Ako funguje výmena darčeka?

1. Zaškrtnite službu Výmena nevhodného darčeka

V košíku pri vybraných produktoch, pri ktorých si nie ste istý, zaškrtnite Výmenu nevhodného darčeka.

2. Darček môžete vrátiť do 31. 1. 2021

Pokiaľ sa darček nebude páčiť, prinesiete ho nepoužitý a nepoškodený na pobočku Alza.sk do 31. 1. 2021.

3. Dostanete poukaz na ďalší nákup

Po vrátení vám automaticky pošleme poukaz na ďalší nákup na Alze v hodnote vráteného darčeka.

4. Poukaz uplatníte pri nákupe iného tovaru

Poukaz využijete na nákup iného darčeka alebo tovaru. Poukaz je platný až do 14. 2. 2021.

Najčastejšie otázky

Ako získam možnosť vymeniť nevhodný darček?

Získavate ju vtedy, pokiaľ nakúpite Tovar na e-shope Alza.sk v období od 5. 10. 2020 do 24. 12. 2020 a zaškrtnete v košíku „Výmena nevhodného darčeka“, ktorá je poskytnutá zadarmo. Kompletné podmienky akcie nájdete tu.

Kto môže vrátiť nevhodný vianočný darček?

Táto ponuka sa týka všetkých zákazníkov, ktorí splnia podmienky tejto služby.

Čoho sa ponuka netýka?

  • Táto ponuka sa týka len Tovaru, pri ktorom je táto služba ponúkaná v rámci košíka, teda v procese zadávania a potvrdzovania objednávky.
  • Nie je možné vrátiť darčekové poukazy, licencie, elektronický obsah, rýchlo sa kaziaci tovar a tovar, pri ktorom nie je možné využiť ani zákonné odstúpenie.
  • Nie je možné vrátiť tovar upravený na prianie zákazníka (napr. PC zostavy Alza Individual).

Kedy môžem nevhodný vianočný darček vrátiť?

Možnosti máte dve, buď v rámci zákonného odstúpenia počas 14 dní od doručenia tovaru, alebo v rámci tejto služby, kedy je Tovar nutné vrátiť po uplynutí 14-dennej lehoty na odstúpenie, ale najneskôr 31. 1. 2021 priamo na predajni Alza.sk alebo poštou/prepravnou spoločnosťou, a to v originálnom obale, vrátane všetkých súčastí a príslušenstva, nepoškodený a nepoužitý spolu s nákupnou faktúrou.

Aké sú ďalšie podmienky vrátenia Tovaru?

Pokiaľ bolo s tovarom zakúpené aj akékoľvek poistenie, vracia sa jeho plná hodnota.

Akou formou mi budú peniaze vrátené?

  • Za Tovar, ktorý spĺňa dané podmienky, Vám Alza.sk vráti cenu späť vo forme poukazu na nákup v hodnote vráteného tovaru a poistenia.
  • Poukaz môžete využiť za podmienok a do dátumu na ňom uvedenom.
  • V prípade vrátenia tovaru, na ktorý bol uplatnený poukaz Vám Alza.sk vráti cenu za tovar opäť formou poukazu na ďalší nákup na alza.sk v hodnote vráteného tovaru.

Sú s vrátením spojené nejaké poplatky?

  • Len v prípade, keď sa vracia Tovar, ktorý bol zakúpený ako úplne nový, a teda bol zákazníkom prevzatý nerozbalený, a je v rámci využitia služby „Možnosť výmeny nevhodného darčeka“ vrátený rozbalený, stanoví sa poplatok vo výške 10 percent (vrátane DPH) z kúpnej ceny Tovaru na daňovom doklade.
  • Spomínaný poplatok slúži na úhradu nákladov spojených s uvedením Tovaru do pôvodného stavu a späť do predaja. Tento Tovar, samozrejme, už nebude ponúkaný v kategórii nových výrobkov.

Vráti sa aj cena za poskytnuté služby?

Nevracia sa cena za spotrebované služby poskytnuté spoločnosťou Alza.sk, napr. vlastný štýl, prvé spustenie, inštalácia ochranného skla, iné servisné služby a pod.

Kedy sa neuplatnia tieto podmienky?

  • V prípade zákonného odstúpenia.
  • V prípade uplatnenia škodovej poistnej udalosti.
  • V prípade, kedy nie sú splnené podmienky na jeho využitie, okrem iného Tovar je poškodený, Tovar je nekompletný, použitý (to sa netýka Tovaru zakúpeného z kategórie „Použité“ a „Zánovné“) a pod.