AD elektro Star Wars

Acer On-site, nová servisná podpora k vybraným produktom

Catalogue
Acer On-site, nová servisná podpora k vybraným produktom

Sponsored article

Aktualizované

Spoločnosť Acer od 1. júna 2018 ponúka k vybraným produktom zo svojej ponuky nadštandardné servisné služby v podobe On-site servisu. Pokiaľ bude mať zákazník technickú požiadavku na nastavenie alebo bude potrebovať zásah technika, v rámci On-site servisu mu poradí kontaktné centrum Acer. A v prípade zložitejších porúch alebo problémov vyšle certifikovaného technika priamo k zákazníkovi v dohodnutý čas napríklad do zamestnania.

Acer On-site servis

Profesionálna On-site podpora po dobu záručnej lehoty

Acer disponuje vlastným interným servisným centrom, a tak všetkým zákazníkom, ktorí zakúpia od 1. júna 2018 vybrané produkty, ponúka vysoko profesionálnu servisnú podporu. Tú využijete v prípade, kedy ako zákazník objavíte poruchu, ktorú požadujete v čo najkratšom čase vyriešiť, alebo potrebujete poradiť s technickým problémom.

Stačí zavolať na špeciálnu servisnú linku spoločnosti Acer +420 531 027 777 (CZ), +421 233 331 027 (SK), kde sa vám v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hodín bude venovať kontaktné centrum. Tu nahlásite svoj problém či poruchu a operátori sa ju s vami pokúsia vyriešiť. Pri zložitejších prípadoch, keď nestačí technická rada, odovzdá kontaktné centrum spojenie na zákazníka certifikovanému technikovi spoločnosti Acer. Ten sa ozve zákazníkovi najneskôr druhý deň po nahlásení poruchy a dohovorí sa s ním na termíne a mieste opravy.

Acer On-site, logo

Ako postupovať v prípade technického problému alebo poruchy na zariadení?

  1. V prípade problémov s nastavením zariadenia odporúčame navštíviť stránku podpory Acer https://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/support. Tu si vyfiltrujete podľa kategórie a produktového radu svoj výrobok, a okamžite sa tak dostanete na stránku s rozširujúcimi programami, ovládačmi a v neposlednom rade tiež návodmi na zariadenie v slovenskom jazyku.
  2. On-site záruku nie je potrebné akokoľvek dodatočne aktivovať. Stačí nahlásiť sériové číslo zariadenia a podpora podľa neho vyhľadá požadovaný produkt.
  3. Zavolajte na linku technickej podpory, ktorá je k dispozícii ako pre Českú republiku +420 531 027 777, tak Slovensko +421 233 331 027. Na tej vám ochotne poradí kontaktné centrum a vyrieši s vami technické problémy s konfiguráciou zariadenia.
  4. Pokiaľ ide o poruchu na zariadení, prípadne zložitejší technický problém, najneskôr do druhého dňa od kontaktovania servisnej podpory sa vám ozve certifikovaný technik.
  5. Technik sa s vami dohovorí na čase a mieste opravy zariadenia, ktorá môže prebehnúť aj u vás doma alebo v zamestnaní.
  6. Ak preferujete namiesto telefonického hovoru iný spôsob kontaktovania, môžete na komunikáciu využiť tiež email, prípadne chat so servisným centrom Acer.

Prémiová On-site záruka od Aceru sa hodí pre náročných zákazníkov, ktorí si nemôžu dovoliť čakať na opravu zariadenia. Servisná podpora zákazníkovi poradí s jeho problémom a v prípade potreby osobného zásahu potom vyšle certifikovaného technika na miesto určené zákazníkom.

Print
P-DC1-WEB08
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me
We care about your privacy Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More information Less info