Poistenie proti rozbitiu a krádeži
Pri náhodnom rozbití alebo krádeži vám produkt opravíme, vymeníme za nový, alebo vystavíme dobropis.
- Poistenie kryje užívanie produktu doma, v práci alebo pri cestovaní, kdekoľvek na svete.
- Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.
- Nové obchodné podmienky s minimom výluk: v prvej polovici roku 2022 sme s poisťovňou vyriešili 94 % všetkých poistných udalostí v prospech zákazníka.
Ako služba pomáha zákazníkom?
-
Mobilný telefón iPhone SE 128 GB
- Zákazník si zaobstaral mobilný telefón v hodnote €472.
- K telefónu si zakúpil poistenie proti rozbitiu a krádeži.
- Telefón mu spadol na zem a rozbil sa displej.
- Vďaka poisteniu získal zákazník nárok na kompenzáciu opravy vo výške €290 (61% nákupnej ceny).
-
MacBook Air 13" Retina CZ Zlatý 2020
- Zákazník si kúpil notebook za €1107.
- K notebooku si zakúpil poistenie proti rozbitiu a krádeži.
- Notebook mu spadol a došlo k prasknutiu obrazovky.
- Vďaka poisteniu získal zákazník nárok na kompenzáciu opravy vo výške €441 (40% nákupnej ceny).
-
Práčka so sušičkou LG F4DT408AIDD
- Zákazník si kúpil práčku so sušičkou v hodnote €423.
- K práčke so sušičkou si zakúpil poistenie proti rozbitiu a krádeži.
- Tovar bol ukradnutý pri vlámaní sa do rekreačného objektu.
- Vďaka poisteniu získal zákazník dobropis.
Prečo sa to naozaj oplatí?
-
Zákazník si zadovážil službu, ktorá chráni v náhodných situáciách
-
Reklamačný proces vyriešila a uhradila Alza
-
Zákazník ušetril na oprave
-
Poistenie proti rozbitiu a krádeži sa oplatí
Ako to funguje?
-
Poistite sa proti rozbitiu a krádeži
K tovaru v Košíku zvoľte Poistenie proti rozbitiu a krádeži. Zaplatením službu aktivujete.
-
Ako uplatniť poistenie?
Poruchu, rozbitie alebo krádež ohláste na 02 / 571 018 05. V prípade krádeže si pripravte dokumenty od Polície.
-
Uzatvorenie poistnej udalosti
Vašu poistnú udalosť vyriešime, čo najrýchlejšie. Počkajte na reakciu.
Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.
K 01. 08. 2021 sme zásadne upravili poistné podmienky – výluky ako sú deti či domáci miláčikovia u nás nehľadajte.
U akého tovaru sa poistenie najviac oplatí?
Odporúčame zjednať poistenie predovšetkým pri mobilných telefónoch, notebookoch, chytrých hodinkách či televíziách, a to hlavne kvôli displejom a obrazovkám. Vhodné je poistiť aj fotoaparáty a to predovšetkým kvôli častým krádežiam.
Ako poistiť elektroniku?
Ísť nakupovaťČasto kladené otázky
-
Aké prípady sú riešené v prospech zákazníka?
Poistenie proti rozbitiu a krádeži pokrýva širokú paletu životných situácií. Napríklad:
- - niekto do Vás strčí, telefonujete a prístroj Vám vypadne z ruky
- - z Vášho bytu, domu alebo chaty Vám ukradnú televízor
- - svojou nešikovnosťou si polejete notebook
- - vreckár Vám v MHD odcudzí mobilný telefón
- - telefón Vám spadne do toalety (áno, aj to sa stáva)
- - počas dovolenky Vám ukradnú fotoaparát
- - psík Vám rozhryzne klávesnicu
- - dieťa Vám zhodí tablet zo stola
-
Aké prípady sú zamietnuté?
Aj tieto prípady môžu nastať, ale poistenie sa na ne bohužiaľ už nevzťahuje:
- - krádež prístroja z neuzamknutého automobilu
- - telefón si odložíte v klube na bar
- - batéria notebooku začne rýchlo strácať na kapacite, prípadne sa nafúkne
- - bežné opotrebovanie a poškriabanie displeja
- - odcudzenie telefónu v čase požívania alkoholu
- - chyby kryté zákonnou zárukou
Úplný zoznam výluk z poistenia nájdete v Poistných podmienkach.
-
Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?
V prípade poškodenia sa výrobok najskôr zasiela do autorizovaného servisného strediska, kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu (vyčíslenia nákladov na opravu) a dostupnosti náhradných dielov likvidátor poisťovne rozhodne, či je oprava rentabilná, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom (výmenou alebo dobropisom).
-
Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?
Akonáhle obdržíme Vaše oznámenie o škodovej udalosti, vyšetrovanie vášho prípadu začneme bez zbytočného odkladu a ukončíme ho bez neopodstatneného predlžovania. Podľa zákona máme na vybavenie poistnej udalosti až 90 dní, čo je tiež uvedené v podmienkach vášho poistenia. Väčšinu prípadov však vybavíme do 45 dní od nahlásenia.
-
Ako nahlásim poistnú udalosť?
Poruchu, rozbitie alebo krádež nahláste na: +420 225 340 777 alebo e-mailom na [email protected]. Vznik škodovej udalosti môžete nahlásiť aj samostatnému likvidátorovi poistných udalostí e-mailem na [email protected].
Pripravte si:
- - číslo nákupného dokladu,
- - SN poškodeného výrobku,
- - príčinu škody (presný opis situácie, v ktorej došlo k poškodeniu či odcudzeniu výrobku).
V prípade odcudzenia výrobku si navyše pripravte:
- - uznesenie o odložení prípadu,
- - úradný záznam (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie),
- - potvrdenie o blokácii IMEI (ak ide o 3G/4G zariadenie).
Operátor si od vás tieto informácie poznamená a oznámi Vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná. Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.
-
Bude odo mňa ako platiteľa DPH požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?
Áno, pokiaľ bude prípad riešený opravou. Bude od Vás ako platiteľa DPH požadované uhradenie spoluúčasti vo výške 10 % z kúpnej ceny produktu a zároveň je nutné uhradiť DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.
-
Zapožičiate mi náhradný výrobok počas opravy?
Aktuálne neposkytujeme náhradné výrobky počas riešenia poistnej udalosti.
- Kde nájdem staršie podmienky poistenia?
-
Nesúhlasíte s vybavením poistnej udalosti?
V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame obrátiť sa na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu [email protected]. Obratom obdržíte správu o začatí šetrenia reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.