Dobrý deň, hodinky stále vyžadujú naskenovanie QR kódu a nainštalovanie aplikácie do telefónu, pritom aplikácia je nainštalovaná a hodinky spárované s telefónom. Deje sa to aj po fabrickom resete hodiniek a odinštalovaní aplikácie a opätovnom nainštalovaní a spárovaní. Taktiež prestali merať tlak a tep, pri pokuse o meranie sa ako keby resetovali a opäť požadujú nainštalovanie aplikácie. Uvažujeme preto nad reklamáciou, keďže prakticky neplnia účel.
Dobrý deň, hodinky stále vyžadujú naskenovanie QR kódu a nainštalovanie aplikácie do telefónu, pritom aplikácia je nainštalovaná a hodinky spárované s telefónom. Deje sa to aj po fabrickom resete hodiniek a odinštalovaní aplikácie a opätovnom nainštalovaní a spárovaní. Taktiež prestali merať tlak a tep, pri pokuse o meranie sa ako keby resetovali a opäť požadujú nainštalovanie aplikácie. Uvažujeme preto nad reklamáciou, keďže prakticky neplnia účel.