AD elektro Motorola EDGE 50

Pri reklamácii stoličky stačí odfotiť jej nedostatok

Catalogue

Article

Aktualizované

Na kvalitu tovaru, ktorý predávame, kladieme ten najvyšší dôraz, aj tak sa ale môže stať, že sa niečo pokazí. Kancelárske stoličky nie sú výnimkou. Aby ste mali s ich prípadnou reklamáciou čo najmenej starostí a vyriešili ju čo najrýchlejšie, spolupracujeme s našimi dodávateľmi. Namiesto balenia celej stoličky stačí nafotiť problém a fotografiu odoslať servisu. Ten vám obratom pošle novú súčiastku, prípadne sa s vami dohodne na inom postupe.

Kontakty na servisy

Nový postup pri reklamácii stoličky

Ak sa vaša stolička pokazí a budete ju chcieť reklamovať, nemusíte hneď odvážať celý kus a sedieť potom na zemi, než sa reklamácia vybaví. Namiesto toho použite nasledujúci postup:

  1. Nafoťte nedostatok reklamovanej stoličky. V prípade nekompletného balenia opíšte, aký diel vám chýba.
  2. S týmito vami vytvorenými podkladmi kontaktujte autorizovaný servis zaštiťujúci značku zakúpenej stoličky. Odkazy na kontaktné údaje nájdete nižšie v článku.
  3. Počkajte na odpoveď dodávateľa, ktorý navrhne ďalší postup.

Prehľad autorizovaných servisov

V prípade, že sa rozhodnete pre uplatnenie vyššie uvedeného postupu, budete potrebovať kontakty na príslušné servisy. Teraz je možné takto „reklamovať“ tovar značiek Antares, Mosh, Topstar, Spinergo a Alba. Odkazy na kontaktné údaje nájdete po prekliknutí na obrázky alebo vyhľadaním v zozname autorizovaných servisov. Väčšina výrobcov kancelárskych stoličiek na Alza.sk poskytuje túto službu, stále ale platí, že ju môžete doniesť aj na akúkoľvek našu pobočku.

Kontakty na ďalšie servisy nájdete v zozname autorizovaných servisov jednotlivých značiek.

Ako opraviť kancelársku stoličku doma?

Oprava kancelárskej stoličky nemusí byť nič náročná. Pri dodaní správnych súčiastok ju ľahko zvládnete doma, čím ušetríte nielen čas, ale aj nepríjemnosti pri sedení na náhradnej stoličke. Výmena piestu kancelárskej stoličky? Ak viete, ako na to, je možné bez problémov doma zvládnuť aj tú. V opačnom prípade sa môžete dohodnúť s autorizovaným servisom.

Komplikácie nie sú žiadané, veríme ale, že vďaka spolupráci s autorizovanými servismi sa nám ich pre vás podarilo aspoň trochu spríjemniť. Porucha na stoličke alebo chýbajúca súčasť balenia už neznamená vrátenie celej stoličky, ale obyčajné zaslanie emailu.

i V AlzaMagazíne pre vás máme aj ďalšie články:
Print
P-DC1-WEB11
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me
We care about your privacy Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More information Less info