Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Far Cry 5 (ROZBOR) - test vplyvu nastavenia detailov na výkon

Zobraziť katalóg
Far Cry 5 (ROZBOR) - test vplyvu nastavenia detailov na výkon

Článok

Aktualizované

Hra Far Cry 5 je po stránke hrateľnosti asi najpodarenejším dielom z celej série Far Cry. Ako sa jej ale darí po technickej stránke? To sa dozviete v našom rozbore. Otestovali sme vplyv všetkých nastaviteľných detailov na kvalitu obrazu a tiež výkon. Vďaka tomuto návodu tak presne uvidíte, aké detaily má zmysel znižovať na slabšom PC, a ktoré naopak nie. Ako bonus sme porovnali kvalitu obrazu medzi AMD a NVIDIA grafickou kartou pri rovnakom nastavení detailov.

Far Cry 5

Far Cry 5 (ANALÝZA) – OBSAH ČLÁNKU

  1. Prvé dojmy z vylepšeného Dunia Engine
  2. Oficiálne požiadavky na hardvér pre PC verziu Far Cry 5
  3. Ako a na čom Far Cry 5 testujeme?
  4. Možnosti nastavenia grafiky v hre Far Cry 5
  5. Test vplyvu rozlíšenia na výkon v hre Far Cry 5
  6. Test vplyvu celkových detailov na výkon v hre Far Cry 5
  7. Test vplyvu jednotlivých detailov na výkon v hre Far Cry 5
  8. Far Cry 5 – súboj AMD vs. NVIDIA
  9. Hodnotenie technickej stránky Far Cry 5

Prvé dojmy z vylepšeného Dunia Engine

O kvalite samotnej hry ste si už mohli urobiť obraz vďaka našej recenzii. V dnešnom článku sme sa zamerali najmä na jej technickú stránku, optimalizáciu a výkon. Far Cry 5 beží na kvalitnom a stále vylepšovanom Dunia Engine. Ten poháňal už Far Cry 2, ktoré na svoju dobu prinieslo až neuveriteľné hranie sa s fyzikou. Dobrým príkladom je reálny oheň reagujúci na prostredie alebo prepracovaný cyklus vegetácie.

i Far Cry 5 sa pýši skvelou grafikou a vypilovanou hrateľnosťou. Má ale aj pár mušiek. Nielen o nich si prečítate v recenzii Far Cry 5.

Niektoré tieto prvky sa aj v najnovších verziách zachovali dodnes. Vďaka možnostiam dnešného hardvéru (ako herných konzol, tak PC) však mohla grafika hier poskočiť výrazne dopredu. Far Cry 5 tak môže ponúknuť prepracované prostredie americkej Montany a fiktívneho mestečka Hope County.

Far Cry 5 – screenshot 1Far Cry 5 – screenshot 2

Obrázok 1: Oheň je vo Far Cry 5 spracovaný celkom reálne, hlavne jeho rozšírenie. Obrázok 2: Výbuchy a dym by si zaslúžili trochu lepšiu animáciu. Na rok 2018 vyzerajú trochu jednoducho.

Far Cry 5 sme na PC najprv skúšali hrať s maximálnymi detailmi na grafickej karte GeForce GTX 1080 Ti. Z tohto nastavenia pochádzajú všetky sprievodné obrázky, a môžete tak vidieť, ako počítačová hra vyzerá na maximálnom možnom nastavení. Ich kvalitu výrazne redukuje kompresia a nižšie rozlíšenie (hru sme hrali v 4K rozlíšení), ale aj tak si možno urobiť dobrú predstavu o kvalite grafiky.

Otvorený svet umožňuje ihneď od začiatku preskúmavať celé herné územie. A tak sa dá ľahko a rýchlo overiť technická kvalita Far Cry 5 vo všetkých možných scénach, ktoré hra ponúka. V prvých minútach, kedy je hra zahalená do noci, grafika nijako neprekvapila. Ale po ďalšom preskúmaní prostredia bolo jasné, že bude na vysokej úrovni.

Oficiálne požiadavky na hardvér pre PC verziu Far Cry 5

Minimálne HW požiadavkyOdporúčané HW požiadavky
Operačný systémWindows 7, Windows 8.1, Windows 10 (len 64-bit)Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (len 64-bit)
ProcesorIntel Core i5-2400 alebo AMD FX-6300Intel Core i7-4770 alebo AMD Ryzen 5 1600
Grafická kartaNVIDIA GeForce GTX 670 alebo AMD R9 270NVIDIA GeForce GTX 970 alebo AMD R9 290x
DirectXDirectX 11.0DirectX 11.0
Operačná pamäť8 GB8 GB
Pevný disk30 GB30 GB

Ako a na čom Far Cry 5 testujeme?

Testovacia zostava poskytuje dostatočný výkon procesora a kapacitu pamäte na detekciu nárokov a požiadaviek Far Cry 5. Systém a testované hry sú nainštalované na rýchly SSD disk v slote M.2. Tým je zaručené, že zvyšok PC nebude obmedzovať výkon hry. Pokiaľ by hra mala neprimerané nároky na nejakú časť zostavy (výkon procesora, pamäť...), určite vás na to upozorníme.

Testovacia zostava

Grafické karty využité pri testovaní sú mainstreamové modely od AMD a NVIDIA v podobnej výkonovej hladine. Ide o GeForce GTX 1060 a Radeon RX 580. Tieto dve karty sú využité pri testovaní vplyvu jednotlivých detailov na výkon a obraz. Aj na nich môžeme overiť prípadné rozdiely v nastavení detailov alebo kvalite obrazu, pri rovnakom nastavení detailov.

Grafické karty využité pri testovaní

Ďalej v teste Far Cry 5 využívame aj herný hi-endový model, grafickú kartu s čipom GeForce GTX 1080 Ti. Táto grafická karta slúži na referenčné porovnania s ďalšími titulmi pri testovaní UHD (3 840 × 2 160) rozlíšení a tiež na celkové hodnotenie optimalizácie. Vďaka dostatočnej veľkosti videopamäte môžeme detekovať aj nároky hry na pamäť. V prípade všetkých grafických kariet je obmedzená ich funkcia dynamického riadenia frekvencie na úplné minimum.

Možnosti nastavenia grafiky v hre Far Cry 5

Far Cry 5 má nastavenia grafiky rozdelené do sekcií: Monitor, Kvalita a Rozšírené nastavenia. Jednotlivé položky menu môžeme vidieť na nasledujúcich obrázkoch. Ešte je tu možno aj voľba farby, ale tá nemá žiadny vplyv na výkon.

Far Cry 5 – menu obrazFar Cry 5 – menu kvalitaFar Cry 5 – pokročilé nastavenia

Nastavenie grafiky vo Far Cry 5 je rozdelené do troch sekcií, a to Monitor, Kvalita a Rozšírené nastavenia. K dispozícii je tiež voľba farby, ktorá však výkon ani kvalitu nijako neovplyvňuje.

Najskôr sa pozrieme na vplyv rozlíšenia, kedy vyskúšame všetky grafické karty. Môžete si tak medzi sebou porovnať ako ich výkon, tak aj škálovanie pri znižovaní rozlíšenia. Tým sa overí aj prípadný CPU limit hry, a teda aj citlivosť hry na slabšie procesory. Potom si prejdeme jednotlivé detaily, kde vyskúšame všetky úrovne, a v porovnávacích obrázkoch vám ukážeme rozdiel medzi maximálnym a minimálnym nastavením jednotlivých detailov.

Test vplyvu rozlíšenia na výkon v hre Far Cry 5

Na testovanie vplyvu rozlíšenia sme využili všetky grafické karty a otestovali sme ich v rovnakej scéne. Tá pochádza priamo z hry, a nie integrovaného benchmarku výkonu, zabudovaného v hre Far Cry 5.

Far Cry 5 – vplyv rozlíšenia na GTX 1060 Far Cry 5 – vplyv rozlíšenia na RX 580

Ako môžete vidieť, Far Cry 5 beží na GeForce GTX 1060 a Radeone RX 580 veľmi podobne. Pri nižšom rozlíšení, kedy hru začína mierne obmedzovať procesor, je mierne výkonnejšia GeForce GTX 1060. Naopak, pri vyššom rozlíšení je na tom nepatrne lepšie Radeon RX 580. Obe grafické karty ponúkajú veľkú rezervu na hranie v rozlíšení 1 920 × 1 080. Vo vyššom rozlíšení 2 560 × 1 440 je ale výkon o niečo slabší, a tak bude na test jednotlivých detailov využité práve toto rozlíšenie.

Far Cry 5 – vplyv rozláíšenia na GTX 1080 Ti

Grafická karta GeForce GTX 1080 Ti nám pri najnižšom rozlíšení ukazuje, kde sa nachádza strop výkonu procesora a enginu hry. Narazíme na neho celkom vysoko, približne na 135 fps. V takto nízkom rozlíšení ale nikto na GTX 1080 Ti hrať nebude. A výkon vo vyšších rozlíšeniach je už opäť v úlohe limitu grafickej karty.

Ako môžete vidieť, vo Far Cry 5 nie je pre grafickú kartu GeForce GTX 1080 Ti problém ani UHD rozlíšenie. Väčšinu času vám hra pobeží na pekných 60 fps. To vám zaistí perfektnú hrateľnosť a maximálne možné detaily.

Test vplyvu celkových detailov na výkon v hre Far Cry 5

Pod týmto nastavením sa skrýva nastavenie všetkých detailov naraz. To je pohodlné na rýchle prenastavenie detailov, napríklad kvôli nedostatku výkonu. Nevýhodou je, že sa môže znížiť aj kvalita nejakého detailu, čo výrazne ovplyvní obraz, ale výkon sa nezvýši adekvátne (často sa takto chová nastavenie geometrie a LOD).

Nastavenie: Kvalita grafiky

Celkové detaily je možné nastaviť v úrovniach: Ultra, Vysoké, Normálne, Nízke. Vplyv jednotlivých nastavení môžete vidieť na nasledujúcom grafe.

Far Cry 5 – Kvalita grafiky

Škálovanie výkonu nie je príliš znateľné, a je teda vidieť, že ani v prípade jednotlivých detailov nemôžeme očakávať nejaké výrazné zvraty. Pri nastavení detailov na minimum nám testovaná GeForce GTX 1060 dáva v rozlíšení 2 560 × 1 440 podobný výkon, ako bol v rozlíšení 1 920 × 1 080 na maximum.

Na nasledujúcich porovnávacích obrázkoch potom môžete vidieť rozdiely medzi nastavením Ultra (vpravo) oproti jednotlivým nižším úrovniam (vľavo). Posuvníkom si tak môžete porovnať jednotlivé časti obrazu.

Detaily Ultra Kvalita: Ultra
Detaily Vysoké Kvalita: Vysoká

Detaily Ultra Kvalita: Ultra
Detaily Vysoké Kvalita: Normálna

Detaily Ultra Kvalita: Ultra
Detaily Vysoké Kvalita: Nízka

V bežnej scéne nie je príliš veľký rozdiel medzi maximálnymi a minimálnymi detailmi. To je na jednu stranu dobrá správa pre tých, ktorí nemajú dostatok výkonu na maximálne možné nastavenie detailov. Aj na minimum hra vyzerá skvele. Nevýhodou je samozrejme mierne navýšenie výkonu ich znížením. Teraz sa pozrieme na jednotlivé položky detailov.

Test vplyvu jednotlivých detailov na výkon v hre Far Cry 5

Filtrovanie textúr

Toto nastavenie ovplyvňuje kvalitu textúr zobrazovaných pod uhlom. Ide totiž o nastavenie kvality anizotropnej filtrácia textúr (AF). Vo Far Cry 5 funguje toto nastavenie AF len na objekty. Terén má kvalitu textúr obsiahnutú vo svojom vlastnom nastavení, a tak vplyv tohto detailu budete najviac pozorovať skôr v interiéroch. Vplyv na výkon je nízkych 57 vs. 59 fps.

Far Cry 5 – Filtrovanie textúr – Ultra Nastavenie: Ultra - 57 fps
Far Cry 5 – Filtrovanie textúr – Nízke Nastavenie: Nízke - 59 fps

Tiene

Tiene majú vo väčšine hier zásadný vplyv na kvalitu obrazu a tiež výkon. V prípade mnohých hier je totiž možné na najnižšom možnom nastavení tiene úplne deaktivovať, alebo nastaviť veľmi mizernú kvalitu. Vo Far Cry 5 to ale tak nie je. Nastavenie tieňov totiž ovplyvňuje len ich kvalitu filtrácie. Pri nastavení Ultra sa tak využíva aj efekt postupného rozmazania s rastúcou vzdialenosťou od objektu – tzv. Soft Shadows. Pri najnižšom nastavení sa naopak tiene zobrazujú s rovnakou ostrosťou a len so základnou filtráciou.

Rozdiel vo výkone nie je nijako zásadný, ide iba o 55 fps vs. 59 fps. Hra vyzerá dobre aj na minimálne nastavenie, a tak tiene znížte na minimum, ak potrebujete kvapku výkonu navyše. Nastavenie má vplyv aj na zaťaženie videopamäte, je teda vhodné znížiť kvalitu tieňov na grafickej karte s menej ako 3 GB VRAM. Na karte s menej VRAM môže byť rozdiel výkonu o niečo vyšší.

Far Cry 5 – Tiene – Ultra Nastavenie: Ultra - 55 fps
Far Cry 5 – Tiene – Nízke Nastavenie: Nízke - 59 fps

Geometria a vegetácia

Detailom ovplyvníte kvalitu LOD (level of detail). Pri nižšom nastavení sa potom bližšie k pozorovateľovi zobrazujú modely s jednoduchšou kvalitou geometrie. To vo Far Cry 5 nie je až tak viditeľné, a tak najväčší rozdiel možno pocítiť v kvalite vegetácie. Hlavne na lúke si môžete všimnúť menej hustý porast pri nastavení detailu na minimum. Rozdiel vo výkone je v takých scénach tiež poznať – 56 vs. 61 fps.

Far Cry 5 – Geometria a Vegetácia – Ultra Nastavenie: Ultra - 56 fps
Far Cry 5 – Geometria a Vegetácia – Nízke Nastavenie: Nízke - 61 fps

Prostredie

Tento detail nastavuje vo Far Cry 5 kvalitu efektov svetiel a odrazov. Tým najzásadnejším a najviditeľnejším detailom je tzv. Screen Space Reflections (SSR). Ide o efekt simulujúci real-time odrazy okolia na nejakom lesklom povrchu (najčastejšie vodná hladina, pozri testovaciu scénu). S klesajúcou kvalitou sa znižuje aj presnosť výpočtov detailov v odraze a pri najnižšom nastavení je efekt SSR deaktivovaný.

Najväčší rozdiel vo výkone tak je pri vodnej hladine a medzi úrovňou Normálne a Nízke – 53 vs. 57 fps. Naopak zvýšenie detailu na Ultra už potom ukrojí len ďalšie dva snímky – 51 fps.

Far Cry 5 – Prostredie – Ultra Nastavenie: Ultra - 51 fps
Far Cry 5 – Prostredie – Nízke Nastavenie: Nízke - 57 fps

Voda

Tento detail nastavuje kvalitu efektov na vodnej hladine. Vo Far Cry 5 prekvapivo nikdy neprší, a tak efekt ovplyvňuje len vodu v jazerách a v rieke. Ovplyvňuje iba rozlíšenie vodných vĺn a ich efektov. Vplyv na výkon je mierne znateľný, ale iba v prépade vodných plôch – 54 vs. 58 fps. Detail teda môžete pokojne znížiť, obraz príliš neovplyvní. Výkon naviac ale prinesie len v prípade vodných plôch.

Far Cry 5 – Voda – Vysoká Nastavenie: Vysoká - 54 fps
Far Cry 5 – Voda – Nízke Nastavenie: Nízke - 58 fps

Terén

Nastavuje kvalitu terénu vo Far Cry 5. Ovplyvňuje najmä kvalitu filtrácie textúr, ale aj prídavných efektov ako zobrazenie rôznych nerovností. Vplyv na obraz a výkon je nízky, a tak zníženie/zvýšenie detailu nemá zmysel príliš riešiť. Rozdiel 56 vs. 58 fps hrateľnosť nijako nezmení.

Far Cry 5 – Terén – Vysoká Nastavenie: Vysoká - 56 fps
Far Cry 5 – Terén – Nízka Nastavenie: Nízke - 58 fps

Volumetrická hmla

Volumetrická hmla simuluje efekt slnečných lúčov. V predchádzajúcom dieli Far Cry 4 bola využitá aj pokročilejšia metóda od NVIDIA. Vo Far Cry 5 sa ale autori rozhodli NVIDIA efekty nevyužívať. Hre to nijako zásadne neuškodilo a efekt volumetrických svetiel dokáže veľmi dobre simulovať ranný opar v lese. Detail má vplyv len na rozlíšenie tohto efektu. V praxi neviditeľný rozdiel, rovnako ako vplyv na výkon – takmer nemerateľných 53 vs. 54 fps.

Far Cry 5 – Volumetrická hmla – Vysoká Nastavenie: Vysoká - 53 fps
Far Cry 5 – Volumetrická hmla – Nízka Nastavenie: Nízke - 54 fps

Vyhladzovanie hrán

Vyhladzovanie hrán (Anti Aliasing) vo Far Cry 5 je možné len iba pomocou post-processing method. To znamená, že na vyhladzovanie hrán dochádza až na vyrenderovanom obraze. To je oproti predchádzajúcemu dielu krok späť. Far Cry 4 podporovalo okrem post-processing vyhladzovania SMAA aj naozajstné MSAA (metóda pridáva farebné vzorky pri renderi). Vo Far Cry je k dispozícii SMAA a TAA. Vplyv na výkon môžete vidieť na nasledujúcom grafe.

Far Cry 5 – Vyhladzovanie hrán

Ako vidíte, nejde o nič zásadné. Obe metódy majú rovnako nízky vplyv na výkon, a tak ich voľba bude skôr o vlastných preferenciách. SMAA ponúka ostrejší obraz, ale v pohybe je obraz rovnako nepokojný ako bez vyhladzovania. SMAA len vezme hotový obraz a zubaté hrany sa snaží zamaskovať.

Naopakm TAA obraz (hlavne v pohybe) viac rozmazáva, a preto hra využíva celkom agresívny zaostrovací filter. Výhodou je ale výpočet vyhladenia s viacerými obrázkami za sebou. Vďaka tomu je obraz aj v pohybe pokojnejší, ale menej ostrý. Tiež lepšie zobrazuje tenké linky. Porovnanie môžete vidieť na nasledujúcich 2× zväčšených výrezoch.

Far Cry 5 – Antialiasing porovnanie
Z ľavej strany postupne metódy: Bez vyhladzovania, SMAA, TAA

Rozostrenie pohybu

Posledný detail v menu Kvalita aktivuje, alebo deaktivuje efekt Motion Blur. To je simulácia rozmazania pohybu. Vplyv na výkon väcšinou býva minimálny až nemerateľný. To je aj prípad Far Cry 5, kde je tento efekt navyše využívaný minimálne. Ani pri rýchlej jazde na štvorkolke nijako výrazne nemaže obraz. Rozdiel výkonu je taktiež nemerateľný.

Far Cry 5 – Motion Blur – Vysoká Nastavenie: Zap. - 60 fps
Far Cry 5 – Motion Blur – Nízka Nastavenie: Vyp. - 60 fps

Far Cry 5 – súboj AMD vs. NVIDIA

Pretože testujeme Far Cry 5 na grafickej karte od AMD aj NVIDIA, môžeme pre zaujímavosť vyskúšať, či sa nejako nelíšia možnosti nastavenia hry. Samozrejmosťou je potom aj porovnanie kvality obrazu. Tá sa vplyvom prídavných efektov môže meniť, ale niekedy sa dá naraziť aj na odlišné zobrazovanie efektov, ktoré by mali byť na oboch grafických kartách rovnaké. Nestáva sa to často, ale ak na niečo také narazíme, budete na to upozornení.

Far Cry 5, na rozdiel od predchádzajúceho Far Cry 4, nevyužíva NVIDIA GameWorks efekty, a tak je nastavenie detailov pre AMD aj NVIDIA rovnaké.

Far Cry 5 – kvalita obrazu AMD AMD - Radeon RX 580 (83 fps)
Far Cry 5 – kvalita obrazu NVIDIA NVIDIA - GeForce GTX 1060 (81 fps)

Na obrázku si môžete všimnúť, že AMD Radeon RX 580 ponúka ostrejšie textúry. Tento rozdiel sme zaznamenali hneď po výmene grafických kariet pri testovaní vplyvu rozlíšenia. Rozdiel vo filtrovaní textúr terénu je veľmi viditeľný – v pohybe pôsobí obraz na NVIDII pokojnejšie, ale za cenu mierne rozmazaniejších textúr (dobre viditeľné na svahu pred budovou). AMD má naopak textúry terénu ostrejšie, ale v pohybe viac šumí.

Hodnotenie technickej stránky Far Cry 5

Far Cry 5 je podareným pokračovaním série. Hrateľnosť je skvelá, rovnako ako optimalizácia. Na tú sme sa v teste zamerali a pri porovnaní s predchádzajúcim dielom je Far Cry 5 jednoznačne lepšie optimalizované. Priemerné fps pri maximálnych detailoch (bez pokročilého vyhladzovanie hrán MSAA, ktoré Far Cry 5 nepodporuje) je podobné, nový diel ale netrpí prepadmi výkonu.

i Mohlo by vás zaujímať

Prepady výkonu boli tým, čo predchádzajúce Far Cry 4 trápilo najviac. Bez rukavičiek môžeme tvrdiť, že hlavnou príčinou prepadov výkonu boli pridané efekty od NVIDIE. Bežná herná scéna Far Cry 4 beží na GeForce GTX 1060 približne na 60 až 70 fps. Často sa však výkon prepadal aj pod 50 fps. Niečo také sa vo Far Cry 5 našťastie nekoná. Nový diel tak ponúka nielen o niečo lepšiu grafiku, ale aj vyšší výkon!

Far Cry 5 poteší aj majiteľov slabších PC a hlavne grafických kariet. Mainstreamové GeForce GTX 1060 alebo Radeon RX 580 ponúkajú solídny výkon na prevádzku hry aj v rozlíšení 2 560 × 1 440. Je tu teda aj veľká rezerva pre majiteľov slabších kariet na úrovni GeForce GTX 1050, Radeonu RX 560 a podobných slabších modelov. Medzi „veľkými“ titulmi ide o jednu z menej náročných a dobre optimalizovaných hier.

Na druhú stranu je tá vysoká miera optimalizácie celkom poznať. Najviac si možno všimnúť celkom agresívne LOD – teda načítanie rôznych úrovní detailov objektov v závislosti na zobrazenej vzdialenosti. Aj na maximálne detaily tak možno pozorovať viditeľné zmeny kvality objektov. Tie ale pri bežnom hraní nie sú nijako rušivé, a tak si atmosféru hry užijete naplno.

V porovnaní s Far Cry 4 sa najnovší diel série pýši znateľne lepšou optimalizáciou. Prepady FPS sú v prípade Far Cry 5 minulosťou. Hra ide v ústrety aj vlastníkom slabších počítačov. Dôkazom je skutočnosť, že plnohodnotný zážitok si užijete už s kartou na úrovni GeForce GTX 1050 či Radeon RX 560.

4,9 23×
Far Cry 5 – Xbox One
Hra na konzolu – Xbox One S/Xbox One X, Xbox Series X, krabicová verzia, žáner: akčný a strieľačky, pre online hranie vyžaduje predplatné Xbox Live Gold, – v rozsiahlom svete Far Cry 5 budú vaše limity a kreativita testované proti najhoršiemu nepriateľovi, akého Far Cry kedy videl, staňte sa majákom nádeje všetkých obyvateľov Hope County.
15,90 €
Momentálne nedostupné
Objednávací kód: MXO2601
4,8 54×
Far Cry 5 – PS4
Hra na konzolu – PS4/PS4 Pro, PS5 (s mechanikou), krabicová verzia, žáner: akčný, simulátor a strieľačky, pre online hranie vyžaduje predplatné PlayStation Plus, – v rozsiahlom svete Far Cry 5 budú vaše limity a kreativita testované proti najhoršiemu nepriateľovi, akého Far Cry kedy videl, staňte sa majákom nádeje všetkých obyvateľov Hope County.
22,90 €
Momentálne nedostupné
Objednávací kód: MSX2381
Vytlačiť
P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií