AD elektro Star Wars

MojeS7 - prémiový servis Galaxy S7 a S7 edge

Zobraziť katalóg

Spoločnosť Samsung prichystala pre všetkých majiteľov nových mobilných telefónov Samsung Galaxy S7 a S7 edge službu MojeS7. Tá zatiaľ nemá na Slovensku žiadnu konkurenciu ani obdobu. MojeS7 je bezplatná zákaznícka infolinka, ale aj niekoľko nadštandardných služieb.

MojeS7 - bezplatná infolinka

Bezplatná infolinka je k dispozícii na telefónnom čísle 0800 66 53 77 (0800-MojeS7, podľa písmen na telefónnom číselníku). Tu vám vyškolení operátori zodpovedia všetky vaše otázky týkajúce sa Galaxy S7, prípadne S7 edge, a poradia, ako telefón nastaviť, ovládať alebo reklamovať.

MojeS7 - služba k mobilným telefónom Samsung Galaxy S7 a S7 edge

MojeS7 - prioritný servis

Na opravu vášho telefónu už nemusíte čakať týždne ani dni. Ak sa váš Galaxy S7, prípadne S7 edge, zakúpený na Slovensku pokazí v záručnej dobe, môžete ho osobne zaniesť do niektorého zo zákazníckych servisných centier spoločnosti Samsung. Tu vás obslúžia prednostne, podľa výrobcu by oprava nemala trvať dlhšie ako 1 hodinu - samozrejme ak povaha chyby umožní okamžitú opravu.

Túto službu poskytuje na Slovensku Zákaznícke centrum Samsung v Bratislave, Žiline a Košiciach.

MojeS7 - osobné vyzdvihnutie

Ak váš telefón Galaxy S7 nefunguje, tak ako by malo, môžete využiť aj službu osobného vyzdvihnutia, kedy Samsung ZADARMO dopraví pokazený telefón do servisu a späť k vám po celom Slovensku. Počas opravy vám pritom zapožičia náhradný telefón Galaxy S7. Ako to celé funguje?

MojeS7, Samsung - auto

Stačí zavolať na bezplatnú S7 infolinku 0800 66 53 77 a zaregistrovať vašu požiadavku na servis Galaxy S7. Po vybavení formalít na zákazníckej linke (meno, typ telefónu, kontakt, atď.) vám maximálne do jednej hodiny zavolá poverený vodič expresnej služby Samsung S7 GO, s ktorým sa dohodnete na presnom čase a mieste vyzdvihnutia. Miesto si pritom zvolíte vy sami, môže to byť kdekoľvek v rámci celého Slovenska.

Vodič S7 GO príde vo vozidle vyobrazenom na obrázku vyššie a bude oblečený v brandovom oblečení (vo farbách spoločnosti Samsung, s logom). Prevezme si od vás poškodený mobilný telefón, podpíše a odovzdá vám preberací protokol a vydá náhradný Galaxy S7 ako zápožičku.

Len čo bude vaše zariadenie opravené, poverená osoba vás skontaktuje a vy sa opäť dohodnete na mieste (vami určenom) a čase odovzdania.

O firme Samsung
Sídlo firmySoul, Južná Kórea
Založená1938
Webové stránkywww.samsung.com/sk/
Vytlačiť
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií