Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka
Zobraziť katalóg
Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Neobávajte sa rozbitia alebo krádeže. Buďte bez obáv kdekoľvek na svete.
   Spoluúčasť predstavuje iba 10 % z kúpnej ceny tovaru
   Poistenie kryje náhodné poškodenie alebo zničenie veci
   Vzťahuje sa tiež na krádež veci, ktorú mal zákazník na sebe alebo pri sebe (napr. krádež z vrecka)
   Pokrýva aj lúpež, vlámanie alebo vykradnutie objektu určeného na trvalé bývanie, chaty či chalupy
    Tovar opravíme, vymeníme alebo vystavíme dobropis
    Nezáleží na tom, v ktorej krajine ku škode došlo

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.cz a.s.)

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.sk s.r.o.)

Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)
Anna Tušová
Anna Tušová
Hradec Králové

“Při jízdě na eskalátorech do mě zezadu strčil muž a rozbil se mi celý displej nového telefonu. Telefon jsem ještě ten den odnesla do nejbližší Alzy s účtenkou, telefon poslali na servis s tím, že lhůta je 45 dnů. Už po 10 dnech mi volali, že telefon je na pobočce a mohu si pro něj přijít. Navíc platnost pojištění platí i nadále. Super!“

Jaroslav Pospíšil
Jaroslav Pospíšil
Brno

“Po nešťastné události, kdy jsem utíkal před psem, mi vypadl telefon z kapsy a rozbil se. Naštěstí byl pojištěn a po nahlášení pojistné události operátorce, bylo vše vyřešeno k mé spokojenosti. A ještě v kratší době, než bych sám čekal."

Matej Takáč
Matej Takáč
Košice

“Stalo sa mi, že sa mi rozbil displej na mobile po páde na zem. službu som využil a netrvalo dlho a telefón som mal opravený. Poistenie som kúpil aj na ďalšie zariadenie ktoré sme kupovali pre otca.“

Najčastejšie otázky

Ako môžem nahlásiť poistnú udalosť?

Pre nahlásenie využite prosím tento návod.

Ako dlho trvá vybavenie poistnej udalosti?

Každý prípad sa snažíme vyriešiť do 45 dní od odovzdania produktu alebo od doručenia potrebných dokumentov od polície v prípade krádeže. Tento termín je taktiež zachovaný pri väčšine prípadov. Avšak zákonom stanovený termín na vyriešenie poistnej udalosti je 90 dní, rovnako ako je uvedené v poistnej zmluve.

Pred čím služba chráni?

Služba pokrýva krasickú krádež a krádež z objektu, ktorý je určený na trvalý pobyt.

Môžem službu zakúpiť spätne?

Áno, službu je možné zakúpiť spätne do 3 dní od vyzdvihnutia / dodania.

Čo môžem robiť v prípade nesúhlasu s vybavením poistnej udalosti?

V prípade nesúhlasu s vyriešením Vašej žiadosti odporúčame, aby ste sa obrátili na samotného likvidátora RG Consulting s.r.o. a to na e-mailovej adrese reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o začatí šetrenia Vašej reklamácie.

Aký je rozdiel medzi poistením proti krádeži a proti rozbitiu a krádeži?

Poistenie iba proti krádeži sa nevzťahuje na mechanické poškodenie vzniknuté napríklad z pádu a pod..

Aké je výška spoluúčasti?

Spoluúčasť u tohto poistenia je 10% z kúpnej ceny výrobku s DPH.
Neviete si rady? Napíšte nám
Alza.sk nie je poistným likvidátorom a nenesie zodpovednosť za to, akým spôsobom bude poistná udalosť poisťovňou riešená.

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB12
Váš osobný asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzácia
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi