Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód ZAPLATENEONLINE pri objednávke nad 40 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Zobraziť katalóg
Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Neobávajte sa rozbitia alebo krádeže. Buďte bez obáv kdekoľvek na svete.
   Spoluúčasť predstavuje iba 10 % z kúpnej ceny tovaru
   Poistenie kryje náhodné poškodenie alebo zničenie veci
   Vzťahuje sa tiež na krádež veci, ktorú mal zákazník na sebe alebo pri sebe (napr. krádež z vrecka)
   Pokrýva aj lúpež, vlámanie alebo vykradnutie objektu určeného na trvalé bývanie, chaty či chalupy
    Tovar opravíme, vymeníme alebo vystavíme dobropis
    Nezáleží na tom, v ktorej krajine ku škode došlo

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.cz a.s.)

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.sk s.r.o.)

Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)
Anna Tušová
Anna Tušová
Hradec Králové

“Při jízdě na eskalátorech do mě zezadu strčil muž a rozbil se mi celý displej nového telefonu. Telefon jsem ještě ten den odnesla do nejbližší Alzy s účtenkou, telefon poslali na servis s tím, že lhůta je 45 dnů. Už po 10 dnech mi volali, že telefon je na pobočce a mohu si pro něj přijít. Navíc platnost pojištění platí i nadále. Super!“

Jaroslav Pospíšil
Jaroslav Pospíšil
Brno

“Po nešťastné události, kdy jsem utíkal před psem, mi vypadl telefon z kapsy a rozbil se. Naštěstí byl pojištěn a po nahlášení pojistné události operátorce, bylo vše vyřešeno k mé spokojenosti. A ještě v kratší době, než bych sám čekal."

Matej Takáč
Matej Takáč
Košice

“Stalo sa mi, že sa mi rozbil displej na mobile po páde na zem. službu som využil a netrvalo dlho a telefón som mal opravený. Poistenie som kúpil aj na ďalšie zariadenie ktoré sme kupovali pre otca.“

Otázky a odpovědi

Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu alebo od doručenia potrebných dokumentov od Polícia v prípade odcudzenia. Tento termín je tiež u drvivej väčšiny prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je až 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve.

Bude po mne, ako platcovia DPH požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?

Áno, ak sa bude postupovať opravou. Bude po Vás ako platcovia DPH požadované uhradenie spoluúčasti vo výške 10% z kúpnej ceny výrobku a zároveň je nutné uhradiť DPH z ceny opravy. Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.

Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?

V prípade poškodenia sa výrobok najprv zasiela do autorizovaného servisného strediska, kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu (vyčíslenie nákladov na opravu) a dostupnosti náhradných dielov likvidátor poisťovne rozhodne, či je oprava rentabilné, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom.

Ako nahlásim poistnú udalosť?

Zapožičiate mi náhradný výrobok po dobu opravy?

Aktuálne neposkytujeme náhradné výrobky po dobu riešenia poistnej udalosti.

Kde nájdem staršie podmienky poistenia?

Nesúhlasíte s vybavovaním poistnej udalosti?

V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.
Neviete si rady? Napíšte nám
Alza.sk nie je poistným likvidátorom a nenesie zodpovednosť za to, akým spôsobom bude poistná udalosť poisťovňou riešená.

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB6
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi