Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka
Zobraziť katalóg

Alza NEO

Neplaťte zbytočne plnú cenu, vybraný tovar si prenajmite.
  • Chcete pravidelne nový model zariadenie?
  • Nechcete platiť celú cenu naraz?
  • Chcete vymeniť zariadenie za nové, keď sa nechcene rozbije?
Mám záujem Ceny už od 29,90 EUR mesačne
  • Žiadny úver
  • Žiadne splátky
  • Iba mesačný nájom

Ako to funguje?

Vyberte si produkt
alebo viac produktov.
Platíte iba mesačný
nájom
Pravidelne si vyberáte
nové modely produktov
Už od 6. mesiaca môžete
v programe skončiť

Čo si môžem prenajať?

Je to na vás. Prenajať si môžete takmer akúkoľvek elektroniku a príslušenstvo na Alza.sk. Kompletné podmienky programu Alza NEO Ponuka produktov

Výhody prenájmu Alza NEO

Nemusíte mať strach z poškodenia alebo krádeže. Nevlastníte, proste požívate.
  • Pravidelne dostávate nový model - už po roku nový telefón, po dvoch nový notebook či tablet
  • V cene prenájmu získavate rozšírenú záruku proti nechcenému rozbitiu alebo krádeži
  • Pri poruche zariadenia si prídete ihneď pre nové
  • Neplatíte žiadnu zálohu, iba pravidelné mesačné platby za prenájom
  • V cene prenájmu nie sú žiadne úroky ani skryté poplatky
  • Žiadne čakanie na opravu alebo reklamáciu

Skúsenosti našich zákazníkov

František Novák Plzeň Pre svoju firmu využívam Alza NEO. Máme cez tento program už viac ako 10 telefónov. Je to lacnejšie ako u operátora.
Pavel Kameník Liberec Každý rok mi dajú najnovšieho „miláčka“. Nemusím sa o nič starať, o všetko sa postará Alza. Som nadšený.
Jiřina Davidová Jihlava Využívam túto službu, mám notebook a telefón, platím iba zlomok ceny mesačne a pravidelne dostanem nový model.

Často kladené otázky

  • Kedy a ako dostanem prístroj?

    Pri vybraných produktov na stránkach Alzy vyberiete voľbu kúpy cez Alza NEO a vyplníte potrebné informácie v košíku, vrátane samotnej žiadosti o vstup do programu. Do 2 dní sa Vám ozveme a ak splníte podmienky programu, vybraný prístroj Vás bude čakať na Vami vybranej predajni. Po úhrade prvého mesačného poplatku (kartou v košíku či na predajni) podpíšete preberací protokol a hneď si ho môžete odniesť.
  • Aké sú podmienky vstupu do programu?

    Pre fyzické osoby je podmienkou dovŕšenia veku 18 rokov. Potom už len ostáva podať žiadosť o členstvo, vyplniť tu pravdivé údaje a čakať, až Vás kontaktujeme a dohodneme si termín prevzatia prístroja. Členstvo však nie je právne nárokové a Alza si vyhradzuje právo Vám členstvo v programe neponúknuť. Dôvody bohužiaľ oznamovať nemôžeme. Aj v tom prípade si stále môžete vziať prístroj napríklad na splátky a zakúpiť k nemu poistenia.
  • Moju žiadosť ste schválili, kedy prístroj dorazí na predajňu?

    Ak sme žiadosť schválili dopoludnia, tak by mal doraziť na predajňu počas budúceho pracovného dňa. Keď bude na predajni, dostanete od nás SMS a e-mail. V inom prípade sa Vám ozveme na e-mail.
  • Kedy a ako môžem zariadení vymeniť?

    Mobilný telefón môžete vymeniť najskôr po uplynutí 12 mesiacov a najneskôr do 24 mesiacov. Nemusíte meniť prístroj presne po roku, môžete ho vymeniť, až vám to bude najlepšie vyhovovať. Stačí, keď nám napíšete požiadavku cez náš kontaktný formulár. Vrátenie starého a prijatie nového prístroja bude prebiehať naraz na našej predajni, ktorú si vyberiete. Môžete tiež požiadať o prenos dát do nového zariadenia na predajni.
  • Môžem prístroj vrátiť a členstvo zrušiť?

    Áno, prístroj môžete vrátiť a členstvo v Alza NEO ukončiť kedykoľvek po uplynutí 6 mesiacov u mobilného telefónu, resp. 18 mesiacov pri notebooku, PC a tabletu. Zrušenie nahlásite cez kontaktný formulár. Zariadenie potom stačí priniesť na ktorúkoľvek našu predajňu.
  • Môžem si nabudúce vziať drahšie alebo lacnejšie prístroj?

    Môžete si vziať absolútne akýkoľvek prístroj z aktuálnej ponuky na Alza.sk.
  • Kedy budú v ponuke nového radu iPhonov, Samsungov a ďalších značiek?

    Prednosť pre nové modely žiadaných zariadenia majú vždy existujúce účastníci programu Alza NEO, ktorým meníme prístroja. Tí si nové modely rezervujú už viac ako dva mesiace a dostanú je ako prvý. Ak sú dostupné skladové zásoby, nové modely možno prenajímať okamžite po naskladnení.
  • Čo mám robiť, ak sa prístroj pokazí?

    Dáme Vám do troch pracovných dní náhradný prístroj rovnakých parametrov i farby a opotrebenie. Stačí, keď nám poruchu nahlásite cez kontaktný formulár. Informáciu o poruche vopred chceme preto, aby sme mohli na predajňu včas zaslať náhradný prístroj a ten na Vás už čakal.
  • Čo ak prístroj poškodím?

    Prístroj opravíme, alebo dostanete nový, alebo zánovné, rovnakých parametrov i farby. Zavoláte nám a nahlásite záručnú udalosť. Ak uznáme, že spadá do rozšírenej záruky, do troch pracovných dní na Vás bude čakať na predajni.
  • Čo pokrýva rozšírená záruka - ochrana proti nechcenému rozbitiu a krádeži?

    Krádež a nešťastnú náhodu s dôsledkom rozbitie zariadenia. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad úmyselné poškodenie (napríklad keď hodíte prístroj o zem), alebo ak ste mohli rozbitie predchádzať (napr. Mali ste ho bezpečne uložený vo vrecku. Počas krádeže tiež nesmiete mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu. Môžete uplatniť iba jednu udalosť za celú dobu zmluvy. Prečítajte si prosím podrobné podmienky programu Alza NEO.
  • Keď mením prístroj, dostanem nový kus?

    Áno, vždy dostanete nový kus.
  • Keď vrátim starý prístroj, garantujete mi zmazanie dát?

    Áno, na všetkých prístrojoch vykonávame kompletnú návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.
  • Čo sa ďalej deje s vrátenými prístrojmi?

    Vrátené prístroja sa buď predávajú ako použité, alebo repasujú a predávajú ako repasované.
  • Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

    Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete využívať kohokoľvek. Zariadenie nie je nijako blokované.
  • Môžem si prístroj odkúpiť?

    Prístroj nemožno odkúpiť a prístroj po celú dobu patrí Alzey. Ide o formu služby (členstvo v programe Alza NEO), ktoré Vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Členstvo však môžete ukončiť a kúpiť si prístroj nový, alebo aj zánovné.
  • Ako funguje „klonovanie“ zariadenia?

    Pri výmene prístroja Apple aj Samsung garantuje Alza možnosť prenosu dát buď pomocou iCloud alebo iTunes či podobnú službou Samsung. Vždy pred odovzdaním prístroja na predajni o tejto skutočnosti informujte predajcu.
  • Na webe ste zmenili ceny, budem teraz platiť inú cenu?

    Pokiaľ už prístroj od nás máte, cena vám zostáva stále rovnaká, akú platíte od začiatku. Cena na webe platí len pre nových zákazníkov. Až si nabudúce budete brať nový model zariadenia, dostanete zase aktuálnu cenu, ktorá je práve na webe.
  • Čo keď nebudem platiť včas?

    Ak za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:
    • Spáchate trestný čin sprenevery a budeme na vás nútení podať trestné oznámenie. Vlastníkom prístroja je totiž po celú dobu naša spoločnosť.
    • Odovzdáme prípad advokátovi k vymáhanie.
    • Vedľa doplatenie kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, popr. i exekučného konania.
    • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s.r.o. (IČO 27221971), LogiCall Česká republika, s.r.o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s.r.o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s.r.o. (IČO 44151721).
Neviete si rady? Napíšte nám
produkty

Pronajmite si svoje produkty ešte dnes

Ponuka produktov

Podeľte sa s ostatnými

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si ju nechávať len pre seba. Urobte radosť známym.

0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB6
Váš osobný asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzácia
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi