AD elektro Star Wars

WowME Gladiator: návod na použitie

Zobraziť katalóg

Vážený zákazník, ďakujeme vám za zakúpenie nášho produktu. Pred prvým použitím si prosím pozorne prečítajte nasledujúce pokyny a uschovajte si tento návod na použitie pre budúce použitie. Zvýšenú pozornosť venujte bezpečnostným pokynom. Ak máte akékoľvek otázky alebo pripomienky k prístroju, obráťte sa na zákaznícku linku.

i

✉ www.alza.sk/kontakt
✆ +421 257 101 800
Dovozca: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Holešovice, 170 00 Praha 7, www.alza.cz

WowME Gladiator: inteligentné hodinky

WowME Gladiator – OBSAH

  1. Sťahovanie a párovanie
  2. Funkcie
  3. Vyskakovacia ponuka
  4. Funkcie v aplikácii Da Fit
  5. Bežné problémy

Sťahovanie a párovanie

Hodinky zapnete dlhým stlačením bočného tlačidla. Potom si z obchodu s aplikáciami v telefóne stiahnite aplikáciu „Da Fit“. Prípadne môžete naskenovať nasledujúci QR kód a aplikáciu stiahnuť.

WowME GLADIATOR
Kompatibilné systémy: Android 4.4 alebo vyšší, iOS 8.0 alebo vyšší.

Potom zapnite Bluetooth v telefóne, otvorte aplikáciu Da Fit a kliknutím na „Pridať zariadenie“ pripojte mobilný telefón k zariadeniu. Potom na svojom zariadení zapnite ponuku telefónu. Potom prejdite na ponuku „O zariadení“ na hodinkách a skontrolujte posledné štyri číslice adresy MAC. Potom prejdite do nastavenia Bluetooth v telefóne a pripojte sa k zariadeniu Bluetooth, ktoré končí týmito štyrmi číslicami. V nižšie uvedenom príklade končí adresa MAC zariadenia číslom 5994.

Funkcie

Hlavné rozhranie

  1. Zapnutie napájania: Dlho stlačte bočné tlačidlo na tri sekundy.
  2. Vypnutie napájania: V hlavnom rozhraní stlačte bočné tlačidlo na tri sekundy a potom hodinky vypnite kliknutím na zaškrtávacie políčko.
  3. Dizajn hlavného rozhrania prepínača: Dlho stlačte hlavné rozhranie, kým sa rozhranie trochu nezmenší. Môžete prepínať medzi rôznymi rozhraniami. Štvrtý ciferník je možné ručne nahradiť používateľom definovaným obrázkom alebo fotografiou v aplikácii.

Ponuka funkcií


WowME GLADIATOR
Záznamy o činnosti
WowME GLADIATOR
Monitor spánku
Uistite sa, že hodinky nosíte aj pri spánku.
WowME GLADIATOR
Monitor srdcovej frekvencie
Ak potrebujete 24-hodinové monitorovanie, zapnite v aplikácii Da Fit funkciu „Celodenný srdcový tep“.
WowME GLADIATOR
Cvičenie
Viacero športových režimov, vrátane chôdze, behu, jazdy na bicykli, skákania, bedmintonu, baseballu, futbalu atď. Všetky údaje o cvičení sa synchronizujú s mobilným telefónom pomocou aplikácie Da Fit.
WowME GLADIATOR
Vo funkcii Cvičenie môžete vybrať požadovaný športový režim. Po začatí cvičenia sa zobrazia tieto hodnoty: uplynulý čas, počet krokov, najazdené kilometre, spálené kalórie a tepová frekvencia.
WowME GLADIATOR
Posunutím obrazovky doľava získate možnosť pozastaviť alebo zastaviť cvičenie.
WowME GLADIATOR
Volanie cez Bluetooth
WowME GLADIATOR
Zisťovanie krvného tlakuMonitorujte kliknutím na obrazovku.
WowME GLADIATOR
Detekcia okysličenia krviMonitorujte kliknutím na obrazovku.
WowME GLADIATOR
PočasiePosunutím obrazovky hore skontrolujte informácie o počasí v tomto týždni.
WowME GLADIATOR
OznámeniaZapnutie oznámení v aplikácii Da Fit. V telefóne so systémom Android prejdite do aplikácie Da Fit > Upozornenia > Dostupnosť.
WowME GLADIATOR
Prehrávač hudbyKliknutím na strednú ikonu pozastavíte alebo pokračujete v prehrávaní skladby, kliknutím na ľavú ikonu prehráte poslednú skladbu alebo kliknutím na pravú ikonu prehráte ďalšiu skladbu.
WowME GLADIATOR
SpúšťAndroid: Na hodinkách zapnite aplikáciu Da Fit, zadajte funkciu „Shutter“ a zatraste hodinkami alebo ťuknite pre vytvorenie fotografie. iOS: Pre vytvorenie fotografie zapnite fotoaparát telefónu, zadajte funkciu „Shutter“ a zatraste hodinkami alebo kliknite.

Vyskakovacie menu

Ak sa chcete dostať do kontextovej ponuky, posuňte obrazovku z hlavného rozhrania nadol.

Vo vyskakovacom menu máte niekoľko možností:

  • Divadelný režim
  • Nastavenie jasu
  • Režim vibrovania alebo stlmenia
  • Informácie o počasí
  • Nastavenia (stopky, budík, odpočítavanie, jas, prebudenie hodiniek zatrasením, zapnutie/vypnutie, divadlo, reset, vypnutie, informácie o zariadení, kód aplikácie)

Funkcie v aplikácii Da Fit

1. | Synchronizácia údajov

  • Všetky namerané údaje sa synchronizujú s mobilným telefónom pomocou aplikácie Da Fit.

2. | Prispôsobenie hlavného rozhrania

  • Tu si môžete ciferníky prispôsobiť podľa svojich predstáv.

3. | Oznámenia

  • Tu si môžete prispôsobiť, ktoré aplikácie majú oprávnenie zobrazovať push oznámenia na hodinkách (napr. Facebook, Twitter atď.).

4. | Budík

  • Tu si môžete nastaviť budík.

5. | Spúšť

6. | Iné

7. | Nájsť moje hodinky

  • Po zapnutí funkcie budú hodinky po pripojení Bluetooth vibrovať.

8. | Formát času

  • Dve možnosti 12-hodinového a 24-hodinového systému.

9. | Režim nerušiť

10. | Pripomienka sedavého zamestnania

  • Platí od 10:00 do 22:00.

11. | Celodenné monitorovanie srdcovej frekvencie

  • Ak je funkcia zapnutá, zisťuje vašu srdcovú frekvenciu po celý deň.

12. | Obrazovka rýchleho zobrazenia

  • Prebuďte obrazovku.

13. | Upozornenie na pitie vody

14. | Počasie

  • Zvoľte si požadované mesto alebo nechajte hodinky automaticky zistiť vašu polohu.

15. | Pripomienka fyziologického cyklu

Bežné problémy

Čo mám robiť, keď mám problémy s pripojením alebo upozorneniami?

Skúste zariadenie znovu pripojiť podľa nasledujúcich pokynov:

  1. Odpojte zariadenie v aplikácii Da Fit a v prípade zariadenia s iOS aj v nastaveniach Bluetooth.
  2. Odinštalujte aplikáciu Da Fit z telefónu.
  3. Resetujte hodinky v nastavení zariadenia.
  4. Znovu si do telefónu nainštalujte aplikáciu Da Fit.
  5. V aplikácii Da Fit hodinky opäť zviažete.

Prečo nedostávam oznámenia z niektorých aplikácií?

Môžu sa vyskytnúť dva problémy:

  1. Oznámenia nie sú pre konkrétnu aplikáciu povolené. Prejdite do nastavenia zariadenia v aplikácii Da Fit v telefóne a zapnite oznámenia pre vybranú aplikáciu alebo zapnite oznámenia pre „ostatné“. V zariadeniach so systémom iOS bude možno potrebné reštartovať telefón, aby bola zaistená správne fungovanie.
  2. V zariadení so systémom Android môže telefón automaticky zavrieť aplikáciu Da Fit, ak je spustená na pozadí. Keď je aplikácia Da Fit zatvorená, nemôže komunikovať s hodinkami. Zmeňte prosím nastavenia úspory batérie v telefóne, aby aplikácia mohla bežať na pozadí.

Prečo nemôžem zariadenie nájsť?

Pretože zariadenie nie je vo vysielaní Bluetooth nájdené, uistite sa, že je zariadenie v napájaní a aktivované a nie je pripojené k žiadnemu inému telefónu. Potom priložte zariadenie k telefónu. Ak stále nefunguje, reštartujte mobilný telefón.

Prečo by sa mal náramok pri meraní tepovej frekvencie nosiť pevnejšie?

Náramok využíva princíp odrazu svetla, preniká svetelným zdrojom do kože a zbiera signál odrazený do snímača, ktorý vypočíta vašu tepovú frekvenciu. Pokiaľ ho nebudete nosiť pevne, bude do snímača prenikať okolité svetlo, čo ovplyvní presnosť merania.

Je náramok vodotesný?

Zariadenie podporuje certifikačný štandard IP67. To znamená, že zariadenie môžete ponoriť na 30 minút do hĺbky jedného metra. V praxi to znamená, že toto zariadenie vydrží mierny dážď alebo umývanie rúk. Zariadenie s touto certifikáciou nie je vodotesné v prúdoch vody, proti vysokému tlaku alebo vode s vysokou teplotou.

Musí byť pripojenie Bluetooth neustále zapnuté? Sú po odpojení k dispozícii nejaké dáta?

Pred synchronizáciou sa dáta uchovávajú v hostiteľskom náramku (možno uchovávať dáta po dobu siedmich dní). Akonáhle dôjde k úspešnému spojeniu náramku a mobilného telefónu pomocou Bluetooth, dáta z náramku sa automaticky nahrajú do mobilného telefónu. Dáta do mobilného telefónu synchronizujte pravidelne.

Záručné podmienky

Na nový výrobok zakúpený v predajnej sieti Alza.sk sa vzťahuje záruka 2 roky. V prípade potreby opravy alebo iného servisu v záručnej dobe sa obráťte priamo na predajcu výrobku, je nutné predložiť originálny doklad o kúpe s dátumom nákupu.

Za rozpor so záručnými podmienkami, pre ktorý nemožno reklamáciu uznať, sa považujú nasledujúce skutočnosti:

  • Používanie výrobku na iný účel, než na ktorý je výrobok určený, alebo nedodržiavanie pokynov pre údržbu, prevádzku a servis výrobku.
  • Poškodenie výrobku živelnou pohromou, zásahom neoprávnenej osoby alebo mechanicky vinou kupujúceho (napr. pri preprave, čistení nevhodnými prostriedkami a pod.).
  • Prirodzené opotrebovanie a starnutie spotrebného materiálu alebo súčastí počas používania (napr. batérií atď.).
  • Pôsobenie nepriaznivých vonkajších vplyvov, ako je slnečné žiarenie a iné žiarenie alebo elektromagnetické pole, vniknutie kvapaliny, vniknutie predmetu, prepätie v sieti, elektrostatický výboj (vrátane blesku), chybné napájacie alebo vstupné napätie a nevhodná polarita tohto napätia, chemické procesy, napr. použité zdroje atď.
  • Ak niekto vykonal úpravy, modifikácie, zmeny konštrukcie alebo adaptácie za účelom zmeny alebo rozšírenia funkcií výrobku oproti zakúpenej konštrukcii alebo použitiu neoriginálnych súčastí.
Vytlačiť
P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií