Pobočka je otvorená
13. 6. |
Dnes
|
09:00 - 21:00 | |
14. 6. |
Zajtra
|
09:00 - 21:00 | |
15. 6. |
Nedeľa
|
09:00 - 21:00 | |
16. 6. |
Pondelok
|
09:00 - 21:00 | |
17. 6. |
Utorok
|
09:00 - 21:00 | |
18. 6. |
Streda
|
09:00 - 21:00 | |
19. 6. |
Štvrtok
|
09:00 - 21:00 |
Rýchle vyzdvihnutie a doručenie
Tovar skladom môžete vyzdvihnúť ihneď. Ostatný tovar pripravíme do niekoľkých hodín.
Doručenie zadarmo alebo za 1,85€
Doručenie na pobočku je zadarmo, ak máte aktívnu službu AlzaPlus+, pokiaľ službu nemáte, zaplatíte za doručenie 1,85€.
Využite naše služby a poradenstvo
Príďte sa poradiť s našimi expertmi, alebo využite naše služby ako predĺžená záruka, splátky bez navýšenia a ďalšie.
Káva zadarmo a ďalšie benefity
Na väčšine pobočiek si môžete dať kávu zadarmo, likvidovať elektroodpad, reklamovať tovar, využiť výkupu apod.
Zaži ekosystém Apple
Príď a zaži najlepší zákaznícky servis. Diskutuj s Apple odborníkom, ktorý Ti pomôže nájsť najvhodnejšie riešenie.
Servisné služby
Na pobočke môžete využiť služby nášho technika, ktorý sa Vám rád nalepí nové sklo, presunie dáta do nového zariadenia, a pod.
Vyzdvihnutie z aplikácie
Nestrácaj čas a klikni to cestou, viac informácií o vyzdvihnutí cez aplikácie nájdete tu.
AlzaWall
Vyzdvihnite si tovar z našich samooblušných schránok, viac informácií nájdete tu.
Nakúpite, ako ste zvyknutí
Nakúpite na Alza.sk tovar tak, ako ste zvyknutí. Pri výbere doručenia zvolíte niektorú z našich AlzaDrive výdajní.
Počkajte na potvrdzujúcu SMS
Keď bude tovar pripravený na odber, dostanete potvrdzujúcu SMS a vy môžete pre svoj tovar vyraziť.
Prídete do AlzaDrive
Po príjazde zadáte na prvom stanovisku číslo objednávky a ak ste tovar neuhradili vopred, môžete ho tu bezhotovostne uhradiť. Nezabudnite si vziať výdajný lístok.
Vyzdvihnete si svoj tovar
Hneď ako bude tovar nachystaný, prejdete na druhé stanovisko a objednávku si pohodlne vyzdvihnete.
Čo je AlzaDrive?
Rýchle a spoľahlivé doručenie vášho tovaru z pohodlia vášho auta.Viac informácií nájdete tu tu.
Môžem na pobočke reklamovať tovar?
Áno, na pobočke prijímame reklamácie a radi vám pomôžeme vymeniť nefunkčný tovar. Reklamáciu si môžete založiť online tu alebo priamo na pobočke prostredníctvom samoobslužného kiosku. Nezabudnite so sebou priniesť číslo dokladu o kúpe alebo objednávky.
Je možné nakúpiť tovar na splátky?
Áno, zastavte sa na pobočke a všetko vybavíme na mieste spoločne. Pre viac informácií sa pozrite tu.
Ako dlho mám objednávku uloženú na pobočke?
Doba rezervácie tovaru je 6 dní. Ak chcete rezerváciu predĺžiť, kontaktujte nás prosím.
Môžem pri pobočke zaparkovať?
Zaparkovať môžete priamo v OC Nivy.
Kam so starou elektronikou?
Doneste ju k nám, pobočka je miestom odberu použitého elektrozariadenia, batérií, tonerov, DVD atď. Ďalšie informácie nájdete tu.