Možnosť vrátenia tovaru do 60 dní
Zaistite si možnosť vrátenia tovaru pre prípad, že vyberiete zle alebo kúpite nevhodný darček.
- Tovar možno vrátiť kedykoľvek po dobu 60 dní bez udania dôvodu
- Tovar môžete rozbaliť a vyskúšať
- Pri vrátení dostane späť plnú cenu formou dobropisu
Ako to funguje?
-
Zakúpte si službu
Vyberte si tovar a k nemu si službu pridajte v košíku.
-
Služba je vaša
Zaplatíte za službu a po dobu 60 dní ju môžete uplatniť.
-
Tovar vám nevyhovuje?
Tovar nám vráťte a peniaze za produkt dostanete ihneď späť.
Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru. Ide o pomernú časť z ceny.
Vo väčšine prípadov je to 7% z ceny výrobku.
Na aký tovar sa služba hodí
Kde službu nájdem?
Ísť nakupovaťČasto kladené otázky
-
Je možné službu zakúpiť spätne?
Službu je možné zakúpiť len v deň prevzatia či pred prevzatím objednávky.
-
Môžem produkt rozbaliť a vyskúšať?
Áno, ale len výrobky, ktoré nie sú v kategórii osobnej starostlivosti a hygieny (napr. holiace strojčeky, epilátory, zubné kefky a pod.). Tie potom musíte uviesť do pôvodného stavu a zabaliť do originálneho obalu.
-
Môžem produkt vrátiť, keď je poškodený?
Áno, bude ponúknutý spätný odber za zníženú cenu formou poukazu – Dobropisu
-
Odkedy beží lehota na vrátenie?
Lehota beží od dátumu vytvorenia objednávky, ide o 60 kalendárnych dní.
-
Do kedy je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy?
Od služby môžete odstúpiť do 14 dní od vyzdvihnutia.
-
Ako uplatniť službu Možnosť vrátenia do 60 dní?
Reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek pobočke Alza.sk. Prípadne môžete reklamáciu podať aj online cez Moja Alza a následne tovar priniesť do pobočky či odoslať cez AlzaBox alebo prepravnú spoločnosť.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.