Aktuálna rýchlosť doručenia Alza predajne Alzaboxy Doručenie na adresu Partnerské odber. miesta
0-2 dni 0-2 dni 2-4 dni 2-4 dni

Naše predajne zostávajú otvorené a obslúžime všetkých zákazníkov. Viac informácií o aktuálnych opatreniach nájdete tu.

Obchodník roka 2021 Krásne a voňave

Recenzie HyperX Cloud II Headset Gunmetal Grey

HyperX Cloud II Headset Gunmetal Grey - Herné slúchadlá

Zaujímajú vás názory a recenzie na HyperX Cloud II Headset Gunmetal Grey? U nás má zatiaľ hodnotenie 4,8 z 5 hviezdičiek od 1027 používateľov. Nižšie na tejto stránke nájdete od ostatných zákazníkov tiež ich konkrétne skúsenosti s HyperX Cloud II Headset Gunmetal Grey. Určite budeme ale radi, keď nám po kúpe napíšete hodnotenie na HyperX Cloud II Headset Gunmetal Grey aj vy.
78,90 €

Používateľské recenzie

Petr, Horní Libchava u České Lípy 5. 11. 2018
hodnotím po 1 roce užívání, SUPER! nepotí se uši zvuk odhlučnění dlouhý kabel po delším hraní/používání nebolí uši hezká krabice ve kterém přijde, semišové naušníky (nepoužíval jsem ale jako bonus ok) externí zvuková karta neslyším volání na oběd přítelkyně nadává že při hraní řvu a dělám ostatní hlasité zvuky (odhlučnění je takové že neslyším ani sám sebe) zvuk v realném světě není tak dobrý jako ze sluchátek :/
mc mikes 13. 1. 2017
Nejlepší sluchátka na herním trhu mohu jen doporučit!!!!! manželka se asi bude chtít rozejít, protože je budete mít i na záchodě:)
Martin Pilnáček 24. 2. 2015
Srovnávám s mým předchozím modelem Genius GX Gaming CAVIMANUS HS-G700V. (stály ale polovinu) Kvalita zpracování celkového balení je na vysoké úrovni. Krabice i vystýlka odpovídá ceně. Je to opravdu radost rozbalovat. Sluchátka jsou o třídu pohodlnější než Cavimanus, náušníky měkoučké a ani po delším (4 hodiny) hraní se nepotí uši. Perfektně drží na hlavě, ale nesvírají ani netlačí. Okolní zvuky utlumí velmi dobře a ani při vysoké hlasitosti nic neuniká ven. Konstrukce robustní až na....drátek, ale o tom až nakonec. Co se zvuku týče..to je opravdu nádhera. Oproti Geniusu nepotřebují žádné vibrace na zesílení basů. Vše hraje i bez eq. krásně jasně a čistě. nic nešumí, nebrumí. Zvuk plný, silný s jasně rozpoznatelnýni nástroji...paráda jak ve hrách tak i ve filmu nebo hudbě. Co mě dostalo byly moje MP3 které najednou zní mnohem líp. Myslel jsem, že jsou nekvalitní, ale evidentně s jinými sluchátky hrají lépe. Mikrofon jsem zatím nezkoušel..dle recezní na zahraničních forech kvalitní, ale nemohu potvrdit. Co už není tolik sluníčkové je délka kabelu jdoucí ze sluchátek zakončený 3,5mm jackem (stereo+mic). Ten snad není ani 1 metr a pokud by jste chtěli poslouchat hudbu z mobilu musí Vám ten metr stačit. Nedovedu si představit mít je připojené rovnou do PC (je dodávaná redukce aby se rozdělilp stereo + mic a šlo to) Výrobce počítá se zapojením do dodávané externí zvukové karty na které je ovládání hlasitosti. Osobně mě víc vyhovovalo ovladání hlasitosti přímo na naušníku co měl Genius. Není pohodlné se někam natahovat. Tlačítko 7.1 opravdu vykouzlí dojem prostorového zvuku, ale zázraky nečekejte. V FPS příjemné. V Dying light zlepšuje atmosféru. Co mě ze začáktu připadalo jako cool design mě teď vyloženě štve. Jedná se o drátek (5-6cm)vedoucí z mušle do "hlavového" oblouku. Stalo se mi, že při prudkém zvednutí rukou nad hlavu (vyhráli jsme :)), se mi zachytl prst za ten drátek...sluchátka letěla přez obývák a já se modlil aby se nevyškubl. Naštěstí OK, ale vyděsilo mě to. I přes zápory co uvedu jsou perfektní a neměnil bych za jiné ani náhodou. Zde platí, že cena odpovídá kvalitě.
Jednoznačně zvuk Pohodlné kvalita zpracování mikrofon stavitelý dle potřeby ten drátek krátký kabel ke zdroji zvuku ovládání hlasitosti je lepší na uchu a né někde pocestě na kabelu povrch je taková matná guma matná do té doby než na ni šáhnete pak je tam krásný mastný otisk
František, Praha 9 29. 9. 2018
Zdravím všechny fanoušky vlastnící XBOX a sluchátka HyperX...... Jsou to bezvadná sluchátka jen neudělejte stejnou chybu jako jáááá.....k XBOXU ONE X jen HyperX CloudX a ne tenhle typ,protože budete mít problém se zapojením do ovladače...zapojíte,ale bez ovládání hlasitosti,protože kabel USB do ovladače nepůjde.Jsou jinak bezvadné k počítači,ale musím podotknout,že komentáře ohleně zvuku 7.1 jsou opodstatněné.Ty zvuky se mlátí a je lépe je vypnout.Tak je budu Alze vracet,neb jsem si na Mallu objednal přesný typ pro XBOX ONE a ten je HyperX CloudX....a přijde vám totožné sluchátka jen s ovládáním na kabelu přímo do zapojení bezdrátového ovladače.!!! A k tomu i luxusní box pouzdro na jejich přenos.Veškerá kvalita je naprosto stejná i zvuková....to jen,že tady tací psali opak. Konečně jsem spokojen a v klidu.Proto to píšu i dalším co uvažují o jejich koupi k XBOXU! Krásný poslech všem s Hypersluchátky....jsou super za tu cenu!!!!!!!
Kvalita materiálů Vyvážený zvuk Při dlouhém hraní nebolí uši...kvalitní náušníky z pamětové pěny Pevná konstrukce Cena Nádhera jen to kouzelný balení rozbalovat a pak se kochat i tím výrobkem. Pouze odstávající drátky nad náušníkama...
CoolMan CZ 17. 12. 2017
Hyperx Cloud II volím jako za nejlepší headset nákup co existuje.. Parádní basy, výšky a samozřejmě kvalitní mikrofon, při poslechu hudby nemůžu nic popřít a při externí zvukové kartě ve hrách je špička.. Taky musím napsat, že nosím brýle a žádné bolení a tlačení obrouček jsem poprvé ani po 5 hodinovém nošení nepocítil. Slyšel jsem názory, že 7.1 zvuk je zbytečný při hrách ano, ale při poslechu hudby a videa myslím ,že ne. Taková cena za takový komfort si myslím, že více než parádní
Opletený kabel 7.1 zvuk při písničkách, při hrách nevidím rozdíl externí zvuková karta mikrofon pohodlné parádní izolace okolí design pěkné balení cena nic
Filip 26. 3. 2016
Sluchátka mám od Vánoc, jako hráče, který tráví většinu svého života za monitorem mě tento dárek opravdu potěšil. Můžu si užívat 7.1 prostorového zvuku ať už u hudby, tak i u většiny her. Sluchátka netlačí ani po 15 hodinách hraní, jsou měkká a příjemná. Problém je bohužel u kabelu, je strašně dlouhý a časem se zamotává, působí to dost lacině.
Zvuk na maximální úrovni 7.1 je pro hraní nejlepší možnost pravděpodobně nejlepší herní sluchátka na trhu Netlačí ani po 15 hodinách Dlouhý kabel, který se bohužel, pokud chcete mít zapojený 7.1 zvuk, zkrátit nedá Kabel se časem zamotá
Honza 14. 5. 2015
Sluchátka mám zhruba týden a opravdu si je nemůžu vynachválit. V této cenové kategorii je to snad nejlepší herní headset. Jsou vyrobena z kvalitního a pohodlného materiálu. Jsou velmi lehké a i po několika hodinách strávených u počítače netlačí, ani z nich nebolí uši. Mikrofon mě překvapil, u herních headsetů většinou mikrofon trpí na úkor kvality ostatních prvků, ale zde je decentní mikrofon. Určitě doporučuji.
Za tuto cenu velmi výborná kvalita. Velmi pohodlné, lehké, i po několika hodinách nošení jsou stále pohodlné. 7.1 zvuk je výborný na hry, hlavně FPS Kvalitní konstrukce Vzhledem k tomu, že to jsou herní sluchátka, mají dobrý mikrofon, který u těchto sluchátek většinou trpí na kvalitě
burak sarac, Praha 5 3. 9. 2018
so its been 2 year and since then just today i have changed ear cover. nothing else required a repair or fix, sound quality as much as i had on first day. never failed, decent product, if fails i will buy another one or newer version as backup. delivers good quality, 7.1 helps for supported games, cable long enough to watch things from distance
all good 2 year nothing so far
Jan 1. 1. 2017
Sluchátka mám cca jeden týden a jsem naprosto spokojený.
Perfektní zvuk 7.1 zvuk perfektní odhlučnění v couter-strike jsou slyšet naprosto všechny zvuky žádné
Tomáš, Praha 8 8. 12. 2019
Výborná sluchátka. Předčí i sluchátka v mnohem vyšších cenových kategoriích.
Výborný zvuk na PC 7.1 zvuk odnímatelný mikrofon Základní ochranný "pytel" na cesty součástí balení I po 5ti hodinách na uších uší netlačí Používáno na PC a XboxOne Po zatím půl roku používání nejsou žádné problémy Pro hraní s přáteli mikrofon stačí nic
123 ...

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
P-DC1-WEB21