Nakupování budoucnosti Zelená, to je naše!
Zobraziť katalóg
Access Excel OneNote Outlook PowerPoint Publisher Word

Prenájom mobilov a počítačov na Alza NEO
! Od 1. marca je možné prenajímať tovar na AlzaNEO dočasne len pre podnikateľov

  • Ponúkame mobily, počítače a ďalšie prístroje
  • Prenájom už na 6 mesiacov
  • Rozšírená záruka proti rozbitiu a krádeži v cene
  • Jedna faktúra mesačne, žiadne poplatky navyše.

Čo môžem mať v prenájme?

Vyberte si z viac ako 200 produktov v katalógu Alza.sk.

Ako na vybavenie prenájmu


1.

Na stránke zariadenia, ktorý ste si vybrali, kliknite na tlačidlo Prenajať a pokračujte ako pri nákupe. Zaplatíte mesačnú cenu a dokončenú objednávku odošlite. 

2.

My pomocou vašich údajov overíme, že zvládnete za zariadenie pravidelne platiť. Do niekoľkých dní vám dáme vedieť SMS a e-mailom

3.

Vaše zariadenie je pripravené na predajni. Na vyzdvihnutie budete potrebovať občiansky preukaz, aby sme skontrolovali vašu totožnosť.

4.

Na predajni podpíšete preberací protokol a prístroj si odnesiete domov.

Kompletné podmienky programu nájdete tu.

S prenájmom máte výhodne každý rok nový model

Vyberiete si iPhone s ochranou
proti rozbitiu a krádeži s dvojročnou zmluvou
2. rok

Po roku vymeníte
za nový iPhone s novou zmluvou a ochranou proti rozbitiu a krádeži
3. rok
Znovu vymeníte za nový iPhone
s novou zmluvou a ochranou proti rozbitiu a krádeži

Servis v cene prenájmu  

  • Automaticky získavate rozšírenú záruku – Nechceného rozbitia alebo krádeži sa nemusíte báť
  • Bez čakania na opravu alebo reklamáciu – Dostanete do 3 dní náhradné zariadenie
  • Uznávame viac ako 90 % vykazovaných udalostí
  • Obal na telefón v cene – Prenajatý prístroj je v bezpečí

Máte už svoj prístroj v programe Alza NEO? Prečítajte si ďalšie užitočné informácie.

  • Mám nový prístroj. Ako sa mám správať?

    Aby ste si svoj prístroj čo najviac užili, a nečakali vás žiadne výdavky navyše, bude najlepšie, keď:

    - sa budete k prístroju správať, ako by bol váš vlastný
    - Prístroj budete mať v obale a s nalepeným sklom
  • Čo robiť, keď mám s prístrojom problém?

    V zásade môžu nastať dve situácie:

    1) Prístroj vykazuje výrobné chyby, teda prestal fungovať bez zjavnej príčiny. To sa môže stať, v tom prípade postupujeme ako v prípade reklamácie. Napíšte nám cez kontaktný formulár, pošleme vám inštrukcie, ako postupovať.

    2) Prístroj ste rozbili alebo vám ho niekto ukradol. Predovšetkým nám čo najskôr zavolajte na tel. 02/571 018 05 a problém nahláste. Pokiaľ išlo o nešťastnú náhodu, vzťahuje sa na tieto prípady rozšírená záruka a my vám prístroj do troch dní vymeníme za iný. Kompletné podmienky rozšírenej záruky nájdete v obchodných podmienkach, v bode 5.1. – 5.17. Odporúčame to naozaj nenechávať na koniec doby prenájmu.

    Do rozšírenej záruky bohužiaľ nespadá úmyselné poškodenie (keď hodíte telefónom o zem) alebo situácia, v ktorej ste mohli rozbitiu predchádzať (nemali ste ho bezpečne uložený vo vrecku). Počas krádeže tiež nesmiete byť pod vplyvom alkoholu. Platí, že môžete uplatniť iba jednu udalosť za celú dobu zmluvy.
  • Kedy môžem svoj prístroj vymeniť za nový model?

    Mobilný telefón môžete vymeniť najskôr po 12 mesiacoch a najneskôr do 24 mesiacov. Ostatné zariadenia meníte po uplynutí 24 mesiacov. Vo chvíli, keď budete mať možnosť výmeny, sa vám ozveme. Môžete nám ale tiež napísať sami, cez náš kontaktný formulár.

    Vrátenie starého a prijatie nového prístroja bude prebiehať naraz na predajni, ktorú si vyberiete. Môžete tiež požiadať o prenos dát do nového zariadenia.

Alza NEO nájdete na detaile tovaru

Pokiaľ tovar možno prenajať cez Alza NEO, vidíte túto možnosť na konkrétnych stránkach produktov.

Detail Alza NEO

Čo je dôležité vedieť

  • Aké sú podmienky vstupu do programu?

    Podmienkou je dovŕšenie veku 18 rokov a aspoň minimálna nákupná história na Alze. Zároveň je nutné mať na Alze registráciu starú aspoň 3 mesiace a nákupnú históriu najmenej dvoch objednávok v celkovej výške 200 EUR a viac. U každého zákazníka, ktorý má záujem o prenájom aj pomocou zaslaných údajov preverujeme, či zvládne za prenájom prístroja pravidelne platiť. Pokiaľ nakoniec nevyjde v programe Alza NEO, stále si môžete vziať prístroj napríklad na splátky a kúpiť si k nemu poistenie.
  • Čo je to nákupná história?

    Nákupná história je zoznam toho, čo ste si od nás všetko kúpili a ako dlho ste u nás registrovaný. Na získanie prenájmu potrebujete u nás byť registrovaný aspoň tri mesiace a minúť za celú dobu aspoň 200 EUR.
  • Ako dlho trvá zmluva?

    Zmluva v prípade prenájmu mobilného telefónu trvá maximálne 24 mesiacov. Vymeniť mobilný telefón však môžete kedykoľvek po uplynutí 1. roka prenájmu. V prípade inej prenajatej elektroniky trvá zmluva najdlhšie 36 mesiacov. A zariadenie si môžete vymeniť po uplynutí 2 rokov.
  • Môžem prístroj vrátiť skôr a členstvo zrušiť?

    Áno, prístroj môžete vrátiť a členstvo v Alza NEO ukončiť kedykoľvek po uplynutí 6 mesiacov pri mobilnom telefóne, resp. 18 mesiacov pri notebooku, PC a tablete. Zrušenie nahlásite cez kontaktný formulár. Zariadenie potom stačí priniesť na ktorúkoľvek našu predajňu.
  • Môžem si nabudúce vziať drahší alebo lacnejší prístroj?

    Môžete si vziať absolútne akýkoľvek prístroj z aktuálnej ponuky na Alze. A vždy dostanete nový prístroj
  • Keď vrátim starý prístroj, garantujete mi zmazanie dát?

    Áno, na všetkých prístrojoch vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.
  • Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

    Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete využívať kohokoľvek. Zariadenie nie je nijako blokované.
  • Môžem si prístroj odkúpiť?

    To bohužiaľ nejde. Prístroj po celú dobu patrí Alze. Ide o formu služby (členstvo v programe Alza NEO), ktoré Vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Členstvo ale môžete ukončiť a kúpiť si prístroj nový, alebo aj zánovný.
  • Na webe ste zmenili ceny, budem teraz platiť inú cenu?

    Pokiaľ už prístroj od nás máte, cena vám zostáva stále rovnaká, akú platíte od začiatku. Cena na webe platí len pre nových zákazníkov. Až si nabudúce budete brať nový model zariadenia, dostanete zase aktuálnu cenu, ktorá je práve na webe.
  • Čo keď nebudem platiť včas?

    Ak za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:
    • Spáchate trestný čin sprenevery a budeme na vás nútení podať trestné oznámenie. Vlastníkom prístroja je totiž po celú dobu naša spoločnosť.
    • Odovzdáme prípad advokátovi na vymáhanie.
    • Vedľa doplatenia kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, popr. aj exekučného konania.
    • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Podeľte sa s ostatnými

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si ju nechávať len pre seba. Urobte radosť známym.

0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
P-DC1-WEB29
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi