Najčastejšie otázky a odpovede
Kedy dorazí moja objednávka?
V sekcii Moja Alza nájdete v detaile každej objednávky aktuálny predpokladaný čas doručenia a súčasne aj informáciu, kde sa Váš balík práve nachádza. Vašu objednávku môžete sledovať aj v našej aplikácii Alza.
Zmena objednávky alebo jej predĺženie
Prihláste sa prosím do sekcie Moja Alza a zadajte číslo objednávky, ktorá Vás zaujíma. Priamo v detaile objednávky uvidíte všetky úpravy, ktoré sú vzhľadom na stav objednávky ešte možné. V prípadoch, keď je Vaša objednávka už u dopravcu, je možné zmeny ohľadom doručenia riešiť priamo s dopravcom. V nevyhnutných prípadoch, keď zmenu už neumožňujeme, odporúčame zrušenie objednávky a vytvorenie novej objednávky (napr. na inú adresu a pod.).
Ako môžem predĺžiť vyzdvihnutie objednávky v AlzaBoxe alebo na predajni?
Ak máte vašu objednávku v AlzaBoxe alebo na niektorej z našich pobočiek, vyzdvihnutie si môžete ľahko predĺžiť vo vašom zákazníckom účte Moja Alza v sekcii Moje objednávky. Tu stačí kliknúť na tlačidlo „Predĺžiť objednávku“.
Mám v objednávke elektronický tovar, kde ho nájdem?
Elektronický tovar Vám pripravíme v sekcii Moja Alza – Moja knižnica ihneď po zaplatení objednávky. Vytvorenie obsahu môže trvať niekoľko minút od prijatia platby. Tento tovar tiež nájdete v našej aplikácii Alza v sekcii Moja Knižnica.
Ako stornovať objednávku?
Objednávku je možné stornovať v sekcii Moja Alza v podrobnostiach danej objednávky, pomocou tlačidla "zrušiť objednávku". V prípade, že bola objednávka uhradená, peniaze Vám vrátime automaticky na Váš účet (môže byť k dátumu Vášho nákupu – záleží na Vašej banke).
Zaslanie faktúry alebo dobropisu
Elektronické verzie dokladov je možné získať po prihlásení v sekcii Moja Alza. Všetky nami vystavené doklady zároveň obsahujú všetky náležitosti dané zákonom a je možné ich zaúčtovať.
Vrátenie platby
O vrátenie platby sa v prípade zrušenia objednávky, alebo vrátenia tovaru, postaráme automaticky do 3 pracovných dní. V prípade online platby kartou vraciame čiastku k dátumu Vášho nákupu (záleží na Vašej banke). O vrátení Vás informujeme prostredníctvom emailu.
Ako môžem tovar vrátiť?
V Moja Alza nájdete v sekcii Reklamácie a vrátenie – nová reklamácia, kde nájdete všetky zakúpené produkty. Tu môžete vybrať jeden z variantov a nasledovať inštrukcie. Takto všetko vyriešime najrýchlejšie. Pokiaľ ste si zle vybrali a chcete nerozbalený tovar do 14 dní od zakúpenia vrátiť, vyberte možnosť "Vrátiť". Pokiaľ ste tovar používali a objavila sa chyba, vyberte možnosť "Reklamovať". Pokiaľ je tovar poškodený alebo nekompletný, vyberte možnosť "Dodaný poškodený/nekompletný/iný" a výmenu alebo doplnenie chýbajúcich častí tak s Vami vyriešime čo najrýchlejšie. Samozrejme tiež môžete vrátiť produkt v danej lehote (spolu s predajným alebo prepravným obalom) v našich predajniach.
Ako môžem reklamovať chybný alebo nefunkčný produkt?
Ak je zakúpený výrobok chybný alebo vôbec nefunguje, v časti Moja Alza rýchlo a jednoducho vytvoríte reklamáciu. Na rovnakom mieste si môžete vybrať aj spôsob, akým nám tovar pošlete.
Ako riešiť poškodenú alebo nekompletnú zásielku?
V Moja Alza nájdete v sekcii Reklamácie a vrátenie – nová reklamácia, kde nájdete všetky zakúpené produkty. Tu môžete vybrať jeden z variantov a nasledovať inštrukcie. Takto všetko vyriešime najrýchlejšie. Pokiaľ ste si zle vybrali a chcete nerozbalený tovar do 14 dní od zakúpenia vrátiť, vyberte možnosť "Vrátiť". Pokiaľ ste tovar používali a objavila sa chyba, vyberte možnosť "Reklamovať". Pokiaľ je tovar poškodený alebo nekompletný, vyberte možnosť "Dodaný poškodený/nekompletný/iný" a výmenu alebo doplnenie chýbajúcich častí tak s vami vyriešime čo najrýchlejšie. Samozrejme tiež môžete doniesť poškodený produkt (spolu s predajným alebo prepravným obalom) a vyriešiť reklamáciu s obsluhou v našich predajniach.
Kedy bude vyriešená moja reklamácia?
Aktuálny stav Vašej reklamácie ľahko zistíte v Moja Alza v sekcii Moje reklamácie a vrátenie. O postupe riešenia Vás tiež pravidelne informujeme prostredníctvom emailu.
Úprava registrácie / oprava osobných údajov / zmeniť číslo overovacej SMS
Vaše osobné údaje si môžete jednoducho opraviť v Moja Alza nastavenie svojho užívateľského profilu (Moja Alza > Nastavenia účtu > Môj účet).
Ako sa stať členom AlzaPlus+ alebo si predĺžiť členstvo?
Podrobné informácie o tejto službe, vrátane všetkých jej výhod, nájdete na našich webových stránkach v sekcii venovanej AlzaPlus+. Tu zistíte, ako sa stať členom a aké benefity vám členstvo prinesie. Pokiaľ už členom ste a máte záujem o predĺženie členstva, môžete ho spravovať v Moja Alza - AlzaPlus+.
Ako si prenajať zariadenie v rámci programu AlzaNeo a ako služba funguje?
Všetky potrebné informácie o službe nájdete v rozcestníku Alza Prenájom.
Kontaktujte nás
Všetky naše pobočky sú otvorené podľa štandardných otváracích hodín.