Poistenie proti
krádeži
Vreckári v MHD, vykradnutý byt – pokúšať šťastie sa nevypláca. S poistením proti krádeži sa Vám bude lepšie zaspávať.
- S poistením vás vreckári nerozhodia, platí kdekoľvek na svete.
- Neplatíte žiadnu spoluúčasť.
- Odcudzený tovar Vám do 3 pracovných dní od nahlásenia vymeníme alebo vystavíme dobropis.
- Darujte mobilný telefón s poistením proti krádeži – služba je viazaná na produkt, nie majiteľa.

Ako to funguje?
-
Poistite sa proti krádeži
K tovaru v Košíku zvoľte Poistenie proti odcudzeniu a vyberte dĺžku trvania. Službu aktivujte zaplatením.
-
Ako uplatniť službu?
Krádež nahláste na 02 / 571 018 05. Pripravte potrebné dokumenty vrátane tých od Polície.
-
Uzavretie poistnej události
Vašu poistnú udalosť vybavíme do 3 pracovných dní po dodaní všetkých potrebných dokumentov. Vyčkajte na reakciu.
Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.
Kedy sa oplatí poistiť proti krádeži?
Poistenie elektroniky proti krádeži sa oplatí pri drahších zariadeniach, ktoré často prenášate a zároveň sú relatívne ľahko odcudziteľné. Typickým príkladom sú mobilné telefóny, notebooky alebo digitálne fotoaparáty.
Ako sa poistiť proti krádeži?

Často kladené otázky
-
Ako môžem nahlásiť krádež poisteného zariadenia?
Krádež nahláste na 02 / 571 018 05 alebo e-mailom na [email protected].
Pred oznámením krádeže si pripravte:
- - číslo nákupného dokladu,
- - SN poškodeného výrobku,
- - presný opis situácie, počas ktorej k odcudzeniu výrobku došlo.
Ďalej si nachystajte dokumenty od Polície, a to:
- - Uznesenie o odložení prípadu,
- - Úradný záznam (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie),
- - Potvrdenie o blokácii IMEI (pokiaľ ide o 3G/4G/5G zariadenie).
Operátor si od vás vyššie uvedené informácie poznamená a oznámi Vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná. Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.
-
Ako dlho trvá vybavenie poistnej udalosti?
Vyriešenie vášho nároku vyplývajúceho z poistenia proti krádeži je veľmi rýchle: garantujeme 3 pracovné dni od dodania všetkých potrebných dokumentov od Polície.
-
Aká je výška spoluúčasti?
Vaša spoluúčasť v prípade poistenia proti krádeži je 0 %.
-
Pred čím služba chráni?
Poistenie proti odcudzeniu vás chráni pred:
- - krádežou veci, ktorú máte priamo pri sebe, napr. vreckárstvo (vrátane krádeže prostej, t. j. bez prekonania prekážok),
- - lúpežou veci,
- - krádežou veci pri vlámaní do bytu/objektu určeného k stálemu bývaniu, chaty či chalupy.
-
Môžem sa poistiť proti krádeži aj spätne?
Áno, poistenie proti krádeži možno zakúpiť spätne do 3 dní od vyzdvihnutia/dodania.
-
Ako sa líši Poistenie proti krádeži a Poistenie proti rozbitiu a krádeži?
Poistenie proti krádeži Vás chráni výlučne voči krádeži a lúpeži, nepokrýva mechanické poškodenie vzniknuté napríklad z pádu či poliatia.
V prípade Poistenia proti krádeži činí spoluúčasť 0 % a poistná udalosť je vybavená do 3 pracovných dní od dodania potrebných dokumentov. Oproti tomu spoluúčasť pri Poistení proti rozbitiu a krádeži je 10 % z kúpnej ceny a lehota na vybavenie je až 90 dní.
- Kde nájdem staršie podmienky poistenia?
-
Čo môžem robiť v prípade nesúhlasu s vybavením poistnej udalosti?
V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu [email protected]. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.