Valentínske TOPky Samsung Galaxy S23
Zobraziť katalóg

Poistenie predĺženej záruky

Poistenie predĺženej záruky V prípade pozáručnej poruchy vám produkt opravíme, vymeníme za nový, alebo vystavíme dobropis v plnej výške obstarávacej ceny.

  • Záruka až 3 roky navyše k zákonnej záručnej lehote.
  • Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.
  • Veľkú bielu techniku opravíme u vás doma a ušetríte náklady za odvoz.
  • Stručné obchodné podmienky nájdete tu
  • Zaujímavosť: v roku 2021 poisťovňa vyriešila 90 % všetkých reklamácií v prospech zákazníka.
Predĺžená záruka
Späť na všetky služby

Ako služba pomáha zákazníkom?

Prečo sa to naozaj oplatí?

  • Zákazník si zaobstaral službu, ktorá predĺžila životnosť produktu

  • Reklamačný proces vyriešila a uhradila Alza po zákonnej záručnej lehote

  • Zákazník bol ušetrený neplánovaných finančných výdajov

  • Predĺžená záruka je služba, ktorá sa oplatí

Ako to funguje?

  • Predĺžte si záruku

    K tovaru v Košíku zvoľte variant predĺženej záruky. Službu je možné zakúpiť aj spätne počas zákonnej záruky. Zaplatením sa služba aktivuje.

  • Ako uplatniť službu?

    Poruchu počas trvania predĺženej záruky hláste na 02 / 571 018 05 alebo na akejkoľvek predajni Alza.

  • Vybavenie reklamácie

    Vašu poistnú udalosť vyriešime čo najrýchlejšie. Počkajte na reakciu.

Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.

Aktuálne poistné podmienky platné od 1. 9. 2020

Ku ktorému tovaru sa predĺžená záruka dojednáva najviac?

Predĺženú záruku si môžete dojednať k väčšine našich produktov z našej ponuky podľa vašich preferencií. Najobľúbenejšie je u týchto kategórií.

Ako získať predĺženú záruku?

Službu predĺženej záruky je možné zakúpiť ku všetkým produktom na ktoré sa služba vzťahuje a vždy ju nájdete v prvom kroku košíka.
Výber Predĺženej záruky v Košíku na Alza.sk
Ísť nakupovať

Často kladené otázky


  • Je možné predĺžiť záruku spätne?

    Áno, záruku je možné predĺžiť po celý čas trvania zákonnej záruky, pokiaľ služba bude aktuálne k dispozícii. Predĺžiť záruku je možné aj po reklamácii.

  • Kryje služba aj mechanické poškodenie?

    Predĺžená záruka kryje výrobné nedostatky, rovnako ako zákonná záruka. Mechanické poškodenie medzi ne nepatrí.

  • Bude odo mňa, ako platiteľa DPH, požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?

    Áno, pokiaľ bude prípad riešený opravou. Bude od Vás ako platiteľa DPH požadované uhradenie DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.

  • Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

    Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu. Tento termín je tiež pri drvivej väčšine prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je do 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve.

  • Zapožičiate mi náhradný výrobok počas opravy?

    Aktuálne v rámci služby Predĺžená záruka neposkytujeme náhradné výrobky počas riešenia poistnej udalosti.

  • Ako postupovať pri reklamácii veľkej bielej techniky?

    V prípade, že sa Vám zariadenie poškodí, je potrebné sa v prvom rade spojiť s Alza.sk (tel: 02 / 571 018 05, e-mail: [email protected]) a oznámiť vznik škodovej udalosti. Uveďte najmä príčinu vzniku škodovej udalosti, rozsah a charakter poškodenia. Ďalej uveďte údaje z dokladu o kúpe, z ktorého je zrejmé, kedy a ako bolo dohodnuté poistenie.

    Následne si dohodnete obhliadku technika autorizovaného servisu u Vás doma a pokiaľ bude oprava do maximálnej výšky 70 % z kúpnej ceny výrobku, zariadenie si necháte opraviť. Faktúru za opravu nám následne pošlete emailom a náklady za opravu Vám preplatíme späť na Váš bankový účet, ktorý máte uvedený pod registráciou. V prípade, že by oprava presiahla 70 % kúpnej ceny prístroja (nerentabilná oprava) alebo je servis nedostupný, je potrebné kontaktovať našu zákaznícku linku 02 / 571 018 05 a zaslať tovar na našu reklamačnú adresu spolu so sprievodným listom. Adresa: Mlynské Nivy 5/A, 811 09 Bratislava.

  • Kde nájdem staršie poistné podmienky?
  • Nesúhlasíte s vybavením poistnej udalosti?

    V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame obrátiť sa na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu [email protected] Obratom obdržíte správu o začatí šetrenia reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
Vytlačiť
P-DC1-WEB26
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií