Alebo si tovar nechajte doručiť rovno domov.

Milí zákazníci, veľmi nás teší váš veľký záujem o nakupovanie ❤️. Prosíme vás o trpezlivosť pri doručení objednávok, robíme všetko preto, aby sme ich doručili čo najskôr. Ďakujeme, tím Alza.sk 👍🏻.

Black Friday Doprava zadarmo na vybrané kávovary a vysávače

Recenzie Kensington SmartFit Easy Riser

Kensington SmartFit Easy Riser - Podstavec pod notebook

Recenzie Kensington SmartFit Easy Riser

Zaujímajú vás názory a recenzie na Kensington SmartFit Easy Riser? U nás má zatiaľ hodnotenie 4,4 z 5 hviezdičiek od 42 používateľov. Nižšie na tejto stránke nájdete od ostatných zákazníkov tiež ich konkrétne skúsenosti s Kensington SmartFit Easy Riser. Určite budeme ale radi, keď nám po kúpe napíšete hodnotenie na Kensington SmartFit Easy Riser aj vy.
20,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Máte otázku? Vyhľadajte si odpoveď.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Položiť otázku

Používateľské recenzie

Tomáš, Vřesina 7. 4. 2019
Dostatek nastavitelných poloh, nejvyšší poloha už je fakt skoro ve výše očí, ale je nutné mít notebook, který umí odklopit displej skoro o 180° Pro ty, kterým nevadí větší rozměry stojanu a jeho robustnost je naprosto dostačující. Nevýhoda všech takových stojanů je v tom, že pokud jste dost vysocí, tak to pořád nemusí zvednout vrchní hranu displeje do výšky očí. Mám 185cm a nemám to ve výšce očí. Zkoušel jsem více stojanů, ale stejný problém. Záleží ale na výšce stolu i úhlu, o který jde displej notebooku otočit, abyste stojan dali do nejvyšší polohy. Rozhodně doporučuju během prvních 14 dnů výrobek vyzkoušet a jinak vrátit. Není problém. Produkt jsem vrátil, ale jen proto, že jsem hledal něco na služební cesty, tento stojan je už robustnější a nevleze do menšího batohu nebo notebookové tašky
Jan, Praha 8 - Bohnice 13. 9. 2019
Je o dost vyšší než ostatní Žádný jsem nenašel
Adam, Jestřabí Lhota 26. 4. 2017
Lehký a jednoduchý.
Zakaznik 14. 8. 2016
nema konkurenciu
Viliam 25. 2. 2016
jednoduchy, vysoky
Jiří, Praha - Řeporyje 4. 7. 2015
přesně to, co jsem potřeboval, koupil jsem si ho do práce a koupím si ho ještě domů
Firma, Tábor 9. 6. 2015
nastavitelná výška v několika krocích notebook v něm dobře drží
Firma, Praha 6 13. 1. 2015
výborné funkční nevím
Jan, Praha 10. 12. 2014
Toto jsem hledal již léta. V kombinaci s externím monitorem extrémně použitelné. Monitor notebooku i desktopový jsou spodní hranou v linii, lépe se sedí, člověk se u práce nehrbí. Uspoří místo na stole – díky nakloněné rovině notebook zabere méně místa než kdyby ležel. Usnadňuje spodnímu větrání přístup vzduchu. Prostor pod "Ačkkm" lze využít k ukrytí kabelů. Díky pogumování notebook neklouže a neposouvá se.
Firma, Brno 39 25. 6. 2018
robustní protiskluzová úprava dobrá ventilace zlepší dostupnost portů ze stran NB Jste-li vyšší postavy a chcete-li mít horní linii NB v úrovni očí, potřebujete k tomuto stojánku NB s velkým úhlem otevření (135 stupňů je málo). Používáte-li ale k NB na stojánku ještě větší přídavný monitor, můžete ho k NB zarovnat spodní hranou - potom stojánek vyhovuje. Má 4 aretovatelné polohy, mohlo jich být více
12

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
Tipy na vianočné darčeky Zobraziť