MS hokej Samsung_CZ_SK

Questions and answers: iGET SECURITY M5-4G Premium - Intelligent Security System 4G LTE/WiFi/LAN, Set

Catalogue
iGET SECURITY M5-4G Premium - Intelligent Security System 4G LTE/WiFi/LAN, Set - Central Unit

Questions and answers: iGET SECURITY M5-4G Premium - Intelligent Security System 4G LTE/WiFi/LAN, Set

This page contains frequently asked questions about iGET SECURITY M5-4G Premium - Intelligent Security System 4G LTE/WiFi/LAN, Set. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about iGET SECURITY M5-4G Premium - Intelligent Security System 4G LTE/WiFi/LAN, Set. They will be answered by our specialists.
268.90 €
In stock > 5 pcs
Add to Cart More Information

Dobrý den.Mám 3 pohybové senzory, občas (1krát za 2 dny) se mi spustí alarm,ikdyz v místnosti žádný pohyb není.Signalizují všechny 3 čidla,tak že by to čidlem nemělo být.Děkuji za odpověď.

Dobrý deň, máme doma alarm Iget M5 a po aktualizácii telefónu a aplikácie, klávesnica začala neustále svietiť. Nedá sa dať do šetriaceho režimu. Čo znamena, že batéria vydrží cca 1 deň... Je toto stav vhodný na reklamáciu alebo sa to dá ešte nejako riešiť? V prípade potreby reklamácie je potrebné doniesť na reklamáciu celý set alebo stačí reklamovať vadnú súčasť? Ďakujem.

Dobry den, mam zakupeny tento alarm od vas asi 2 tyzdne a mam taky problem ze vzdy ked tam dam simkartu od operatora Telekom tak funguje 24 hodin a potom ju vyhodi a jednotka zacne blikat neni simkarta.

Dobrý deň, po nainštalovaní bezpečnostného systému, mi pri spustení alarmu neprichádzajú mobilné notifikácie, pričom prístup na internet bol stabilný ako v centrálnej jednotke alarmu tak aj v mobilnom zariadení. Prosím o radu ako sa dajú spojazdniť notifikácie. Ďakujem.

Mám problém s centrálnou jednotkou, stále bliká na červeno a nereaguje ani na reset ani na nič neviem ako sa mám ďalej pohnúť

Dobrý den, pohybové čidlo je stále v režimu office. Jakým způsobem ho dostanu do online. Načetl jsem qr kód dle návodu a čidlo nefunguje.

Dobrý den, mohu k jedné centrální zabezpečovací jednotce použít 2 bezdrátové klávesnice, přičemž každá bude na jiném vstupním bodě domu ( pro jeho velikost )?

Dobrý den, nikde nemohu nastavit správný čas kamery. Je posunut o 7 hodin, nastaveno mám Prague/Europe. Čas záznamu u seznamu videí z cloudu je v pořádku? Jak to mám vyřešit? Děkuji za odpověď

Dobrý deň. Alarm mám napojený iba cez 4G. Je možnosť sledovania kamier online, ak nemám možnosť napojiť alarm iným spôsobom na internet ?

Dobrý den, bude alarm trvale fungovat bez wifi (s vloženou sim kartou)? děkuji za odpověď

123...
P-DC1-WEB02
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me
We care about your privacy Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More information Less info