Poistenie predĺženej záruky
Poistenie predĺženej záruky V prípade pozáručnej poruchy vám produkt opravíme, vymeníme za nový, alebo vystavíme dobropis v plnej výške obstarávacej ceny.
- Záruka až 3 roky navyše k zákonnej záručnej lehote.
- Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.
- Veľkú bielu techniku opravíme u vás doma a ušetríte náklady za odvoz.
- Stručné podmienky predĺženej záruky nájdete tu
- Zaujímavosť: v roku 2021 poisťovňa vyriešila 90 % všetkých reklamácií v prospech zákazníka.

Ako služba pomáha zákazníkom?
-
Televízor 55" Samsung QE55Q60
- Zákazník si kúpil televízor za €814.
- K tomu zakúpil predĺženú záruku.
- Televízor sa pokazil po záručnej lehote.
- Alza prevzala televízor a nechala ho opraviť. Cena opravy bola €520 (64 % z nákupnej ceny). Pretože zákazník mal nárok na uplatnenie reklamácie, nezaplatil ani euro.
-
Robotický vysávač TESLA RoboStar T80 Pro
- Zákazník si kúpil robotický vysávač za €260.
- K tomu zakúpil predĺženú záruku.
- Robot sa pokazil po záručnej lehote.
- Pretože mal zákazník dohodnutú predĺženú záruku, získal nárok na kompenzáciu opravy vo výške €159 (61 % z nákupnej ceny).
-
Sušička bielizne CANDY CS H10A2DE-S
- Zákazník si kúpil sušičku bielizne za €349.
- K tomu zakúpil predĺženú záruku.
- Sušička bielizne prestala fungovať po záručnej lehote.
- Pretože mal zákazník zakúpenú predĺženú záruku, získal nárok na kompenzáciu opravy vo výške €241 (66 % z nákupnej ceny).
Prečo sa to naozaj oplatí?
-
Zákazník si zaobstaral službu, ktorá predĺžila životnosť produktu
-
Reklamačný proces vyriešila a uhradila Alza po zákonnej záručnej lehote
-
Zákazník bol ušetrený neplánovaných finančných výdajov
-
Predĺžená záruka je služba, ktorá sa oplatí
Ako to funguje?
-
Predĺžte si záruku
K tovaru v Košíku zvoľte variant predĺženej záruky. Službu je možné zakúpiť aj spätne počas zákonnej záruky. Zaplatením sa služba aktivuje.
-
Ako uplatniť službu?
Poruchu počas trvania predĺženej záruky hláste na 02 / 571 018 05 alebo na akejkoľvek predajni Alza.
-
Vybavenie reklamácie
Vašu poistnú udalosť vyriešime čo najrýchlejšie. Počkajte na reakciu.
Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.
Ku ktorému tovaru sa predĺžená záruka dojednáva najviac?
Predĺženú záruku si môžete dojednať k väčšine našich produktov z našej ponuky podľa vašich preferencií. Najobľúbenejšie je u týchto kategórií.
Ako získať predĺženú záruku?

Často kladené otázky
-
Je možné predĺžiť záruku spätne?
Áno, záruku je možné predĺžiť po celý čas trvania zákonnej záruky, pokiaľ služba bude aktuálne k dispozícii. Predĺžiť záruku je možné aj po reklamácii.
-
Kryje služba aj mechanické poškodenie?
Predĺžená záruka kryje výrobné nedostatky, rovnako ako zákonná záruka. Mechanické poškodenie medzi ne nepatrí.
-
Bude odo mňa, ako platiteľa DPH, požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?
Áno, pokiaľ bude prípad riešený opravou. Bude od Vás ako platiteľa DPH požadované uhradenie DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.
-
Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?
Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu. Tento termín je tiež pri drvivej väčšine prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je do 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve.
-
Zapožičiate mi náhradný výrobok počas opravy?
Aktuálne v rámci služby Predĺžená záruka neposkytujeme náhradné výrobky počas riešenia poistnej udalosti.
-
Ako postupovať pri reklamácii veľkej bielej techniky?
V prípade, že sa Vám zariadenie poškodí, je potrebné sa v prvom rade spojiť s Alza.sk (tel: 02 / 571 018 05, e-mail: [email protected]) a oznámiť vznik škodovej udalosti. Uveďte najmä príčinu vzniku škodovej udalosti, rozsah a charakter poškodenia. Ďalej uveďte údaje z dokladu o kúpe, z ktorého je zrejmé, kedy a ako bolo dohodnuté poistenie.
Následne si dohodnete obhliadku technika autorizovaného servisu u Vás doma a pokiaľ bude oprava do maximálnej výšky 70 % z kúpnej ceny výrobku, zariadenie si necháte opraviť. Faktúru za opravu nám následne pošlete emailom a náklady za opravu Vám preplatíme späť na Váš bankový účet, ktorý máte uvedený pod registráciou. V prípade, že by oprava presiahla 70 % kúpnej ceny prístroja (nerentabilná oprava) alebo je servis nedostupný, je potrebné kontaktovať našu zákaznícku linku 02 / 571 018 05 a zaslať tovar na našu reklamačnú adresu spolu so sprievodným listom. Adresa: Mlynské Nivy 5/A, 811 09 Bratislava. - Kde nájdem staršie poistné podmienky?
-
Nesúhlasíte s vybavením poistnej udalosti?
V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame obrátiť sa na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu [email protected]. Obratom obdržíte správu o začatí šetrenia reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.