AD homeoffice PET

Diskusia k PowerCube Extended SmartHome

Zobraziť katalóg
PowerCube Extended SmartHome - Zásuvka

Diskusia k PowerCube Extended SmartHome

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa PowerCube Extended SmartHome, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu PowerCube Extended SmartHome ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k PowerCube Extended SmartHome vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den, dnes jsem zakoupil tuto Smart zásuvku. Párování proběhlo v pořádku, zásuvka funguje, akorát při pokusu o zapnutí/vypnutí mi aplikace hlásí "app not support BLE device". Takže hlavní funkce produktu prostě nefunguje... koukal jsem na Google play na komentáře a nejsem jediný kdo má tento problém. Propojeno se Sony Xperia 10 III

Dobrý den, mám problém. V aplikaci jsem powercube našel a spároval, ale dál už nic, když chci zobrazit zařízení nelze rozkliknout a píše "app not support BLE device„ prosím poraďte co s tím. Děkuji

Dobrý den, umožňuje kostka sledování spotřeby (ať už samostatně pro každou zásuvku nebo dohromady)?

Allocacoc smart appka od DesignNest nie je podporovana na Android 10. Ako mam sparovat produkt s mobilnym zariadenim?

Dobrý den, dá se ovládat i pomoci bezdrátového ovladače(oranžové tlačítko)? Díky za odpověď

Dobrý deň, v popise je raz uvedené, že zásuvky sú typu E a raz, že je to typ F. Aký typ to teda je? Ďakujem. Lukáš

Dobrý deň prajem. Je možné každú zásuvku ovládať zvlášť? Ide mi o to, či sa dá každé zariadenie ktoré pripojím k zásuvke nastaviť samostatne na zapnutie a vypnutie, myslím ako spínacie hodiny. Aby som nemusel kúpiť napr. 2 inteligentné zásuvky.

Dobrý den, kostku jsem koupila před 2 měsíci, fungovala bez problému i s hlasovým asistentem google home. Teď ale přestala reagovat na vypnutí a zapnutí. Po vypnutí stále dodává proud a všechny spotřebiče jedou, i když by měla být zásuvka vypnutá. Restart v aplikaci ani vytáhnutí ze zásuvky nepomohlo. Je to vada výrobku nebo lze ji nějak restartovat? Děkuju

Dobrý deň, je produkt dodávaný v prevedení s ochranným kolíkom, SK, CZ verzia zásuviek? Alebo ako je na obrázku s dotykovými plieskami na boku? Ďakujem za odpoveď.

je aplikace v češtině?

12
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií