Nakupování budoucnosti HP + média 15 % zľava SONY
Zobraziť katalóg

Poistenie proti
krádeži

Vreckári v MHD, vykradnutý byt – pokúšať šťastie sa nevypláca. S poistením proti krádeži sa Vám bude lepšie zaspávať.

  • S poistením vás vreckári nerozhodia, platí kdekoľvek na svete.
  • Neplatíte žiadnu spoluúčasť.
  • Odcudzený tovar Vám do 3 pracovných dní od nahlásenia vymeníme alebo vystavíme dobropis.
  • Darujte mobilný telefón s poistením proti krádeži – služba je viazaná na produkt, nie majiteľa.
Poistenie proti krádeži
Späť na všetky služby

Ako to funguje?

  • Poistite sa proti krádeži

    K tovaru v Košíku zvoľte Poistenie proti odcudzeniu a vyberte dĺžku trvania. Službu aktivujte zaplatením.

  • Ako uplatniť službu?

    Krádež nahláste na 02 / 571 018 05. Pripravte potrebné dokumenty vrátane tých od Polície.

  • Uzavretie poistnej události

    Vašu poistnú udalosť vybavíme do 3 pracovných dní po dodaní všetkých potrebných dokumentov. Vyčkajte na reakciu.

Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.

Aktuálne poistné podmienky platné od 1. 9. 2020

Kedy sa oplatí poistiť proti krádeži?

Poistenie elektroniky proti krádeži sa oplatí pri drahších zariadeniach, ktoré často prenášate a zároveň sú relatívne ľahko odcudziteľné. Typickým príkladom sú mobilné telefóny, notebooky alebo digitálne fotoaparáty.

Ako sa poistiť proti krádeži?

Poistenie proti krádeži možno zakúpiť ku všetkým produktom, na ktoré sa služba vzťahuje, a to vždy v prvom kroku košíka. Tu si zároveň vyberiete variant poistenia, resp. dĺžku trvania.
Poistenie proti krádeži
Ísť nakupovať

Často kladené otázky

  • Ako môžem nahlásiť krádež poisteného zariadenia?

    Krádež nahláste na 02 / 571 018 05 alebo e-mailom na sluzby.administrace@alza.cz.

    Pred oznámením krádeže si pripravte:

    • - číslo nákupného dokladu,
    • - SN poškodeného výrobku,
    • - presný opis situácie, počas ktorej k odcudzeniu výrobku došlo.

    Ďalej si nachystajte dokumenty od Polície, a to:

    • - Uznesenie o odložení prípadu,
    • - Úradný záznam (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie),
    • - Potvrdenie o blokácii IMEI (pokiaľ ide o 3G/4G/5G zariadenie).

    Operátor si od vás vyššie uvedené informácie poznamená a oznámi Vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná. Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.

  • Ako dlho trvá vybavenie poistnej udalosti?

    Vyriešenie vášho nároku vyplývajúceho z poistenia proti krádeži je veľmi rýchle: garantujeme 3 pracovné dni od dodania všetkých potrebných dokumentov od Polície.

  • Aká je výška spoluúčasti?

    Vaša spoluúčasť v prípade poistenia proti krádeži je 0 %.

  • Pred čím služba chráni?

    Poistenie proti odcudzeniu vás chráni pred:

    • - krádežou veci, ktorú máte priamo pri sebe, napr. vreckárstvo (vrátane krádeže prostej, t. j. bez prekonania prekážok),
    • - lúpežou veci,
    • - krádežou veci pri vlámaní do bytu/objektu určeného k stálemu bývaniu, chaty či chalupy.
  • Môžem sa poistiť proti krádeži aj spätne?

    Áno, poistenie proti krádeži možno zakúpiť spätne do 3 dní od vyzdvihnutia/dodania.

  • Ako sa líši Poistenie proti krádeži a Poistenie proti rozbitiu a krádeži?

    Poistenie proti krádeži Vás chráni výlučne voči krádeži a lúpeži, nepokrýva mechanické poškodenie vzniknuté napríklad z pádu či poliatia.

    V prípade Poistenia proti krádeži činí spoluúčasť 0 % a poistná udalosť je vybavená do 3 pracovných dní od dodania potrebných dokumentov. Oproti tomu spoluúčasť pri Poistení proti rozbitiu a krádeži je 10 % z kúpnej ceny a lehota na vybavenie je až 90 dní.

  • Kde nájdem staršie podmienky poistenia?
  • Čo môžem robiť v prípade nesúhlasu s vybavením poistnej udalosti?

    V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
P-DC1-WEB06
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi