AD květen univerzal AD 1. týden květen
Zobraziť katalóg

Ochrana displeja podľa vlastného výberu

Ochráňte svoj telefón pred poškodením.
Vyberte si sklo podľa vlastného výberu.

  • Displej budete mať chránený hneď pri prvom rozbalení
  • Zaistíme profesionálne nalepenie na predajni alebo vám telefón doručíme už s nalepeným sklom
  • Službu si môžete zakúpiť na vaše existujúce alebo nové zariadenie
Ochrana displeja podľa vlastnej voľby
Späť na všetky služby

Nalepenie ochranného skla na predajni

1

Kúpte si ochrannú fóliu/sklo

Vyberte si z ponuky ochrannú fóliu/sklo a k nemu zvoľte službu Ochrana displeja podľa vlastného výberu.

2

Sklo nalepíme na zariadenie

Na vami vybranej predajni techník sklo profesionálne nalepí.

3

Nie ste so službou spokojný?

Pokiaľ dôjde k nesprávnemu nalepeniu skla technikom, vrátime vám peniaze za službu aj za sklo/fóliu.

Nalepenie ochranného skla s doručením domov alebo do AlzaBoxu

1

Zakúpte ochrannú fóliu/sklo

Vyberte si z ponuky ochrannú fóliu/sklo, k nemu zvoľte službu Ochrana displeja podľa vlastného výberu a vyberte mobilný telefón, na ktorý budete chcieť ochranu displeja aplikovať.

2

Sklo nalepíme na zariadenie

Náš profesionálne vyškolený technik nalepí na vaše nové zariadenie sklo/fóliu.

3

Tovar vám doručíme alebo si ho vyzdvihnete

Vy dostane svoje nové zariadenie už s aplikovaným ochranným sklom/fóliou.

Kde službu nájdem?

Službu je možné zakúpiť ku všetkým ochranným sklám a fóliám, na ktoré sa služba vzťahuje, a vždy ju nájdete v prvom kroku košíka.

Ochrana displeja podľa vlastného výberu screenshot umiestnenie služby Ísť nakupovať

Ochrana displeja predĺži život vášmu telefónu

Telefón vám vydrží dlhšie v bezchybnom stave

Najčastejšie kladené otázky

Môžem si službu zakúpiť aj keď chcem ochranu displeja na svoje existujúce zariadenie?

Áno, vyberiete si ochranné sklo a zakúpite službu. Na vami vybranej pobočke technik sklo profesionálne nalepí.

Ako dlho budem čakať na realizáciu po vytvorení objednávky?

V prípade zakúpenia skla a služby na vaše existujúce zariadenie sa doba doručenia odvíja od zvolenej dopravy. Ak si zakúpite nový telefón a vyberiete túto službu, doba doručenia sa predĺži o 1 pracovný deň od vami zvolenej dopravy.

Ako postupovať v prípade, že so službou nebudem spokojný?

Pokiaľ dôjde k nesprávnemu nalepeniu skla technikom, vrátime vám peniaze za službu aj za sklo/fóliu. V prípade úmyselného poškodenia či odlepenia je čiastka za službu nevratná, pretože služba bola využitá a správne vykonaná.

Ako postupovať v prípade reklamácie služby?

V prípade reklamácie je nutné mať vytvorenú fotodokumentáciu. Reklamáciu je možné vykonať na ktorejkoľvek pobočke prípadne založiť online na webe Alza.sk. Potom dôjde na posúdenie a doriešenie reklamácie.

Nemáte ešte aplikáciu Alza?

Stiahnuť aplikáciu Alza v Google Play Stiahnuť aplikáciu Alza v App Store

Podeľte sa s priateľmi

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si to nechávať pre seba.
Urobte svojim priateľom radosť!

Vytlačiť
P-DC1-WEB19
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií