Honor 6A (RECENZIA)

Honor 6A (RECENZIA)

Na náš redakčný stôl dorazil na recenziu aktuálne najdostupnejší prírastok značky Honor: mobilný telefón Honor 6A. Ide o 5" smartfón s HD displejom, osemjadrovým procesorom Snapdragon 430, 2 GB pamäte RAM, 13 Mpx fotoaparátom a batériou s kapacitou presahujúcou 3 000 mAh. Aké dojmy v nás zanechal po dvojtýždňovom testovaní a bude stačiť aj náročnejším používateľom?

Honor 6A recenzia test

1. Honor 6A: Byť, či nebyť kovový?
  2. HD displej na 5" je prijateľným minimom
  3. Osem jadier Snapdragon 430 v Honore 6A
  4. Fotoaparát Honoru 6A je dobrý len počas dňa
  5. Batéria s priemernou kapacitou 3 020 mAh
  6. Android 7 a nadstavba EMUI 5.1
  7. Záverečné hodnotenie Honoru 6A

Honor 6A: Byť, či nebyť celokovový?

Kovové tela telefónov sú v poslednej dobe trendom. Pridávajú na dojme exkluzivity. Honor 6A by mal byť podľa výrobcu celokovovým telefónom, už na prvý pohľad je ale jasne viditeľné, že je zložený z viacerých častí. Základ konštrukcie tvorí vanička zadnej časti, ktorá sa ukázala byť plastová, hoci kov vydarene imituje svoju tvrdou a lesklou povrchovou úpravou. Naozaj z kovu je len plát kryjúci časť zadnú časť telefónu. Čelná strana obsahuje displej, ktorý nie je nijako zaoblený. Jednoliatosť strany s displejom rozráža okrem nápisu Honor, selfie kamery a reproduktora pre hovory iba drobná notifikačná LED.

Na ľavom boku nájdete hybridný Dual SIM slot, do ktorého je možné vložiť primárnu nano SIM ak nej pridať buď pamäťovú kartu microSD, alebo druhú nano SIM. Na hornej strane nájdete 3,5 mm jack na pripojenie slúchadiel, ktoré však nie sú súčasťou balenia. Na pravej strane Honoru 6A sú umiestnené všetky tlačidlá, teda kolíska na ovládanie hlasitosti a odomykacie/tlačidlo uzamknutia. To je podľa nás umiestnené príliš vysoko a ľudia s menšou rukou budú na odomknutie musieť telefón posúvať v ruke, aby na tlačidlo dosiahli.

Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test

Zadná časť telefónu honor 6A nie je celokovová. Kovový je len plát pokrývajúci väčšinu plochy zadnej časti, boky telefónu spoločne s horným a spodným okrajom tvorí plastový diel s odolnou, úpravou imitujúcou kov.

Na spodnej strane sú prieduchy reproduktora, medzi ktorými sa nachádza micro USB konektor na nabíjanie a prenos dát. Hoci by sa mohlo zdať, že telefón má stereo reproduktory, opak je pravdou. Zvuk vychádza iba z pravej mriežky, ľavá je tu len ako dizajnový prvok a je v nej umiestnený mikrofón. Zvuk je vcelku hlasný a aj na maximálnu hlasitosť je relatívne kvalitný. Hoci čínska verzia Honor 6A je vybavená čítačkou odtlačkov prstov, európskej verzii bohužiaľ chýba. Inak je celá konštrukcia pevná, nijako nevŕzga, ani sa neprehýba. Pri úchope nikde nič netlačí ani nepríjemne nereže do dlane. Poteší ochranná fólia, ktorá je už z výroby rovno nalepená na displeji.

ParametreHonor 6A
ProcesorQualcomm Snapdragon 430 (8× 1,5 GHz)
Operačná pamäť2 GB
Úložisko16 GB + microSDXC
DisplejIPS, 5", HD (1 280 × 720), 294 PPI
Fotoaparáty13 Mpx + 5 Mpx
KonektivitaWiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.1, 3G/LTE, GPS, GLONASS
Batéria3 020 mAh
SIM kartaHybrid Dual SIM (nano SIM)
Operačný systémAndroid 7.0
Rozmery143,7 × 71 × 8,2 mm
Hmotnosť143 g
Cena149 €

HD displej na 5" je prijateľným minimom

Ako už bolo napísané vyššie, telefón je vybavený displejom s 5" uhlopriečkou a rozlíšením HD, teda 720 × 1 280 pixelov. Zrátané a podčiarknuté to znamená jemnosť 294 PPI, ktorá bude nenáročným používateľom stačiť. Užívateľa zvyknutého na vyššie modely môže v prípade Honoru 6A dráždiť viditeľný raster jednotlivých pixelov v samotnom menu a tiež nedostatok detailov pri prezeraní videí a fotiek. v tejto cenovej kategórii sú ale dostupné aj mobily s HD rozlíšením na 5,2" uhlopriečkou, ktoré sú na tom s jemnosťou ešte horšie.

Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test Honor 6A recenzia test
Displej má na bežné použitie dostatočné rozlíšenie aj dobré podanie farieb, na priamom slnku však trpí odleskmi.

Panel typu IPS sľubuje prirodzené podanie farieb a dobré pozorovacie uhly, v skutočnosti sú však práve pozorovacie uhly počas denného svetla slabinou. Pri otočení telefónu o viac ako 60° do strany sa obraz výrazne stmaví a farby menia. Spôsobuje to pravdepodobne hrubšie krycie sklo, ktoré zle odráža svetlo. V tme sme tieto problémy nezaznamenali. Jas obrazovky je v bežných podmienkach dostatočný, na priamom slnečnom svetle však nestačí a displej je horšie čitateľný. Farby možno označiť za prirodzené, čierna nie je úplne čiernu (čo je vlastnosť typická pre IPS panel), odtieň bielej je príjemný – nie je ani veľmi studená, ani žltkastá. Teplotu farieb je možné v nastavení zmeniť podľa toho, ako vám to najviac vyhovuje. Nechýba samozrejme možnosť zapnutia filtra modrého svetla (Režim komfortného čítania).

Osem jadier Snapdragon 430 v Honore 6A

V útrobách telefónu tlčie v takte 1,2 GHz osemjadrový procesor Qualcom Snapdragon 430 vyrábaný 28 nm technológiou. Spolupracuje s ním 2GB operačnej pamäte, ktorá je v danej cenovej kategórii štandardom. Niektorí konkurenti však ponúkajú aj 3 GB RAM, čo ocenia tí, ktorí na telefóne hrajú hry a často prepínajú medzi aplikáciami. Na bežné použitie ale 2 GB stačí. V praxi to vyzerá tak, že z použiteľných 1,82 GB si zhruba polovicu nárokuje operačný systém Android 7 s nadstavbou EMUI 5.1 a na ďalšie aplikácie zostáva cca 0,95 GB. Zvolená hardvérová kombinácia spolu s grafickým čipom Adreno 505 v benchmarku AnTuTu vygenerovala slušný výsledok 43 854 bodov.

Telo smartfónu Honor 6A je pekne zaoblené, preto sa dobre drží v ruke.

Stiahli sme niekoľko obľúbených testovacích hier, ktoré je možné označiť za jedny z najnáročnejších pre mobilné zariadenia (Real Racing 3, Asphalt 8: Airborne, Need for Speed: No Limits), a niekoľko ďalších, menších hier. Hoci s veľkým ústupkom na úrovni detailov v hre Real Racing, boli všetky tituly prekvapivo dobre hrateľné, nutné je však počítať s trochu dlhšou dobou načítania. Po niekoľkých minútach hrania sa telefón začal zľahka zahrievať, ale v porovnaní s desiatkami telefónov, ktoré sme už otestovali, nebolo zahrievanie nijak výrazné. Celkovo sme výkonom Honoru 6A veľmi príjemne prekvapení.

Test Honor 6A v benchmarku AnTuTu

• Celkové skóre: 43 854
  • 3D: 8 181
  • UX: 16 037
  • CPU: 14 770
  • RAM: 4 866

Kapacita vnútorného úložiska činí 16 GB, pričom po prvom spustení je k dispozícii 8,4 GB priestoru. To je dostatok na inštaláciu väčšiny aplikácií a niekoľkých stoviek fotiek. Ak vám priestor nebude stačiť, môžete ho kedykoľvek rozšíriť až o 256 GB kartou microSDXC. Telefón podporuje všetky používané LTE pásma na Slovensku, takže môžete surfovať po vlnách internetu bez čakania. Nechýba Bluetooth 4.1 na prepojenie s okolitými zariadeniami a A-GPS, ktorá síce trochu dlhšie hľadá signál, potom ale svoju polohu nestráca.

i Mohlo by vás zaujímať:
Lenovo Moto E4 Plus vydrží 4 dni! (RECENZIA)
Nokia 3, návrat legendy (RECENZIA)
Samsung Galaxy J5 (2017) (RECENZIA)

Fotoaparát Honoru 6A je dobrý len počas dňa

Honor vybavil svoj najlacnejší smartfón hlavným fotoaparátom s rozlíšením 13 Mpx. Ten predný má rozlíšenie 5 Mpx – v tomto ohľade teda bežný, postačujúci priemer. Svetelnosť fotoaparátov sa nám nepodarilo zistiť. Počas „bieleho dňa“ fotky vyzerajú celkom dobre, predovšetkým ak prihliadneme na to, že sú fotené telefónom za 149 €. So zhoršujúcim sa osvetlením však kvalita snímok padá zo štandardnej na podpriemernú úroveň. Kvalita fotografií z presvetleného interiéru je stále ešte prijateľná, kvalita nočných snímok je však doslova na žalostnej úrovni. Ostrosť v detailoch by ste hľadali márne a aj na dobre osvetlenej nočnej ulici to fotoaparát jednoducho nezvláda. Fotiť počas tmy vám teda s Honorom 6A odporúčame iba s LED bleskom, a to objekty/osoby vzdialené maximálne 3 metre od telefónu.

Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka
Vo vonkajších podmienkach, za denného svetla, fotí Honor 6A pekne. Dynamický rozsah nie je veľký, takže sa niektoré detaily v tieňoch strácajú. V niektorých miestach je obzvlášť pri priblížení poznať rozsiahle vyhladzovanie, na okrajoch fotky rozmazanie. Snímky v plnej kvalite si môžete stiahnuť nižšie.

Tu sa mal výrobca možno radšej vzdať marketingového ťaháku v podobe 13 Mpx snímača, hoci takéto rozlíšenie v prípade foťákov používajú všetky konkurenčné smartfónu, a siahnuť radšej po menšom rozlíšení. Jednotlivé pixely by tak mohli dostať na snímači viac priestoru a výsledky počas zlého osvetlenia by tak mohli byť lepšie. To je ale len teória.

Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka Honor 6A fotoaparát ukážka
Snímky, ktoré Honor 6A vyhotovuje v interiéri, sú svojou kvalitou podpriemerné.
Kvalita nočných snímok je naozaj zlá. Bez preháňania je možné povedať, že vlajkové lodi pred 5 rokmi zvládali nočné podmienky lepšie.

Vzorové zábery v plnom rozlíšení

Ukážkové videá v rozlíšení Full HD

Videá z Honoru 6A sú vzhľadom k cene celkom dobré. V rozlíšení Full HD sme otestovali schopnosti snímača poradiť si s otrasmi počas chôdze a pohybujúcimi sa autami aj bez optickej stabilizácie. Hoci sa obraz trasie, nedochádza k jeho deformácii ako v prípade mnohých iných telefónov.

Batéria s priemernou kapacitou 3 020 mAh

Batérie 3 020 mAh je v rámci cenovej kategórie 130 € až 160 € priemerná – existujú aj 5" telefóny s kapacitou až 5 000 mAh (Prestigio Grace S7 LTE a Acer Liquid Zest Plus LTE). Vďaka relatívne nízkemu výkonu a rozlíšení displeja vydrží telefón Honor 6A pri bežnom použití s ​​rezervou celý deň. Ak nastavíte automatický jas displeja, nebudete hrať hry a nebudete neustále používať mobilné dáta, môžete sa bez problému dostať na dva dni výdrže, alebo aj viac. Ak budete surfovať na internete či sledovať videá na plný jas, počítajte s úbytkom cca 10 – 15 % batérie za hodinu. Nabíjanie batérie, ktorá nie je používateľsky vymeniteľná, prebieha cez klasický micro USB konektor. Chipset procesora nepodporuje žiadnu formu rýchlonabíjania, preto plné nabitie mobilu z dodávaného 1 A adaptéra trvá bez mála 3 hodiny.

Android 7 a nadstavba EMUI 5.1

Dostávame sa k operačnému systému a jeho nadstavbe EMUI. Od čistého Androidu sa úprava Honoru 6A graficky líšia, neoplýva však okrasnými grafickými prvkami a je skôr funkčná, aby zbytočne nezaťažovala hardvér telefónu. Ak však venujete pár desiatok minút nastavovaniu a podrobne si prejdete všetky kategórie menu, môžete si systém upraviť absolútne k svojmu obrazu.

Honor 6A, screenshot, domovská obrazovka Honor 6A, screenshot, domovská obrazovka Honor 6A, screenshot, domovská obrazovka Honor 6A, screenshot, domovská obrazovka Honor 6A, screenshot, notifikačná lišta Honor 6A, screenshot, nastavenie Honor 6A, screenshot, wifi Honor 6A, screenshot, úložisko Honor 6A, screenshot Honor 6A, screenshot, Aplikácia fotoaparátu Honor 6A, screenshot, Aplikácia fotoaparátu Honor 6A, screenshot, hudobný prehrávač Honor 6A, screenshot, Štýl domovskej obrazovky Honor 6A, screenshot, nastavenie teploty farieb Honor 6A, screenshot, info o telefóne Honor 6A, screenshot, Správca súborov Honor 6A, screenshot, Viac okien Honor 6A, screenshot, spustené aplikácie
Honor 6A používa operačný systém Android 7.0 s pestrofarebnou nadstavbou EMUI 5.1, ktorá je celkom pekná a umožňuje mnoho detailných nastavení.

Honor 6A s nadstavbou EMUI 5.1 umiestňuje všetky ikony aplikácií na domovskú a susediace obrazovky. Ak by ste radšej chceli štandardné menu aplikácií vyvolané tlačidlom, môžete si správanie zmeniť v nastaveniach (voľba „Zásuvka“). EMUI umožňuje tiež navoliť prechody medzi obrazovkami, k dispozícii je celkom 8 efektov prechodu. Špecialitou Honoru sú striedajúce sa obrázky v odomykacej obrazovke, z ktorej môžete priamo vstúpiť do aplikácie fotoaparátu. Sťahovacia horná lišta je v čiernej farbe, čo vzhľadom na vlastnosti displeju zhoršuje čitateľnosť na slnku. V interiéri to ale nevadí. Priamo z hornej lišty tak môžete klasicky vstupovať do nastavenia, ktoré má už klasicky biele pozadie.

Zaujímavosťou je možnosť nastaviť nielen funkciu odomknutia telefónu poklopaním na zablokovaný displej, ale aj spustenie ktorejkoľvek z aplikácií nakreslením písmena c, e, m alebo w. Reakcia na gesto je však pomalá – spustenie požadovanej aplikácie trvá spolu s animáciou takmer 3 sekundy. Rozvrhnutie domovskej obrazovky je možné zmeniť z východiskového 4 × 5 na 5 × 4, alebo 5 × 5. Netypické je tiež kontextové menu, ktoré nevyvoláte kliknutím na tri bodky v pravom hornom rohu, ale objavuje sa na spodnej strane obrazovky. Vnútri Honoru 6A nenájdeme takmer žiadny bloatware, predinštalovaný je len Instagram a aplikácie Booking.com.

Záverečné hodnotenie Honoru 6A

Doteraz najlacnejší telefón z flotily Honor nás prekvapil relatívne dobrým výkonom. Ak budete pravidelne čistiť RAM a ukončovať spiace aplikácie, nemali by ste sa stretávať s žiadnym zasekávaním systému. Dojmy z konštrukcie máme zmiešané. Hoci zadná strana vyzerá pekne, telefón je veľmi pevný a dobre sa drží v ruke, ako celok pôsobí „plastovým“ dojmom. Fotoaparát ani displej nie sú nič pre náročných, ale na základné použitie stačí. Všetko ostatné Honor 6A zvláda s gráciou a navyše aj slušnou výdržou batérie.

Honor 6A recenze test

Honor 6A

Mobilné telefóny

Honor 6A je telefónom nižšej triedy a na nič iné sa ani nehrá. Za 149 € dostanete svižný smartfón pevnej konštrukcie s veľkým displejom a dobrou výdržou batérie. Výstup fotoaparátu je skôr podpriemerný, pri nedostatku svetla ešte horší. Prostredie EMUI 5.1 je pekné a môžete si ho prispôsobiť k svojmu obrazu.

• Priaznivá cena
  • Kovová zadná časť telefónu, pevná konštrukcia
  • Svižný chod operačného systému
  • Pekné a odladené prostredie
  • Hybridné Dual SIM riešenie
  • Nastaviteľná teplota farieb displeja

• Nízke rozlíšenie displeja
  • Horšia čitateľnosť displeja na slnku
  • Fotoaparát nezvláda šero a tmu
  • Chýba čítačka odtlačkov prstov
  • Nabíjanie trvá bezmála 3 hodiny

Honor 6A v predaji. Čo ponúka okrem zaujímavej ceny?

Potrebujete nový inteligentný telefón, ale máte v peňaženke pripravených iba 150 eur? Tak to nesmiete minúť pozvanie na rande od horúcej mobilnej novinky Honor 6A. Bude sa vám páčiť nielen vďaka vzhľadovo čistému spracovaniu, ale aj prítomnosťou najnovšieho Androidu 7.0 a 13 Mpx fotoaparátu. Má tento lacný smartphone aj nejaké výraznejšie negatíva, ktoré ho oslabia v boji s priamou konkurenciou?

Honor 6A, farebne varianty

Honor 6A dokazuje, že lacný telefón nemusí pôsobiť lacno

Spoločnosť Honor sa veľmi rýchlo vypracovala medzi špičku. Okrem vlajkových lodí typu Honor 9 alebo Honor 8 Pro však víri vodu najmä v nižších cenových hladinách. Pokiaľ je ale značka Honor niečím povestná, je to schopnosť skryť svoju nízku cenu. Honor 6A tak rozhodne nepôsobí lacným dojmom, nejedného preto cena 149 € prekvapí. Prečo?

Štíhle telo s kovovou zadnou stranou pôsobí totiž celkom prémiovo a dáva zabudnúť na lacno vyzerajúci plastový prístroj. Samozrejme nie je možné očakávať kvalitu spracovania na úrovni oveľa drahších telefónov, napriek tomu je ale konštrukcia pevná a dielensky dobre spracovaná. Honor 6A bude navyše k dispozícii v sivom, zlatom a striebornom vyhotovení. Za možnosť vybrať si aspoň z troch variantov výrobcu musíme pochváliť.

Trošku nás mrzí chýbajúce hardvérové ​​domovské tlačidlo, ktoré je na ovládanie predsa len prívetivejšie. Takto sa musíte uspokojiť s ovládacími tlačidlami v čisto softvérovom riešení. Samozrejme však na pravej strane nechýba kolíska na ovládanie hlasitosti a tlačidlo na odomykanie/zamykanie displeja. Horná hrana ponúka 3,5 mm jack na pripojenie slúchadiel a v strede dolnej časti napájací micro USB konektor.

Honor 6A Honor 6A

Honor 6A má päťpalcový displej s HD rozlíšením

Päťpalcový displej rozhodne nerobí Honoru 6A hanbu. Maximálne totiž ťaží z IPS technológie, takže je dobre čitateľný zo všetkých uhlov. To však dnes už považujeme za štandard aj v tejto cenovej kategórii. Menším sklamaním je nižší jas a horšia čitateľnosť na priamom slnku. S tým však majú často problém aj 3× drahšie telefóny. Naopak pozitívne boduje špeciálny nočný režim. Telefón jeho zásluhou automaticky upravuje teplotu farieb, a tým šetrí váš zrak.

Honor 6A Honor 6A

Uhlopriečka 5" je ideálna na každodenné používanie. Vo vrecku netlačí a pritom sa veľmi dobre ovláda jednou rukou. Samozrejme ak je vašou záľubou hlavne sledovanie videa, bude dobré si priplatiť za väčšiu telefón.

Hardvér a multimediálna výbava telefónu Honor 6A

Honor 6A je poháňaný dostatočne výkonným osemjadrovým procesorom Snapdragon 430, ktorý má oporu v podobe 2 GB RAM. Tieto hodnoty sú postačujúce aj na hranie väčšiny hier. Budete však musieť zabudnúť na najnovšie 3D kúsky a samotné načítanie hier bude predsa len pomalšie.

i Procesor sa môže pri väčšej záťaži začať zahrievať. O tom, ako predísť prehriatiu telefónu, si môžete prečítať v našom článku o starostlivosti o mobily vo vysokých teplotách.

Vnútorné úložisko s kapacitou 16 GB môžete ľubovoľne rozšíriť pomocou micro SD karty až na 128 GB. Jedná sa o hybridný slot, takže v prípade potreby je možné namiesto micro SD karty použiť druhú nano SIM. Samozrejmosťou je podpora rýchleho LTE pripojenia, ktoré dokáže zatočiť s priemerným dátovým limitom slovenských operátorov žmurknutím oka.

Honor 6A; inteligentný telefón

Príjemným zistením je integrovanie 13 Mpx zadného fotoaparátu. Síce nie je možné čakať zázraky, v rámci možností ale Honor 6A produkuje slušné fotografie, navyše pri podpore HDR režimu. Výsledné snímky vám tak na sociálnych sieťach rozhodne neurobia hanbu, najmä ak ich doladíte v nejakej fotoaplikácii. O náhradu za bežný kompakt však pochopiteľne nejde. Nesklame ani video, Full HD rozlíšenie pri 30 snímkach za sekundu je v tejto cenovej triede štandardom.

Honor 6A, batéria a výdrž

Honor 6A poteší aj kapacitou batérie, ktorá je v segmente lacných telefónov nadštandardná. Celých 3 020 mAh s novou technológiou úspory energie zaistí pohodovú dvojdňovú výdrž. Honor tiež sľubuje, že nevymeniteľná batéria si udrží svoju kvalitu aj po dlhšej dobe. Laboratórne testy ukazujú, že po 800 cykloch nabitia zostáva batérii minimálne 80 % pôvodnej kapacity.

Honor 6A, batéria

Operačný systém a bezpečnosť

Nie je možné poprieť, že Honor 6A je na tom čo sa týka výbavy skvele. O to viac nás mrzí chýbajúca čítačka odtlačkov prstov. Vieme, sme nároční. Čítačka je v tejto cenovej triede zatiaľ vzácnosťou, takže jej absenciu telefónu rozhodne nevyčítam. Napriek tomu je škoda, že Honor nezatlačil v tomto smere na konkurenciu. Napríklad by potom čítačka bola už čoskoro bežná aj v prípade lacných telefónov.

Po našom spochybnení prichádza ale pochvala. A to poriadna. Honor 6A totiž využíva jednu z posledných verzií operačného systému Android 7.0. Ešte v júni tohto roku bola táto verzia nainštalovaná na iba 9 % inteligentných telefónov.

Porovnanie Honor 6A s STK Hero X a Honor 7 Lite

Inteligentných telefónov s cenovkou v rozmedzí 100 € až 200 € je na trhu veľa. Pokúsili sme sa preto vybrať typických zástupcov daného segmentu. Najlacnejší STK Hero X ponúkne v rámci svojej kategórie veľmi dobrú výbavu vrátane 5" HD displeja, podpory slovenského LTE či 16 GB vnútornej pamäte. Kompromisom je však značne zastaralá verzia operačného systému Android a nízka kapacita batérie. Tento telefón je možné odporučiť len na základné používanie.

V porovnaní s ním je Honor 7 Lite už úplne iná káva. Vydarený dizajn zasadený do útleho tela sa pýši 5,2" Full HD displejom, slušným fotoaparátom a hlavne čítačkou odtlačkov prstov. Tá sa nachádza na zadnej strane v miestach, kam veľmi pohodlne dosiahnete aj pri držaní telefónu jednou rukou. Na novší Honor 6A stráca však po stránke operačného systému, ktorý je kľúčovou záležitosťou. Android 7.0 totiž ponúka celkovo rýchlejšie prostredie, má nižšie nároky na batériu a je výrazne bezpečnejší.

ModelHonor 6ASTK Hero XHonor 7 Lite
Displej5,0"5,0"5,2"
Rozlíšenie1 280 × 7201 280 × 7201 920 × 1 080
Jemnosť displeja294 ppi294 ppi424 ppi
Operačný systémAndroid 7.0Android 5.1Android 6.0
ProcesorSnapdragon 430MediaTek 6735PKirin 650
Operačná pamäť RAM2 GB2 GB2 GB
Interná pamäť16 GB + pamäťová karta microSD až 128 GB alebo druhá SIM karta16 GB + pamäťová karta microSD až 32 GB16 GB + pamäťová karta microSD až 128 GB
Dual SIM
Fotoaparát13 Mpx13 Mpx13 Mpx
Predný fotoaparát5 Mpx8 Mpx8 Mpx
Rozmery143,7 × 70,95 × 82 mm140 × 69,5 × 65 mm151 × 77 × 8 mm
Gmotnosť150 g147 g156 g
Kapacita batérie3 020 mAh2 050 mAh3 000 mAh
Čítačka odtlačkov prstov
Cena149 €115 €185 €

Honor 6A, cena a dátum spustenia predaja

V cenovej kategórii okolo 150 € sa jedná o jeden z najlepšie vybavených smartfónov. Získa ale titul najlepšieho lacného telefónu vôbec? Na to čoskoro odpovie naša recenzia. Už teraz ale vieme, že kvalitné dielenské spracovanie, Android 7.0 a výkonná batéria pasujú telefón do úlohy horúceho favorita. Všetky farebné varianty Honor 6A máme už skladom, a to za 149 €.

+420 225 340 120