P&G boost P&G boost

Diskusia k Intenso Memory Case 5 TB

Zobraziť katalóg
Intenso Memory Case 5 TB - Externý disk

Diskusia k Intenso Memory Case 5 TB

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Intenso Memory Case 5 TB, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Intenso Memory Case 5 TB ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Intenso Memory Case 5 TB vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobry den, po nakopirovani fotek na disk se mi zacalo, v prubehu casu, stavat, ze fotka je poskozena a nesla zobrazit. Porovnanim s puvodnim zdrojem jsem zjistil, ze maji sice stejnou velikost a stejny cas, ale na tomto externim disku otevrit nelze. Take se mi as od casu stane, ze WIN zahlasi, ze je potreba jednotku opravit. Po te, co vzdy synchrozacim toolem opravim fotky, jsou opet nektere za par dni opet k neprecteni - poskozene. Disk jsem neodpojoval, takze nemohlo dojit k nezapsani diky chybnemu odebrani disku. Zacinam mit obavy, ze disk bude vadny a bude treba reklamace. Muzete mi prosim podle takovehoto popisu nahrubo sdelit, zda domnenka o vadnosti disku muze byt podlozena a pokud ano pak jak v dnesni dobe reklamovat (adresu bydliste mate na mem uctu). Dekuji a jsem s pozdravem

P-DC1-WEB12
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií