Informácie o každej zo služieb nájdete po rozkliknutí príslušného názvu služby:
-
-
-
Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)
-
-
-
-
Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)
-
-
-
-
-
Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)
-
Postup pre nahlásenie škody
Došlo ku škode? Než zavoláte - pripravte si:
- Číslo nákupného dokladu
- SN poškodeného výrobku (ak je výrobcom pridelené)
- Príčinu škody (presný opis situácie, za ktorej k poškodeniu, či odcudzeniu výrobku došlo)
- V prípade odcudzenia výrobku:
- Uznesenie o odložení prípadu
- Úradný záznam (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie)
Operátor si od vás tieto informácie poznamená a oznámi vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná.
Nahlásenie poistnej udalosti
02/571 018 05
Dovoľujeme si vás upozorniť, že všetky hovory sú monitorované.
A čo potom?
Poškodený výrobok:
Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.
Odcudzený výrobok:
Dokumenty, spomínané v štvrtej zarážke (pozrite vyššie) dodajte na akúkoľvek našu predajňu alebo ich zašlite na [email protected]. Nezabudnite prosím uviesť číslo poistnej udalosti.
Upozornenie:
Lehota na vybavenie poistnej udalosti začína plynúť okamihom odovzdania poškodeného výrobku alebo dodaním dokladov od Polície.