Reklamácia tovaru značky IROBOT
Chcete mať reklamáciu vášho robotického pomocníka vybavenú do 10 dní bez toho, aby ste ho museli niekam nosiť? Reklamujte ho priamo v autorizovanom servisnom stredisku iRobot pomocou formulára na stránke www.iRobot.sk/servis.
Ako reklamovať produkty iRobot?
Pri reklamácií produktov iRobot využite nadštandardné služby iServis Premium. Vypíšte reklamačný formulár, ktorý nájdete na www.iRobot.sk/servis a postupujte podľa uvedených inštrukcií. Reklamovaný produkt u vás doma zdarma vyzdvihne kuriér. V prípade, ak budete produkt reklamovať podľa tohto postupu, bude vaša reklamácia vybavená maximálne 10 dní.
Reklamačný postup
- Navštívte www.iRobot.sk/servis
- Vypíšte a odošlite reklamačný formulár uvedený na stránke
- Zabalený produkt vyzdvihne zdarma u vás doma kuriér
- Oprava prebehne v autorizovanom servisnom stredisku
- Maximálne do 10 dní vám kuriér domov privezie opravený produkt
Nadštandardné služby iServis Premium
- iRobot infolinka s odborníkom – 0900 111 151
- Riešenie reklamácie Pick & Return
- Vybavenie reklamácie maximálne do 10 dní