Pobočka je otvorená
22. 6. |
Dnes
|
Nonstop | |
23. 6. |
Zajtra
|
Nonstop | |
24. 6. |
Utorok
|
Nonstop | |
25. 6. |
Streda
|
Nonstop | |
26. 6. |
Štvrtok
|
Nonstop | |
27. 6. |
Piatok
|
Nonstop | |
28. 6. |
Sobota
|
Nonstop |
Naši špecialisti sú prítomní od 8:00 do 19:00. Mimo týchto hodín si môžete tovar vyzdvihnúť len v našom alzaboxe.
Odber v AlzaBoxe 24/7
AlzaBox je k dispozícii nepretržite, 24 hodín denne, 7 dní v týždni...
Rýchle vyzdvihnutie a doručenie
Objednáte si tovar pred polnocou, na druhý deň ho máte na pobočke.
Ako si môžem vyzdvihnúť objednávku v nočných hodinách?
Pokiaľ si prajete vyzdvihnúť vašu objednávku medzi 19:00 - 08:00, zadajte pri vchode kód na otvorenie dverí. Tento kód nájdete v e-maile alebo SMS s informáciami o vašej objednávke. Viac informácií nájdete tu.
Môžem na pobočke reklamovať tovar?
Áno, na pobočke prijímame reklamácie a radi vám pomôžeme vymeniť nefunkčný tovar. Reklamáciu si môžete založiť online tu alebo priamo na pobočke prostredníctvom samoobslužného kiosku. Nezabudnite so sebou priniesť číslo dokladu o kúpe alebo objednávky.
Ako funguju reklamácie na nonstop pobočke?
V čase od 8:00 do 19:00 zadajte a dokončite svoju reklamáciu alebo odstúpenie cez "Samoobslužný reklamačný kiosk". Mimo týchto hodín je nutné mať prípad založený vopred a vložiť do AlzaBoxu. Viacej informácii tu.
Je možné nakúpiť tovar na splátky?
Áno, zastavte sa na pobočke a všetko vybavíme na mieste spoločne. Pre viac informácií sa pozrite tu.
Ako dlho mám objednávku uloženú na pobočke?
Doba rezervácie tovaru sú 3 dni. Ak chcete rezerváciu predĺžiť, kontaktujte nás prosím. V prípade objednávky v alzaboxe sú to 2 dni.
Môžem pri pobočke zaparkovať?
Priamo pred pobočkou máme parkovisko, ktoré môžete využiť.
Ako môžem ušetriť čas pri vyzdvihnutí zásielky?
Stačí si vyzdvihnúť zásielku cez našu aplikáciu, viac informácií nájdete tu.
Kam so starou elektronikou?
Doneste ju k nám, pobočka je miestom odberu použitého elektrozariadenia, batérií, tonerov, DVD atď. Ďalšie informácie nájdete tu.