Alza Test radí grafický softvér pre firmy na základe používateľských recenzií a ďalších dát

Alza Test Reklamovanosť
Alza Test Predajnosť
Alza Test Akciová cena

Grafický softvér pre firmy – výsledok testu

Výsledkom sú grafický softvér pre firmy v niekoľkých cenových hladinách:

Čo je to Alza test

Stovky kategórií, tisíce výrobkov, milióny podrobností a používateľských recenzií na grafický softvér pre firmy. Ako sa v tom všetkom zorientovať? Vyskúšajte náš Alza Test, ktorý zaručuje objektívny výber na základe zákazníckych skúseností. Údaje, na základe ktorých grafický softvér pre firmy radí, vychádzajú čisto z dát a spätnej väzby skutočných ľudí, ktorí produkty zakúpili.

108 položiek
5,0
CorelDRAW Graphics Suite 2024, Win/Mac, CZ/EN/DE (elektronická licencia)
Grafický program Corel Graphics Suite pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
758,90 €
Objednávací kód: SWcgs24
5,0
Corel ParticleShop Corporate License, Win, EN (elektronická licencia)
Grafický program Corel ParticleShop pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: úprava fotografií, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, lic. kľúč bude doručený e-mailom
44,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO602n1
CorelDRAW Graphics Suite 2024 Minibox, Win / Mac, CZ / EN / DE (BOX)
Grafický program Corel Graphics Suite pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika a úprava fotografií, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ
759,90 €
Objednávací kód: SWcgs24m
CorelDRAW CorelDRAW Essentials Minibox, Win, CZ / EN / DE (BOX)
Grafický program Corel DRAW pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ
Novinka
135,90 €
Na sklade 5 ks
Objednávací kód: SWcdem
Adobe Premiere Pro, Win/Mac, EN, 12 mesiacov (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Premiere Pro CC pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC
489,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605r2
Adobe InDesign, Win/Mac, CZ/EN, 1 mesiac (elektronická licencia)
Grafický program Adobe InDesign CC pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: 1 mesiac, spôsob licencovania: predplatné, jazyková verzia: CZ, EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, lic. kľúč bude doručený e-mailom
42,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605o1
Adobe Illustrator, Win/Mac, CZ/EN, 1 mesiac (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Illustrator CC pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: 1 mesiac, spôsob licencovania: predplatné, typ softvéru: vektorová grafika a maľovanie, jazyková verzia: CZ, EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, lic. kľúč bude doručený e-mailom
42,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605m1
Adobe Photoshop & Premiere Elements 2024, Win/Mac, EN (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Photoshop pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: úprava fotografií, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom
147,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605ppe24a2
CorelDRAW Graphics Suite 2024 Business (1 Yr CorelSure Maintenance), Win/Mac, CZ/EN/DE (elektronická
Grafický program Corel Graphics Suite pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
889,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcgs24b1
CorelDRAW Technical Suite 2024 3D CAD Enterprise (1 Yr CorelSure Maintenance), Win, CZ/EN/DE (elektr
Grafický program Corel Technical Suite pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
6 299 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcts24ce1
CorelDRAW Technical Suite 3D CAD Edition, na 12 mesiacov, Win, CZ/EN/DE (elektronická licencia)
Grafický program Corel Technical Suite pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
2 519 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcts3c1
CorelDRAW Technical Suite 3D CAD Edition, obnova na 12 mesiacov, Win, CZ/EN/DE (elektronická licenci
2 519 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcts3c2
CorelDRAW Technical Suite 2024 Business (1 Yr CorelSure Maintenance), Win, CZ/EN/DE (elektronická li
Grafický program Corel Technical Suite pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
1 099 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcts24b1
CorelDRAW Essentials 2024, Win, CZ/EN/DE (elektronická licencia)
Grafický program Corel Essentials pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a 2D grafika, jazyková verzia: CZ, EN, DE, FR, IT, ES, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti a pre firmy, určený pre PC, lic. kľúč nájdete v časti „Moja knižnica“ – „Licencie“
135,90 €
Objednávací kód: SWce24
Adobe Photoshop & Premiere Elements 2024, Win/Mac, EN, upgrade (elektronická licencia)
120,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605ppe24a3
Adobe Premiere Elements 2024, Win/Mac, EN (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Premiere Elements pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: úprava fotografií, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom
97,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605pre24a2
Adobe Premiere Elements 2024, Win/Mac, EN, upgrade (elektronická licencia)
80,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605pre24a3
Adobe Photoshop Elements 2024, Win/Mac, EN (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Photoshop Elements pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: bez obmedzení, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: úprava fotografií, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, zemepisné obmedzenie: iba v EÚ, lic. kľúč bude doručený e-mailom
97,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605pe24a2
Adobe Photoshop Elements 2024, Win/Mac, EN, upgrade (elektronická licencia)
79,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605pe24a3
PaintShop Pro 2023 Corporate Edition, Win, EN (elektronická licencia)
Grafický program Corel Painter pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: 2D grafika, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre firmy, určený pre PC
61,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWpsp23ce
Corel Painter 2023 Win/Mac EN Upgrade (elektronická licencia)
Grafický program Corel Painter pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, spôsob licencovania: trvalá licencia, typ softvéru: 2D grafika, jazyková verzia: EN, DE, FR, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC
167,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: SWcp2023a2
Adobe Stock (40 assets), Win/Mac, EN, 12 mesiacov, obnova (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Stock pre 1 zariadenie, prenosná licencia, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predĺženie predplatného, typ softvéru: vektorová grafika, úprava fotografií a webová grafika, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu, určený pre PC, lic. kľúč bude doručený e-mailom
918,90 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605t6
Adobe Substance 3D Collection, Win/Mac, EN, 12 mesiacov, obnova (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Substance 3D pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predĺženie predplatného, typ softvéru: 3D grafika, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu
1 169 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605u3
Adobe Substance 3D Collection, Win/Mac, EN, 12 mesiacov (elektronická licencia)
Grafický program Adobe Substance 3D pre 1 zariadenie, kompatibilný s operačným systémom Windows a macOS, dĺžka predplatného: 12 mesiacov, spôsob licencovania: predplatné, typ softvéru: 3D grafika, jazyková verzia: EN, spôsob inštalácie: na stiahnutie (elektronicky), vhodné pre domácnosti, pre firmy a pre štátnu správu
1 169 €
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: EO605u2
PR článokPredstavujeme Microsoft 365 Microsoft prichádza so zmenou názvu populárnej cloudovek platformy Office 365, a navyše servíruje aj niektoré nové funkcie. Teraz si zapamätajte názov Microsoft 365 pre rodiny alebo pre jednotlivcov. Čo je vlastne obsahom tejto služby? A došlo k nejakým výrazným zmenám...
V programe Access môžete vytvoriť a zdieľať databázu behom pár sekúnd. Stačí importovať informácie a Access sa postará o zvyšok, takže je ľahké vytvoriť a usporiadať ohromné množstvo dát. K dispozícii tiež získate zaujímavých sprievodcov, ktorí vám v začiatkoch pomôžu....
Od prístupu k obľúbeným produktom a aplikáciám Microsoft až po možnosť mať obsah po ruke aj na cestách - to všetko získate pomocou jedného konta Microsoft. Ukážeme vám, ako si ho založiť a používať v každodennej praxi.
softwareLegendárna aplikácia Windows Movie Maker Windows Movie Maker patril dlhé roky do základnej programovej ponuky operačného systému Windows. Kam sa však podel tento obľúbený softvér na strih videa? A čím ho nahradiť?
Hľadáte alternatívu k drahému programu Adobe Acrobat? Už ste počuli o ABBYY FineReader? Ide o vynikajúci editor PDF súborov od A do Z. Vrátane vstavaného optického rozpoznávania textu pomocou OCR. Čo všetko dokáže v praxi?
Už ste počuli o Linuxe? Pokiaľ áno, zaujíma vás, ktorá z populárnych linuxových distribúcií presne zodpovedá vašej predstave o kvalitnom operačnom systéme? V našom článku sa pokúsime objasniť všetko, čo potrebujete o distribúciách Linuxu vedieť!
Viac článkov Všetky články
Pozrite sa na produkty zoradené podľa ceny od najlacnejšieho v kategórii lacné grafický softvér pre firmy Tovar zoradený podľa predajnosti od najviac po najmenej predávaný nájdete v kategórii najpredávanejšie, najlepšie grafický softvér pre firmy Produkty zoradené podľa hodnotenia používateľov od najlepšieho nájdete v kategórii grafický softvér pre firmy recenzie
+421 2 5710 1800