AD elektro AD elektro

Ako správne reklamovať mobilné telefóny OnePlus

Zobraziť katalóg

Článok

Aktualizované

Značka OnePlus ponúka majiteľom svojich telefónov na území Slovenskej republiky nadštandardný servis. Pri reklamácii týchto smartfónov preto už nie je potrebné chodiť na pobočku Alza.sk. Oveľa lepšie je riešiť reklamáciu priamo s OnePlus. Kuriér si pre reklamovaný mobilný telefón príde prakticky kamkoľvek, a do 10 dní sa vráti s opraveným alebo vymeneným kusom. Reklamáciu tak vybavíte z pohodlia domova. Nielen to, ako o ňu zažiadať, si povieme v tomto článku.

OnePlus reklamácia

Ako správne reklamovať mobilné telefóny OnePlus – OBSAH

  1. S telefónmi OnePlus netreba chodiť na pobočku
  2. Ďalšie podmienky nového reklamačného systému

S telefónmi OnePlus netreba chodiť na pobočku

Ak nastane nepríjemná situácia a vy budete musieť reklamovať svoj smartfón OnePlus, môžete tak urobiť pohodlne a rýchlo. Stačí vyplniť online formulár na stránkach OnePlus. Priamym kontaktom s výrobcom proces reklamácie výrazne urýchlite – nový alebo reklamovaný mobil môžete mať doma už za 10 dní. A to bez toho, aby ste museli kamkoľvek chodiť. Ako proces reklamácie prebieha?

  1. Vyplníte reklamačný formulár na www.oneplus.com/sk/support/repair, zaberie to len pár minút.
  2. Na zadanú adresu (ideálne k vám domov) príde kuriér vyzdvihnúť pokazený mobilný telefón.
  3. OnePlus počas 7 – 9 dní mobil zhodnotí, opraví alebo priamo vymení za nový.
  4. Do 10 dní u vás opäť zazvoní kuriér s úspešne reklamovaným telefónom.
Pre zaujímavosť sa môžete pozrieť na recenziu OnePlus 7 Pro.

Ďalšie podmienky nového reklamačného systému

Pre nový reklamačný systém OnePlus platia určité ďalšie pravidlá:

  • Platí po dobu štandardnej záruky: 24 mesiacov pre koncových používateľov a 12 mesiacov pri nákupe na IČO.
  • Neplatí na mobilné telefóny zakúpené ako „rozbalené“ či „zánovné“.
  • Pri modeloch OnePlus 7, 7 Pro, 7T a 7T Pro platí aj pre kusy označené ako „zánovné“.
i V AlzaMagazíne pre vás máme aj ďalšie články:

Prosíme majiteľa produktov OnePlus, aby v záujme úspory ich vlastného času využili v prípade poruchy telefónu reklamačný formulár na webe oneplus.com. Vďaka nemu získajú nadštandardný servis s dopravou z miesta bydliska a reklamovaný mobilný telefón dostanú do 10 dní, čo je tretina zákonnej reklamačnej lehoty.

Vytlačiť
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií