Dobrý deň. Alarm Iget M5-4G Premium, 3 vonk. kamery EP18. 1-1- Pohybový PIR senzor EP22 vyvoláva poplach ( v aplikácii v mobile v zozname udalostí píše PIR detektor SOS alarm ).
2- SIM karta v alarme sa po čase nehlási ( v aplikácii v mobile v zozname udalostí píše SIM karta nepripojená ) U operátora skontrolovaná, vložená späť, po čase sa chyba zopakuje.
3- Kamery nainštalované funkčné, občas sa neozývajú, keď chcem pozrieť priamo cez kameru vo, v aplikácii mi vypíše, že kamera neprihlásená, neznáma, prihláste kameru.
Po kontaktovaní HelpDesk-u ( priamej podpory ) iba rady typu skúste zresetovať atď. Na stránke nevidieť problémy ostatných užívateľov alarmu. Nakoniec som alarm, klávesnicu a PIR poslal na reklamáciu.
Dobrý deň. Alarm Iget M5-4G Premium, 3 vonk. kamery EP18. 1-1- Pohybový PIR senzor EP22 vyvoláva poplach ( v aplikácii v mobile v zozname udalostí píše PIR detektor SOS alarm ).
2- SIM karta v alarme sa po čase nehlási ( v aplikácii v mobile v zozname udalostí píše SIM karta nepripojená ) U operátora skontrolovaná, vložená späť, po čase sa chyba zopakuje.
3- Kamery nainštalované funkčné, občas sa neozývajú, keď chcem pozrieť priamo cez kameru vo, v aplikácii mi vypíše, že kamera neprihlásená, neznáma, prihláste kameru.
Po kontaktovaní HelpDesk-u ( priamej podpory ) iba rady typu skúste zresetovať atď. Na stránke nevidieť problémy ostatných užívateľov alarmu. Nakoniec som alarm, klávesnicu a PIR poslal na reklamáciu.