AD elektro AD elektro

Recenzie 28" MSI Optix MAG281URF

28" MSI Optix MAG281URF - LCD monitor

Recenzie 28" MSI Optix MAG281URF

Zaujímajú vás názory a recenzie na 28" MSI Optix MAG281URF? U nás má zatiaľ hodnotenie 4,1 z 5 hviezdičiek od 8 používateľov. Nižšie na tejto stránke nájdete od ostatných zákazníkov tiež ich konkrétne skúsenosti s 28" MSI Optix MAG281URF. Určite budeme ale radi, keď nám po kúpe napíšete hodnotenie na 28" MSI Optix MAG281URF aj vy.

Používateľské recenzie

Bohumil, Martin 1flag
Hodnotené 26. 5. 2023, variant 28" MSI Optix MAG281URF
Overený nákup
spokojnosť s produktom
0 ×Nahlásiť
Andrej, Bratislava - Lamačflag
Hodnotené 13. 2. 2023, variant 28" MSI Optix MAG281URF
Overený nákup
super kvalita
vhodne k ps5
po mesiaci pouzivania sa objavil v strede obrazovky pixelovy pas a obrazovka prestala fungovat
0 ×Nahlásiť
Roman, Praha 4 - Chodovflag
Hodnotené 17. 9. 2022, variant 28" MSI Optix MAG281URF
Overený nákup
Perfektní 4k monitor na rychlé obnovovací frekvenci s podporou G-Sync. Ze začátku se mi nelíbilo podání bílé barvy, defaultně jde do žluta a v porovnání s monitorem Philips za 7 tis je to nebe a dudy (ten má opravdu čistě bílou). Barvu je dobré buď zkalibrovat podle vlastního nastavení bílé nebo trochu stáhnout hornodu R a G ručně. Líbí se mi představa hardwarového filtru modrého světla, proto jsem si monitor nechal. Nevím, zda je to u všech kusů nebo pouze u mého, horní "spára" mezi zadním krytem a předním rámečkem je lehce odloubaná. Pravděpodobne manipulací s deklem před namontováním, nezdá se mi, že by se v monitoru někdo vrtal, krabice byla zapečetěná. Trochu mě to zklamalo, u ostatních levnějších monitorů jsem to nezaregistroval. Co mě ještě trochu rozčiluje je nerovnoměrný podsvit. Když jedu bílou tabulkou prohlížeče po obrazovce, jsou patrná světlejší a tmavší místa (na statickém obrazu je to neznatelné). Pixely vadné žádné nemám a IPS glow efekt není nijak výraznější, oproti ostatním monitorům. Když to shrnu, je to perfektní monitor, rozumná by ale byla nižší cena. Spotřeba oproti 2k monitoru je o dost vyšší.
4k na 144Hz
uživatelsky přívětivé nastavení
nerovnoměrný podsvit
zpracování krytu
0 ×Nahlásiť
Petr, Prahaflag
Hodnotené 10. 8. 2022, variant 28" MSI Optix MAG281URF
Overený nákup
Vyměnil jsem 4K televizi za tento monitor a určitě nelituji.. i když je cena vyšší, tak obraz je mnohem hezčí, plynulejší, ostřejší a díky G-Sync se obraz již netrhá ani při vypnutém Vsync ve hře a máte tím pádem lepší FPS.. Na televizi jsem hrál ve 2K, tenhle monitor mi dovolí s mojí RTX 3070 hrát hry ve 4K na vysoké detaily a nic se netrhá.. pokud hrajete hry a máte kvalitní herní počítač, budete s tímto monitorem spokojeni. Za mě plný počet hvězd.
Ideální uhlopříčka 28 (71 cm)
Parádní obraz
Ideální k PC i PS5 (DP + HDMI 2.1)