Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Acer On-site, nová servisná podpora k vybraným produktom

Zobraziť katalóg
Acer On-site, nová servisná podpora k vybraným produktom

Sponzorovaný článok

Aktualizované

Spoločnosť Acer od 1. júna 2018 ponúka k vybraným produktom zo svojej ponuky nadštandardné servisné služby v podobe On-site servisu. Pokiaľ bude mať zákazník technickú požiadavku na nastavenie alebo bude potrebovať zásah technika, v rámci On-site servisu mu poradí kontaktné centrum Acer. A v prípade zložitejších porúch alebo problémov vyšle certifikovaného technika priamo k zákazníkovi v dohodnutý čas napríklad do zamestnania.

Acer On-site servis

Profesionálna On-site podpora po dobu záručnej lehoty

Acer disponuje vlastným interným servisným centrom, a tak všetkým zákazníkom, ktorí zakúpia od 1. júna 2018 vybrané produkty, ponúka vysoko profesionálnu servisnú podporu. Tú využijete v prípade, kedy ako zákazník objavíte poruchu, ktorú požadujete v čo najkratšom čase vyriešiť, alebo potrebujete poradiť s technickým problémom.

Stačí zavolať na špeciálnu servisnú linku spoločnosti Acer +420 531 027 777 (CZ), +421 233 331 027 (SK), kde sa vám v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hodín bude venovať kontaktné centrum. Tu nahlásite svoj problém či poruchu a operátori sa ju s vami pokúsia vyriešiť. Pri zložitejších prípadoch, keď nestačí technická rada, odovzdá kontaktné centrum spojenie na zákazníka certifikovanému technikovi spoločnosti Acer. Ten sa ozve zákazníkovi najneskôr druhý deň po nahlásení poruchy a dohovorí sa s ním na termíne a mieste opravy.

Acer On-site, logo

Ako postupovať v prípade technického problému alebo poruchy na zariadení?

  1. V prípade problémov s nastavením zariadenia odporúčame navštíviť stránku podpory Acer https://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/support. Tu si vyfiltrujete podľa kategórie a produktového radu svoj výrobok, a okamžite sa tak dostanete na stránku s rozširujúcimi programami, ovládačmi a v neposlednom rade tiež návodmi na zariadenie v slovenskom jazyku.
  2. On-site záruku nie je potrebné akokoľvek dodatočne aktivovať. Stačí nahlásiť sériové číslo zariadenia a podpora podľa neho vyhľadá požadovaný produkt.
  3. Zavolajte na linku technickej podpory, ktorá je k dispozícii ako pre Českú republiku +420 531 027 777, tak Slovensko +421 233 331 027. Na tej vám ochotne poradí kontaktné centrum a vyrieši s vami technické problémy s konfiguráciou zariadenia.
  4. Pokiaľ ide o poruchu na zariadení, prípadne zložitejší technický problém, najneskôr do druhého dňa od kontaktovania servisnej podpory sa vám ozve certifikovaný technik.
  5. Technik sa s vami dohovorí na čase a mieste opravy zariadenia, ktorá môže prebehnúť aj u vás doma alebo v zamestnaní.
  6. Ak preferujete namiesto telefonického hovoru iný spôsob kontaktovania, môžete na komunikáciu využiť tiež email, prípadne chat so servisným centrom Acer.

Prémiová On-site záruka od Aceru sa hodí pre náročných zákazníkov, ktorí si nemôžu dovoliť čakať na opravu zariadenia. Servisná podpora zákazníkovi poradí s jeho problémom a v prípade potreby osobného zásahu potom vyšle certifikovaného technika na miesto určené zákazníkom.

Vytlačiť
P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií