S výberom vám radi vám pomôžeme

Prezrite si stovky našich tipov podľa obdarovanej osoby alebo sumy, ktorú chcete minúť.

Všetky

Pre ženy

Pre mužov

Pre deti

Pre rodinu

Chcem väčší výber

Najčastejšie otázky

Ako získam možnosť vymeniť nevhodný darček?

Získavate ju vtedy, ak nakúpite tovar v e-shope alza.sk v období od 15. 10. 2021 do 24. 12. 2021 a v košíku budete mať zaškrtnutú službu "Výmena nevhodného darčeka za poukaz." Služba je k vybraným výrobkom od 27. 10. 2021 poskytovaná automaticky. Ponuka sa týka iba tovaru, u ktorého je služba ponúkaná v rámci popisu produktu a v košíku, teda v procese zadávania a potvrdzovania objednávky. Táto služba je poskytnutá zadarmo. Úplné znenie podmienok poskytovania služieb nájdete na stránke tu.

Sú s vrátením spojené nejaké poplatky?

  • Iba v prípade vrátenia Tovaru, ktorý bol zakúpený ako úplne nový, a teda bol zákazníkom prevzatý nerozbalený, a je v rámci využitia služby „Možnosť výmeny nevhodného darčeka“ vrátený rozbalený, stanoví sa poplatok vo výške 10 % (vrátane DPH) z kúpnej ceny Tovaru.
  • Tento poplatok slúži na pokrytie nákladov spojených s uvedením Tovaru do pôvodného stavu a jeho opätovným predajom. Tento tovar už samozrejme nebude ponúkaný v kategórii nových produktov.

Kto môže vrátiť nevhodný vianočný darček?

Táto ponuka platí pre všetkých zákazníkov, ktorí spĺňajú podmienky tejto služby.

Na čo sa ponuka nevzťahuje?

  • Táto ponuka sa vzťahuje len na Tovar, na ktorý je služba ponúkaná v nákupnom košíku, t. j. v procese zadávania a potvrdzovania objednávky.
  • Nie je možné vrátiť darčekové poukazy, licencie, elektronický obsah, tovar podliehajúci skaze a tovar, pri ktorom nemožno uplatniť zákonný postup odstúpenia od zmluvy.
  • Nie je možné vrátiť tovar upravený podľa požiadavky zákazníka (napr. PC zostavy Alza Individual)

Kedy môžem vrátiť nevhodný vianočný darček?

Máte dve možnosti, buď v rámci zákonnej lehoty na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od doručenia tovaru, alebo v rámci tejto služby, kedy je potrebné Tovar vrátiť po uplynutí 14-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy, najneskôr však do 31. januára 2022 priamo v predajni Alza.sk alebo doručiť poštou/prepravnou spoločnosťou, v originálnom balení, vrátane všetkých súčastí a príslušenstva, nepoškodený a nepoužitý, spolu s faktúrou za nákup.

Aké sú ďalšie podmienky vrátenia?

Ak bolo spolu s tovarom zakúpené aj poistenie, bude vám vrátená plná hodnota.

Akou formou mi budú vrátené peniaze?

  • Za Tovar, ktorý spĺňa podmienky, vám Alza.sk vráti cenu späť vo forme poukazu na ďalší nákup na alza.sk v hodnote vráteného tovaru a poistenia.
  • Tento poukaz môžete využiť v súlade s podmienkami a do dátumu uvedeného na poukaze.
  • V prípade vrátenia tovaru, na ktorý bol poukaz uplatnený, Alza.sk vráti cenu tovaru opäť formou poukazu na ďalší nákup na alza.sk v hodnote vráteného tovaru.

Vracia sa aj cena za poskytnuté služby?

Nevracia sa cena za spotrebované služby poskytované spoločnosťou Alza.sk, napr. vlastný štýl, prvé spustenie, inštalácia ochranného skla, iné servisné služby atď.

Kedy sa tieto podmienky neuplatňujú?

  • V prípade zákonného odstúpenia od zmluvy.
  • V prípade uplatnenia škodnej, poistnej udalosti.
  • V prípade, kedy nie sú splnené podmienky na ich použitie, okrem iného. Tovar je poškodený, Tovar je nekompletný, použitý (toto sa nevzťahuje na Tovar zakúpený v kategórii „Použitý“ a „Zánovný“) a pod.