AD elektro Motorola EDGE 50
Zobraziť katalóg
Crysis 3
Crysis 3
Testy grafických kariet
Crysis 3Crysis 3 je akčná FPS (first-person shooter) počítačová hra, odohrávajúca sa vo fiktívnej budúcnosti. Hra bola postavená na hernom CryEngine 3 vývojármi zo štúdia Crytek a vydaná v máji 2013 spoločnosťou Electronic Arts. Hra spadá do herného programu Gaming Evolved spoločnosti AMD. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne SWAMP počas 115 sekúnd nástrojom Fraps. Priechod testovacou scénou ukazuje priložené video, detailné nastavenie grafického rozhrania hry pre testy je potom uvedené na priložených snímkach.
Testy grafických kariet

Ako testujeme grafické karty v Crysis 3

Testovacia scéna počítačovej hry Crysis 3, v ktorej sú grafické karty pomocou nástroja Fraps testované.

Nastavenie hry pre testy

Crysis 3 nastavenie grafiky Crysis 3 nastavenie podrobné

Výsledky testov grafických kariet

Testy Crysis 3
Výkon grafických kariet v Crysis 3


i

Snímková frekvencia Ukazovateľom výkonu grafickej karty je pre nás priemerná rýchlosť snímok. Dosiahnuté hodnoty priemernej snímkovej frekvencie jednotlivých grafických kariet sú do grafov zanášané zostupne tak, že najvýkonnejšia karta, ktorá dosiahla najvyššiu snímkovú frekvenciu, je v grafe zanesená hore, a naopak najslabší model s najnižšou snímkovou frekvenciou potom úplne dole.

Ukazovateľ 1 % Low Hodnota ukazovateľa „1 % Low“ je vypočítaná ako 99. percentil z nameraných hodnôt časov snímok (frame times) prevedených na snímkovú frekvenciu. Ide o ukazovateľ plynulosti renderovania snímok, ktorý nám môže odhaliť, či grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervaloch. V prípade nízkych hodnôt blížiacich sa k hranici 30 FPS znamená, že pohyb v hre už nie je pre oko hráča plynulý, ale skôr trhavý.

Ukazovateľ 0,1 % Low Hodnota ukazovateľa „0,1 % Low“ sa vypočítava podobne ako predchádzajúci ukazovateľ, do úvahy je však braný percentil 99,9. Tento ukazovateľ potom odhaľuje menej časté, zato oveľa výraznejšie poruchy v plynulosti renderingu, kedy sa pri inak plynulom pohybe obraz v hre na okamih akoby zasekne (stuttering). Čím nižšia je dosiahnutá hodnota tohto ukazovateľa, tým výraznejšie „záseky“ sa v hre objavujú, a pohyb tak nie je plynulý aj napriek tomu, že priemerná rýchlosť snímok vykazuje inak vysoké hodnoty.

Vytlačiť
P-DC1-WEB11
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií