Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Zobraziť katalóg

Vstúpte do programu Alza NEO
a získajte každý rok nový mobil a notebook

  1. Vyberiete si mobil, notebook alebo inú elektroniku
  2. Pravidelne vám ich meníme za novšie modely
  3. V cene máte poistenie proti rozbitiu a krádeži
  4. Platíte len mesačný poplatok, bez úrokov

Každý rok nový model, bez starostí

Pravidelne nové modely zariadení vrátane poistenia a ďalších služieb. Žiadny úver, žiadne splátky, jednoducho používate.

iPhone Xs poistený proti rozbitiu a krádeži
2. rok
Nový iPhone poistený proti rozbitiu a krádeži
3. rok
A ďalší nový iPhone poistený proti rozbitiu a krádeži

Dostupný nadštandard, s celým servisom

Stále najnovšie prístroj. Nemusíte mať strach z poškodenia alebo krádeže. Jednoducho používate.

  • Pravidelne dostávate nové modely telefónov alebo počítačov Nový mobil každý rok, nový počítač či tablet každé dva roky
  • V cene získavate poistenia a rozšírenú záruku Nechceného rozbitie alebo krádeže sa už nemusíte báť
  • Obal na prístroj a ďalšie výhody Alza NEO nie je len samotný prístroj
  • Žiadne čakanie na opravu alebo reklamáciu Pri poruche dostanete nové zariadenie

Čo môžem mať v programe Alza NEO?

V programe Alza NEO si môžete prenajať viac ako 200 produktov z katalógu Alza.sk:

Kompletné podmienky programu Alza NEO

Alza NEO nájdete aj v katalógu Alza.sk

V ľavom stĺpci parametrov nájdete filter Alza NEO, v detaile tovaru potom môžete prístroj jednoducho objednať

Alza NEO je tiež pre firmy

Vy podnikáte, my sa staráme o vašu firemnú elektroniku.

Prečo by vaša firma mala používať Alza NEO?

  • Optimalizujete firemné cashflow.
  • Vaši zamestnanci majú neustále funkčné mobily, počítače či tablety, stále aktuálne modely.
  • Nikde nič prebýva, nikde nič nechýba. Máte presne toľko elektroniky, koľko potrebujete.

Čo všetko môžete v Alza NEO mať?

  • Mobily, notebooky a tablety, všetko poistené proti rozbitiu a krádeži.
  • Akékoľvek iné tovary z ponuky Alza.cz, nechajte si od nás pripraviť cenovú ponuku na tovar, ktorý potrebujete.
  • Voliteľne, podľa želania vášho IT oddelenia, predinštaláciu operačného systému do počítačov alebo vzdialenej správy do mobilov, závoz na vaše pobočky po Európe, servis a ďalšie služby.
Mám záujem o ponuku na mieru

Prečo vstúpiť do programu Alza NEO. 3 najčastejšie otázky majiteľov firiem:

  1. Mobily a počítače sa kupujú, všetky firmy to tak predsa robia! Pred 20 rokmi všetci kupovali firemné autá. Dnes je všetci riešite cez operatívny lízing, pretože ste si spočítali, že je to pre vás výhodné. Tí, kto pochopí, že riešiť i elektroniku inak, než tradičným nákupom, sa im oplatí, získajú konkurenčnú výhodu. Program Alza NEO prináša benefity operatívneho lízingu do oblasti firemnej elektroniky.
  2. Mobily a počítače sú kľúčové pracovné nástroje. Potrebujeme ich mať pod úplnou kontrolou! Súhlasíme. Program Alza NEO proti tejto požiadavke nejde. Nikto vám nebude hovoriť, čo máte s prístrojmi robiť, my len budeme za pravidelný mesačný poplatok zabezpečovať, aby všetci vaši ľudia mali stále funkčný moderné prístroje.
  3. Mobily a počítače kupujeme, pretože až je prestanú používať naši zamestnanci, môžeme ich predať a mať z nich ďalší zisk Teoreticky áno, ale v praxi to nefunguje. Naozaj viete predať použitý mobil a notebook tak, aby vás čas, ktorý predajom strávite, nestál viac, než koľko získate na tržbe? Nie je oveľa pravdepodobnejšie, že nepoužívané prístroje skončia u ajťákov v sklade?
Mám záujem o ponuku na mieru
3 dôvody, prečo vstúpiť do programu Alza NEO

Skúsenosti našich zákazníkov

František Novák Plzeň Pre svoju firmu využívam Alza NEO. Máme cez tento program už viac ako 10 telefónov. Je to lacnejšie, než u operátora.
Pavel Kameník Liberec Každý rok mi dajú najnovšieho miláška. Nemusím sa o nič starať, o všetko sa postará Alza. Som nadšený!
Jiřina Davidová Jihlava Využívam túto službu, mám notebook a telefón, platím len zlomok ceny mesačne a pravidelne dostanem nové modely.
Honza Tůma Praha Nechcel som platiť desaťtisíce naraz. A splátkové firmy neznášam, hlavne kvôli tým nehoráznym úrokom. Alzey dám tisícku mesačne a žiadne úroky neplatím. A telefón môžem vrátiť, kedykoľvek budem chcieť.

Často kladené otázky

  • Kedy a ako dostanem prístroj?

    Pri vybraných produktov na stránkach Alzy vyberiete voľbu kúpy cez Alza NEO a vyplníte potrebné informácie v košíku, vrátane samotnej žiadosti o vstup do programu. Do 2 dní sa Vám ozveme a ak splníte podmienky programu, vybraný prístroj Vás bude čakať na Vami vybranej predajni. Po úhrade prvého mesačného poplatku (kartou v košíku či na predajni) podpíšete preberací protokol a hneď si ho môžete odniesť.
  • Aké sú podmienky vstupu do programu?

    Pre fyzické osoby je podmienkou dovŕšenia veku 18 rokov. Potom už len ostáva podať žiadosť o členstvo, vyplniť tu pravdivé údaje a čakať, až Vás kontaktujeme a dohodneme si termín prevzatia prístroja. Členstvo však nie je právne nárokové a Alza si vyhradzuje právo Vám členstvo v programe neponúknuť. Dôvody bohužiaľ oznamovať nemôžeme. Aj v tom prípade si stále môžete vziať prístroj napríklad na splátky a zakúpiť k nemu poistenia.
  • Moju žiadosť ste schválili, kedy prístroj dorazí na predajňu?

    Ak sme žiadosť schválili dopoludnia, tak by mal doraziť na predajňu počas budúceho pracovného dňa. Keď bude na predajni, dostanete od nás SMS a e-mail. V inom prípade sa Vám ozveme na e-mail.
  • Kedy a ako môžem zariadení vymeniť?

    Mobilný telefón môžete vymeniť najskôr po uplynutí 12 mesiacov a najneskôr do 24 mesiacov. Nemusíte meniť prístroj presne po roku, môžete ho vymeniť, až vám to bude najlepšie vyhovovať. Stačí, keď nám napíšete požiadavku cez náš kontaktný formulár. Vrátenie starého a prijatie nového prístroja bude prebiehať naraz na našej predajni, ktorú si vyberiete. Môžete tiež požiadať o prenos dát do nového zariadenia na predajni.
  • Môžem prístroj vrátiť a členstvo zrušiť?

    Áno, prístroj môžete vrátiť a členstvo v Alza NEO ukončiť kedykoľvek po uplynutí 6 mesiacov u mobilného telefónu, resp. 18 mesiacov pri notebooku, PC a tabletu. Zrušenie nahlásite cez kontaktný formulár. Zariadenie potom stačí priniesť na ktorúkoľvek našu predajňu.
  • Môžem si nabudúce vziať drahšie alebo lacnejšie prístroj?

    Môžete si vziať absolútne akýkoľvek prístroj z aktuálnej ponuky na Alza.sk.
  • Kedy budú v ponuke nového radu iPhonov, Samsungov a ďalších značiek?

    Prednosť pre nové modely žiadaných zariadenia majú vždy existujúce účastníci programu Alza NEO, ktorým meníme prístroja. Tí si nové modely rezervujú už viac ako dva mesiace a dostanú je ako prvý. Ak sú dostupné skladové zásoby, nové modely možno prenajímať okamžite po naskladnení.
  • Čo mám robiť, ak sa prístroj pokazí?

    Dáme Vám do troch pracovných dní náhradný prístroj rovnakých parametrov i farby a opotrebenie. Stačí, keď nám poruchu nahlásite cez kontaktný formulár. Informáciu o poruche vopred chceme preto, aby sme mohli na predajňu včas zaslať náhradný prístroj a ten na Vás už čakal.
  • Čo ak prístroj poškodím?

    Prístroj opravíme, alebo dostanete nový, alebo zánovné, rovnakých parametrov i farby. Zavoláte nám a nahlásite záručnú udalosť. Ak uznáme, že spadá do rozšírenej záruky, do troch pracovných dní na Vás bude čakať na predajni.
  • Čo pokrýva rozšírená záruka - ochrana proti nechcenému rozbitiu a krádeži?

    Krádež a nešťastnú náhodu s dôsledkom rozbitie zariadenia. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad úmyselné poškodenie (napríklad keď hodíte prístroj o zem), alebo ak ste mohli rozbitie predchádzať (napr. Mali ste ho bezpečne uložený vo vrecku. Počas krádeže tiež nesmiete mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu. Môžete uplatniť iba jednu udalosť za celú dobu zmluvy. Prečítajte si prosím podrobné podmienky programu Alza NEO.
  • Keď mením prístroj, dostanem nový kus?

    Áno, vždy dostanete nový kus.
  • Keď vrátim starý prístroj, garantujete mi zmazanie dát?

    Áno, na všetkých prístrojoch vykonávame kompletnú návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.
  • Čo sa ďalej deje s vrátenými prístrojmi?

    Vrátené prístroja sa buď predávajú ako použité, alebo repasujú a predávajú ako repasované.
  • Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

    Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete využívať kohokoľvek. Zariadenie nie je nijako blokované.
  • Môžem si prístroj odkúpiť?

    Prístroj nemožno odkúpiť a prístroj po celú dobu patrí Alzey. Ide o formu služby (členstvo v programe Alza NEO), ktoré Vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Členstvo však môžete ukončiť a kúpiť si prístroj nový, alebo aj zánovné.
  • Na webe ste zmenili ceny, budem teraz platiť inú cenu?

    Pokiaľ už prístroj od nás máte, cena vám zostáva stále rovnaká, akú platíte od začiatku. Cena na webe platí len pre nových zákazníkov. Až si nabudúce budete brať nový model zariadenia, dostanete zase aktuálnu cenu, ktorá je práve na webe.
  • Čo keď nebudem platiť včas?

    Ak za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:
    • Spáchate trestný čin sprenevery a budeme na vás nútení podať trestné oznámenie. Vlastníkom prístroja je totiž po celú dobu naša spoločnosť.
    • Odovzdáme prípad advokátovi k vymáhanie.
    • Vedľa doplatenie kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, popr. i exekučného konania.
    • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).

Podeľte sa s ostatnými

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si ju nechávať len pre seba. Urobte radosť známym.

0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB12
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi