Zariadenie nemôžem vôbec používať. Z ničoho nič prestala fungovať aplikácia skylink. Nedá sa vstúpiť do “settings” ani pomocou diaľkového ovládača, ani pomocou myši. To je dôvod, prečo sa ani nedajú obnoviť výrobné nastavenia.
Nedá sa ani prepnúť na iný účet Google alebo sa odhlásiť, takže som použil svoj počítač a odhlásil som sa zo Strong Leap S 3 pomocou svojho účtu Google prostredníctvom siete.
Bohužiaľ sa nemôžem znova prihlásiť. Po reštartovaní boxu vidím iba obrazovku na prihlásenie, ale potom vidím len „znak kruhu“ ako sa niečo načítava znova a znova. Box som reštartoval 100 krát. Skúšal som aj ovládanie cez rôzne aplikácie z mobilu. Do nastavení sa nedostanem. Aktuálne sa ani neprihlásim Na boxe nie je žiadne tlačidlo na obnovenie výrobných nastavení. Android box neviem vôbec použiť... Viete mi poradiť ako obnoviť „factory settings“?
Zariadenie nemôžem vôbec používať. Z ničoho nič prestala fungovať aplikácia skylink. Nedá sa vstúpiť do “settings” ani pomocou diaľkového ovládača, ani pomocou myši. To je dôvod, prečo sa ani nedajú obnoviť výrobné nastavenia.
Nedá sa ani prepnúť na iný účet Google alebo sa odhlásiť, takže som použil svoj počítač a odhlásil som sa zo Strong Leap S 3 pomocou svojho účtu Google prostredníctvom siete.
Bohužiaľ sa nemôžem znova prihlásiť. Po reštartovaní boxu vidím iba obrazovku na prihlásenie, ale potom vidím len „znak kruhu“ ako sa niečo načítava znova a znova. Box som reštartoval 100 krát. Skúšal som aj ovládanie cez rôzne aplikácie z mobilu. Do nastavení sa nedostanem. Aktuálne sa ani neprihlásim Na boxe nie je žiadne tlačidlo na obnovenie výrobných nastavení. Android box neviem vôbec použiť... Viete mi poradiť ako obnoviť „factory settings“?