AD homeoffice AD homeoffice

Spoľahlivý partner pre efektívne doručovanie zásielok

zásielkovňa

Čo je Packeta?

Jednoduché objednanie

Jednoducho si pridajte do košíka všetky produkty a ako odberné miesto zvoľte Packetu.

Rýchla doprava

Vaša zásielka dorazí do vaše zvolené miesto včas a bezpečne, vďaka čomu ušetríte čas a nervy.

Pohodlné vyzdvihnutie

Potom už iba stačí zásielku vyzdvihnúť tam, kde vám to najviac vyhovuje, presne podľa vášho harmonogramu.

Packeta je široká dodávateľská sieť s viac ako 3 000 výdajnými miestami v SR, na ktoré si môžete nechať doručiť objednaný tovar ľahko, lacno a rýchlo. Touto cestou zasiela tovar aj Alza.sk.

zásielkovňa
  • Jednoduché sledovanie zásielky
  • Dodanie do dvoch dní na viac ako 3 000 pobočiek v SR
  • Vyzdvihnutie tovaru kýmkoľvek iba pomocou zaslaného hesla
  • Možnosť rozbalenia zásielky pri prevzatí
  • Uschovanie objednávky na pobočke až po dobu 21 dní
  • Doručenie na ktorúkoľvek pobočku len za 2,99 €

Sledovanie zásielky

  • Sledovanie zásielky na webe alebo telefónoch s Androidom aj iOS
  • Zaslanie e-mailu s trasovacím číslom ihneď po odovzdaní tovaru dopravcovi
  • Predĺženie úschovy, správa zásielky aj heslo na vyzdvihnutie - všetko v aplikácii
zásielkovňa

Ako funguje Packeta

1

Packeta predstavuje moderný a zákaznícky veľmi pohodlný spôsob dopravy objednaného tovaru. Ten je založený na širokej sieti výdajných miest. Packeta pobočky priamo neprevádzkuje, sú nimi spravidla lokálne prevádzkarne najrôznejších druhov, výdajné miesto preto môžete nájsť na svojej najbližšej čerpacej stanici, v samoobsluhe, papiernictve, čistiarni odevov, reštaurácii, kopírovacom centre alebo napríklad parfumérii.

2

Vďaka tomuto systému disponuje Packeta viac ako 3 000 výdajnými miestami na území Slovenskej republiky, a to ako v mestských, tak vo vidieckych oblastiach, kam doručuje lacno do dvoch dní. Navyše poskytuje modernú službu sledovania zásielok, vždy teda viete, kde sa váš balíček nachádza a kedy doputuje až k vám.

3

Packeta sa snaží byť lepšou alternatívou tradičných zásielkových služieb, s ktorými bojuje hlavne pohodlím pri doručovaní. Na zazvonenie dopravcu nemusíte čakať doma, balíček si objednáte k najbližšiemu partnerovi Packety, u ktorého na vás počká 7 dní. Ak si ho nemôžete v tejto lehote vyzdvihnúť, na webe máte možnosť úschovy zadarmo predĺžiť až na tri týždne.

Zobraziť všetky Packety

Časté otázky

Aké rozmery a hmotnosť môže balík do Packety mať?

Packeta je služba zameraná najmä na doručovanie menších a ľahších balíkov. Skvele poslúži pri objednávkach mobilných telefónov, fotoaparátov, počítačových komponentov a mnohých ďalších produktov.

Rozmery štandardnej zásielky:

  • Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
  • Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
  • Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka s rozmermi 50 × 40 × 30 cm)
  • Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm

Ako cenná môže byť objednávka do Packety?

Doručenie do Packety je určené objednávkam do 1 100 €.

Koľko stojí doručenie do Packety?

Doručenie štandardného balíka stojí s využitím Packety 2,4 €. Ak vás táto informácia neuspokojuje, má pre vás na webe cenník.

Za ako dlho bude moja objednávka na výdajnom mieste Packety?

Do Packety je možné tovar doručiť do dvoch dní.

Ako dlho na mňa balík v Packete počká?

V Packete je štandardná doba úschovy 7 dní. Ak vopred viete, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, môžete si úschovu pred uplynutím pôvodnej 7 dňovej lehoty predĺžiť na 21 dní.

Môžem tovar zaplatiť až na výdajnom mieste Packety? A ako?

Áno, okrem štandardnej platby vopred môžete s využitím Packety platiť aj formou dobierky na výdajnom mieste. Jej maximálna cena je 1 100 €. Môžete ju spravidla uhradiť hotovosťou aj kartou.

Ako prebieha vyzdvihnutie zásielky v Packete?

  1. O odovzdaní zásielky Packetou na prepravu budete informovaní e-mailom s trasovacím číslom, vďaka ktorému budete môcť zásielku sledovať.<
  2. Vo chvíli, keď zásielka dorazí na vami zvolenú pobočku Packety, obdržíte prostredníctvom SMS či e-mailom (prípadne ho nájdete aj v aplikácii, ktorá bude pravdepodobne časom dostupná aj pre slovenských zákazníkov) heslo pre vydanie zásielky. Pokiaľ si nestíhate tovar vyzdvihnúť v priebehu 7 dní, môžete pomocou odpovede Sledovanie zásielky lehotu predĺžiť až na 21 dní.
  3. Heslo použite na pobočke Packety, na jeho základe vám bude zásielka vydaná. Vyzdvihnutím môžete poveriť aj inú osobu, stačí jej toto heslo odovzdať, je totiž jediným nutným dokladom práva na zásielku. V Packete od vás nechcú občiansky ani iný preukaz.

Kde nájdem výdajné miesta Packety?

Prehľad pobočiek Packety nájdete v mape, ktorá sa vám zobrazí, ak vyberiete Packetu ako spôsob dopravy pri nákupe.

Nájdete ho aj na webe Packety, kde je možné pobočky vyhľadávať podľa krajín, krajov a miest.

Kde nájdem kontakt na Packetu?

Ak máte otázky k svojej zásielke, ktorá je už v preprave Packety, môžete sa pozrieť, či vám ich nezodpovie služba Sledovanie zásielky opísaná vyššie.

Ak aj napriek tomu potrebujete poradiť, zákaznícky servis Packety kontaktujte jedným z nasledujúcich spôsobov, k dispozícii je vám od pondelka od piatku od 9:00 do 18:00.

Vytlačiť
P-DC1-WEB07
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií