Reklamácia tovaru značky MSI - notebooky, netbooky, nettopy, all-in-one PC, wind PC
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Reklamáciu je možné uplatniť tromi spôsobmi:
- Zaslaním emailu na [email protected] (Česká republika) alebo [email protected] (Slovensko)
- Telefonicky na bezplatnej linke 800 142 571 (Česká republika) alebo 0800 004 803 (Slovensko). Pracovná doba: Po-Pá 8:30-17:00
- Online na stránkach https://cs.msi.com/
Podrobnejšie informácie tu (http://cz.msi.com/page/service-location/#n-tab4)
Záručná reklamácia prebieha formou "Pick up & Return" - celý proces (zadanie, vyzdvihnutie aj dodanie späť) je zadarmo. Všetka komunikácia prebieha v českom alebo slovenskom jazyku.
Upozornenie:
Batéria notebooku je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 6 mesiacov. Prípadná reklamácia straty alebo poklesu kapacity po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia životnosti produktu.
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu