Máte někdo podobnou zkušenost? Po aplikaci na nový telefon začne telefon "zamrzat" a nereaguje na stisk žádného tlačítka. Vyjádření značkového servisu zní: nalepení ochranného skla znemožňuje funkci sensoru přiložení k uchu - proto tel. "zamrzá", doporučujeme odstranit ochr. sklo z displeje. Po odstranění tel. funguje normálně. Dotaz na product management: teď o problému víte, budete položku dále nabízet?
Díky za odpověď, A. Stewart
Máte někdo podobnou zkušenost? Po aplikaci na nový telefon začne telefon "zamrzat" a nereaguje na stisk žádného tlačítka. Vyjádření značkového servisu zní: nalepení ochranného skla znemožňuje funkci sensoru přiložení k uchu - proto tel. "zamrzá", doporučujeme odstranit ochr. sklo z displeje. Po odstranění tel. funguje normálně. Dotaz na product management: teď o problému víte, budete položku dále nabízet?
Díky za odpověď, A. Stewart