nie je potrebný, ale je vhodné v ňom tovar prenášať.

  • Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

    Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom termíne, najdlhšie však do 30 dní podľa podmienok reklamačného poriadku. Presný termín vybavenia Vám bohužiaľ nie sme schopní oznámiť vopred.

  • Je možné reklamáciu nejako urýchliť?

    V prípade potreby riešiť reklamáciu ihneď je potrebné mať k tovaru zakúpenú službu Okamžitej výmeny. V ostatných prípadoch toto urýchlenie možné nie je.

  • Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?

    Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú. Nahlásenie je možné vykonať telefonicky, alebo cez kontaktný formulár. Zároveň je nutné, aby preberajúca osoba mala pri sebe originál príjmového dokladu o reklamácii.

    Ak ste firemný zákazník, prípadný dobropis odovzdáme iba osobe, ktorá je uvedená v registrácii.

  • Prídem o svoje dáta v zariadení?

    Je to veľmi pravdepodobné. Ak sa podarí prístroj opraviť, štandardne sa zo servisu vracia v továrenskom nastavení, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelnú zálohu dát nielen pred podaním reklamácie. V článku Záloha dát telefónu nájdete podrobný návod, ako pohodlne zálohovať telefóny rôznych značiek.

  • Dostal som v servise protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?

    Stačí nám napísať cez kontaktný formulár. Nezabudnite do prílohy nahrať čitateľný sken alebo fotku protokolu. Po overení protokolu u dodávateľa Vám zašleme dobropis na vrátenie platby za tovar.