MS hokej AP+ slevy

Diskusia k Philips TAB8405/10

Zobraziť katalóg
Philips TAB8405/10 - SoundBar

Diskusia k Philips TAB8405/10

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Philips TAB8405/10, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Philips TAB8405/10 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Philips TAB8405/10 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Zdravím, je nejaký spôsob ako aktualizovať soundbar cez tu debilnú apku? Vždy keď dám aktualizovať tak bud soundbar odpojí od wifi alebo aktualizácia sa spustí a vždy zamrzne po istom čase niekedy skôr niekedy neskor no najviac sa mi podarilo dostať na 67% mam pocit ze je to nereálne inak potom keď to zamrzne nedá sa nič robiť len odpojiť od elektriky a následne znova pripojiť na wifi čo je tiež občas problém a potom skúsiť aktualizovať už som pri tom strávil 3 hodiny a mam chuť to rozbiť. Podpora Philipsu nestojí za nič v lepšom prípade odpíšu jednu správu za deň.

Dobry večer, nemal by pri prehravani podporovaneho filmu zobrazovať soudbar na displeji "Dolby Atmos"? Momentlane mi z času na čas (zalezi samozrejmr od filmu ), ukáže "dolby audio". ďakujem

Dobrýden .Je ktomuto zařízení návod k obsluze.

Dobrý deň. Da sa nastaviť, aby sa pri každom spustení soundbaru nezapinala funkcia surround? Ďakujem.

zdravím, bude sa tento soundbar zapínať sám spoločne s televízorom? televízor mám Philips 55Oled856

Zdravim, dokaze soundbar automaticky prepinat vstup HDMI1 a HDMI2 podla toho ktore zariadenie sa zapne a zaroven z neho preniest obraz na HDMI vystup do TV?

Tak moja skúsenosť s týmto produktom je dosť zlá. Verím, že je to výnimka a vačšina nebude mať absolútne žiaden problém. Ale som veľmi frustrovaný a potrebujem sa vyplakať. Na začiatku sa tej ich appke absolútne nedarilo pripojiť soundbar na WiFi (standard 2,4GHz) po 2 hodinách opakovania sa to konečne podarilo. Soundbar potom tak nejak fungoval, až kým ich druhá appka neurobila Firmware update... Potom prestalo fungovať akékoľvek pripojenie okrem AirPlay. Celkovo som so soundbarom spokojný a tak som sa rozhodol, že namiesto vrátenia napíšem na Philips Podporu zákazníkom, keďže na stránkách produktu niesú žiadne verzie Firmware ku stiahnutiu. Po týždni frustrujúcej komunikácie a žobraní mi nakoniec nikto nepomohol. Aj keď verím, že riešenie problému je úplne banálne a stačí preinštalovať ten Firmware... Ich Podpora zákazníkom to má ťažko na háku... Snaha bola ale zajtra to idem vrátiť 🤷‍♂️

Dobrý deň, podporuje zariadenie bezdrôtové pripojenie zadných repro, ktoré umožňuje 5.1.2-kanálový výstup. Ďakujem.

Několikrát jsem se pokusil o upgrade FW prostřednictvím Wi-Fi a PS Fine Tune. Stahování, instalace a ukončení dle odezvy v PS Tune OK, ale Soundbar zůstane několik minut se zobrazením "UPG60" a bez možnosti ovládání. Po cca 10 min. se provoz obnoví, ale FW zůstane původní. Pozn. Soubor pro upg je stažen OK v adresáři mobilu. Děkuji předem za odpověď .

V popisu uvádíte vestavěný Google Chromecast. Bohužel built-in Chromecast v zařízení podporuje jen audio streaming. Můžete mi potvrdit, že full streaming (audio/video) není podporovaný a případně to uvést v popisu? Děkuji.

P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií