Dobrý den, trochu mě mrzí (slovo mrzí je slabě použito), že když si objednám Medusa Edition 19.6., tak že se dozvím 6.10. (když už je tato edice na českém trhu vyprodaná), že bylo zjištěno poškození a zboží je v tomto stavu neprodejné. Vzhledem k tomu, že k poškození došlo zřejmě na Vaší straně při převozu na výdejní místo, tak nechápu, že se nepokusíte u dodavatele nějakým způsobem zajistit dodání nového kusu a místo toho mi jen zašlete automatický e-mail, ve kterém je stručně napsáno "zásilku jsme při převozu poškodili, jiné kusy nejsou skladem, máte tedy smůlu a kupte si něco jiného". Čekal bych trochu jiný přístup.
Dobrý den, trochu mě mrzí (slovo mrzí je slabě použito), že když si objednám Medusa Edition 19.6., tak že se dozvím 6.10. (když už je tato edice na českém trhu vyprodaná), že bylo zjištěno poškození a zboží je v tomto stavu neprodejné. Vzhledem k tomu, že k poškození došlo zřejmě na Vaší straně při převozu na výdejní místo, tak nechápu, že se nepokusíte u dodavatele nějakým způsobem zajistit dodání nového kusu a místo toho mi jen zašlete automatický e-mail, ve kterém je stručně napsáno "zásilku jsme při převozu poškodili, jiné kusy nejsou skladem, máte tedy smůlu a kupte si něco jiného". Čekal bych trochu jiný přístup.