Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód ZAPLATENEONLINE pri objednávke nad 40 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Zľavová hliadka Prejdi na lepší notebook

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 (RECENZIA A TESTY)

Zobraziť katalóg
HyperX Predator 3 600 MHz CL17 (RECENZIA A TESTY)

Dávno neplatí, že na operačných pamätiach nezáleží. Záleží a dôjde na to, akú má taký pamäťový DDR4 kit frekvenciu a časovanie. Moderný herný stroj sa bez vysokofrekvenčných modulov nezaobíde, a keďže pamäťový radič v prípade procesorov Intel Coffee Lake škáluje s výkonom naozaj krásne a zvláda takty ďaleko za hranicou 4 000 MHz, tak sa dnes pozrieme na výkonnostné testy Kingston HyperX Predator s XMP profilom na 3 600 MHz, ktorý poslúži ako dobrý základ pre solídny počítač.

Operačné pamäte HyperX Predator

Čo sa v recenzii HyperX Predator 3 600 MHz CL17 dočítate?

  1. Testujeme pamäte DDR4 v hernom prostredí
  2. Pamäť RAM v herných testoch – rozdiel default vs. XMP
  3. Testy – rozdiel medzi 3 600 MHz a 2 400 MHz
  4. Záver recenzie, alebo potrebujem skutočne rýchlejšie pamäte?

Testujeme pamäte DDR4 v hernom prostredí

Na začiatok upresním, že vplyv operačných pamätí na výkon v hrách je cítiť hlavne tam, kde ide o tzv. CPU bound scénu. Je to moment, úsek, a niekedy aj celá hra, kde má viac práce procesor ako grafická karta, a jej vyťaženie tak nie je stopercentné. Najčastejšie ide teda o 1080p gaming, ktorý je stále v obľube a v kurze, v kombinácii so silnou grafickou kartou. Práve vo chvíli, keď procesor nestíha spracovávať fotografie z grafickej pipeline, ktoré grafická karta vytvorila, veľmi pomôžu silné operačné pamäte. Nemusí to ale trvať dlho a môže sa stať, že výkon grafických kariet bude tak silný, že už ani v 2560 × 1440 nebudú procesory stíhať, ich výkon totiž nerastie medzigeneračne tak rýchlo, ako je to práve v prípade grafických kariet NVIDIA. Potom bude záležať na preferencii hráča, či zvolí vyššie rozlíšenie, kde má vždy grafická karta o dosť viac práce a počítač si vystačí aj so slabším procesorom.

Pamäť RAM v herných testoch – rozdiel default vs. XMP

Zmyslom nasledujúceho testovania bolo zmerať rozdiel medzi defaultom, teda frekvenciou, ktorú si nastaví automaticky základná doska, a XMP profilom, ktorý je v našom prípade 3 600 MHz. Default býva obvykle 2 133 MHz. Frekvenciou 2 133 MHz disponujú taktiež najlacnejšie a najpomalšie pamäťové kity. Oplatí sa teda priplatiť si za drahšie pamäte RAM, prípadne hrať sa s nastavením? Testy nižšie napovedia.

Aké hry sme testovali?

  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Fallout 4 (DX11)
  • Witcher 3 (DX11)
  • Rise of the Tomb Raider (DX12)
  • Prey (DX11)
  • Ashes of Singularity: Escalation

Testovacia zostava

  • CPU: Intel Core i5-8600K
  • MB: ASUS MAXIMUS X HERO
  • RAM: HyperX Predator 3 600 CL17 2× 8 GB
  • GPU: ASUS ROG GTX 1080 Ti Poseidon
  • Chladenie: NZXT Kraken X62, Thermal Grizzly Kryonaut
  • Zdroj: Seasonic Prime 1 200 W Platinum
  • Skriňa: Streacom BC-1 OpenBenchtable

Testovacie metodika, alebo ako meriame výkon v hrách

V rámci zachovania objektivity a presných výsledkov je nutné dodržať veľmi špecifické postupy pri meraní. Pri porovnávaní výkonu viacerých procesorov v hrách musíme nastaviť podmienky a prostredie pre každú platformu tak, aby to jednoducho bolo fér. Takže nech už meriame Intel alebo AMD platformu, najsilnejšie desaťjadro Intel i9-7900X alebo najslabší Intel i5-7640X či Ryzen 5 1600X, alebo v budúcnosti X399 platformu, musíme mať okrem procesora a základnej dosky po hardvérovej stránke nastavené rovnaké podmienky. Teda rovnakú grafickú kartu, rovnaký SSD disk, rovnaký zdroj, a pokiaľ možno rovnaké pamäte. Po softvérovej stránke je dôležité mať rovnaký operačný systém vrátane aktualizácií, najlepšie mať čisto nainštalovaný OS po formáte disku, rovnakú verziu ovládačov grafickej karty a okrem niekoľkých ďalších vecí je predovšetkým dôležité meranie v hre.

Hry meriame pomocou nástroja Fraps a logujeme tzv. frametimes, v ktorých je zaznamenávané, ako dlho trvalo grafickej karte vykresliť jednu snímku za druhou. Pomocou nástroja MSI Afterburner zaznamenávame niekoľko ďalších hodnôt, ako je vyťaženie grafickej karty, vyťaženie procesora, teploty, frekvencie a ďalšie. Logy z oboch programov sa vo finále synchronizujú a sú pripravené ku snímkovej analýze. Najdôležitejšou časťou celého procesu je identický spôsob merania priamo v hre. Je dôležité zvoliť správnu scénu, ktorá bude konzistentná a v ktorej opakovane nameriame totožný výsledok. Ak by sme merali scény s veľkou variabilitou, k ničomu by sme sa nikdy nedopracovali. Z tohto dôvodu napr. neprichádza do úvahy merať v multiplayeri. Keď máme scénu, ktorú budeme merať, vybranú, musíme zistiť, ako dlho presne scéna trvá, aby sme vždy dodržali rovnaký časový úsek. Vo väčšine hier je potrebné scény opakovať, pretože pri prvom priebehu scény sa kompilujú shadery, načítavajú sa textúry a podobne. Z týchto dôvodov meriame poväčšine až druhý či tretí priebeh.

Nachádzame sa v trochu paradoxnej dobe, a to na prelome, keď výkon grafických kariet začína byť tak veľký, že aj tie najlepšie procesory pomaly prestávajú stíhať silným grafickým kartám vo Full HD rozlíšení, ale zároveň výkon na plynulé UHD hranie s plnými detailmi nie je dostačujúci. Platí, že čím väčšie rozlíšenie, tým sú menšie nároky na procesor. Stručne povedané, v neďalekej budúcnosti si so silnou grafickou kartou v 4K rozlíšení vystačíme aj s lacným a menej výkonným procesorom. A keďže pri meraní výkonu procesorov v hernom prostredí v 3 840 × 2 160 už rozdiely nie sú, alebo sú úplne minimálne, budeme porovnávať len 1 920 × 1 080 a 2 560 × 1 440, kde sa ešte sila procesorov zvládne prejaviť.

Deus Ex a HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Deus Ex: Mankind Divided Deus Ex: Mankind Divided je akčná FPS (First-Person Shooter) počítačová hra s prvkami RPG, stealth a sociálnej interakcie. Hra bola postavená na hernom engine Dawn Engine vývojármi štúdia Eidos-Montéral a vydaná v auguste 2016 spoločnosťou Square Enix. Hra spadá do herného programu Gaming Evolved spoločnosti AMD a podporuje aj nové herné rozhranie DirectX 12. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku hry po dobu 98 sekúnd nástrojom Fraps.

Nastavenie hry Deus Ex na testovanie

Deus Ex: Mankind Divided nastavenie testu 1 Deus Ex: Mankind Divided nastavenia 2

Deus Ex: Mankind Divided

Výkon HyperX Predator CL17

Vyťaženie grafickej karty

Využitie grafickej karty s HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Priebeh frametimes

Frametimes s HyperX Predator 3 600 CL17

O sile CPU v celom tomto článku najviac vypovedá Full HD rozlíšenie, pretože, ako už vieme, v menšom rozlíšení má procesor viac práce než grafická karta. Hlavnou úlohou procesora je spracovať v grafickej pipeline všetky snímky, ktoré GTX 1080 Ti Poseidon od ASUSu vytvorí, a pretože karta nevie, koľko ich bude potrebné, vytvorí ich maximum a procesor má čo robiť. Ako je vidieť, T-FORCE XTREME pomáha celkom výrazne procesoru so zvládaním tejto neľahkej úlohy.

Fallout 4 a HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Fallout 4 hra Fallout 4 je pokračovanie legendárnej postapokalyptickej RPG kultovky. Hra pochádza z dielne Bethesda Game Studios a beží na Creation Engine, ktorý je veľmi dobre známy z The Elder Scrolls V: Skyrim. Hoci ide o – mierne povedané – predpotopný engine, hra je stále veľmi obľúbená a často hraná po celom svete. Momentálne neexistuje moderná hra, v ktorej by bol tak cítiť výkon CPU a DRAM ako práve v prípade Falloutu 4. Hra je meraná v programe Fraps po dobu 80 sekúnd v lokácii zvanej Boston Commons, ktorú som vybral práve na testovanie procesorov. Keďže nie je nepravdepodobné, že ďalší diel Falloutu pobeží na rovnakom engine, necháme tento klenot v testovacej metodike aj naďalej. Hra bola nastavená na Ultra preset.

Nastavenie hry Fallout 4 na testovanie

Fallout 4 nastavenia testu

Fallout 4

Výkon HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Vyťaženie grafickej karty

GPU load; HyperX Predator

Priebeh frametimes

Frametimes; HyperX Predator

Fallout 4 je moja „srdcovka“. Ako z pohľadu gamera, tak z pohľadu porovnávania výkonu hardvéru. V prípade tejto hry sú najviac viditeľné operačné pamäte, ich výkon a rovnako tak výsledná frekvencia na jadro procesora. Asi u žiadnej inej hry nie je výkon operačných pamätí poznať tak dobre, ako práve v prípade Falloutu 4.

The Witcher 3 a HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Hra Zaklínač 3: Divoký Hon The Witcher 3: Wild Hunt je pokračovanie kultového žánru podľa knižnej predlohy od spisovateľa Andrzeja Sapkowského. Hra pochádza z dielne CD Projekt RED štúdia a beží na RED engine. Súčasne patrí do programu NVIDIA The Way It's Meant to be Played a disponuje knižnicami GameWorks. Scény v tejto hre sú rôzne náročné, a preto som na testovanie CPU zvolil 80-sekundový okruh v meste nazvanom Novigrad. Tento diel Zaklínača síce už skončil, resp. už nebudú ďalšie datadisky, ale napriek tomu ho stále ponechávam v testovacej metodike pre procesory, pretože ide o veľmi obľúbenú hru, ktorej sa práve nedávno „chytil“ Netflix a chystá jej seriálovú formu, takže je dosť možné, že si ju budete chcieť zahrať.

Nastavenie hry The Witcher 3 na testovanie

The Witcher 3: Wild Hunt nastavenie postprocesing 1 The Witcher 3: Wild Hunt nastavenie postprocesing 2 The Witcher 3: Wild Hunt nastavenie všeobecné 1 The Witcher 3: Wild Hunt nastavenie všeobecné 2 The Witcher 3: Wild Hunt nastavenie všeobecné 3

The Witcher 3

HyperX Predator; Witcher 3

Vyťaženie grafickej karty

GPU LOAD; Witcher 3; HyperX Predator 3 600 CL17

Priebeh frametimes

Frametimes; Witcher 3; HyperX Predator DDR4 3 600 C17

Zaklínač už začína byť celkom starou hrou, a keďže už sa nechystá ani žiadne ďalšie DLC, dosť možno ho čoskoro vyradím zo svojej testovacej metodiky. Zatiaľ nám ale Geralt dobre vypomáha s meraním výkonu procesorov v hernom prostredí a výsledky v 1080p vidíte sami.

Rise of the Tomb Raider a HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Rise of the Tomb Raider

Rise of the Tomb Raider je najnovším dielom legendárnej hernej adventúry s Larou Croft. Hra vzišla z rúk Crystal Dynamics a beží na engine Horizon. Hra patrí do programu NVIDIA The Way It's Meant to be Played a plne podporuje DirectX 12. Herná scéna na meranie procesora je opäť odlišná od scény na meranie grafických kariet. Lokácia Geothermal Valley je veľmi náročná na procesor, a ak niekde v tejto hre bude procesor limitovať grafickú kartu, bude to práve tu. Úsek na meranie frametimes je dlhý 100 sekúnd a hra je nastavená na Ultra detaily s SMAA vyhladzovaním v oboch rozlíšeniach.

Nastavenie hry Rise of the Tomb Raider na testovanie

Rise of the Tomb Raider nastavenia videa Rise of the Tomb Raider nastavenia grafiky

Rise of the Tomb Raider

HyperX Predator; Rise of the Tomb Raider

Vyťaženie grafickej karty

GPU LOAD; HyperX Predator; Rise of the Tomb Raider

Priebeh frametimes

Frametimes; Rise of the Tomb Raider; HyperX Predator

Ako sa zdá, žena ako Lara ocení poriadnu pracovnú silu, a preto aj procesory s viacerými jadrami a vláknami vychádzajú najlepšie. Aj tak, na „nakŕmenie“ najsilnejšej grafickej karty, ako je GTX 1080 Ti Poseidon od ASUSu, T-FORCE XTREME 4000C18 veľmi pomôže.

Prey a HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Prey

Prey je jednou z posledných horúcich noviniek tohto roka. Hra pochádza z dielne Arkane Studios a beží na veľmi známom Cryengine. Prey vznikla pri spolupráci s Bethesda Softworks a hlavným partnerom je AMD, teda patrí aj do programu Gaming Evolved. Ako meracia scéna je zvolená oblasť Hardware Labs, ktorá trvá 64 sekúnd. Celý priebeh frametimes je zaznamenávaný nástrojom Fraps, a ako môžete vidieť, hre vyššie frekvencie operačných pamätí v 1080p rozlíšení naozaj svedčia.

Nastavenie hry Pray na testovanie

Rise of the Tomb Raider nastavenia videa

Prey

HyperX Predator DDR4; Prey

Vyťaženie grafickej karty

GPU LOAD; Prey; HyperX Predator

Priebeh frametimes

Prey; Frametimes; HyperX Predator

Pri osamotenej ceste temným vesmírom sa vám budú T-FORCE XTREME 4000C18 určite hodiť. Samozrejme nie každý potrebuje 200 FPS na hranie single-playeru, ale keďže nám ide o zistenie výkonu medzi pamäťami na defaulte a XMP profile dnes testovaného pamäťového DDR4 kitu, má pre nás táto scéna dobrú výpovednú hodnotu.

Ashes of the Singularity: Escalation a HyperX Predator 3 600 MHz CL17

Ashes of the Singularity: Escalation Ashes of the Singularity: Escalation je obľúbená real-time stratégia od štúdia Stardock bežiaca na Nitrous Engine. Zároveň ide o jednu z prvých hier natívne podporujúcich DirectX 12. Hra je súčasťou programu Gaming Evolved od AMD. Jedná sa o jednu z najnáročnejších hier na procesor, a preto som ju do našej CPU testovacej metodiky zaradil ako prvú. Meriam dve rozlíšenia, a to 1 920 × 1 080 a 2 560 × 1 440, kde je stále možnosť prejavenia CPU bottlenecku. Frametimes sú merané zabudovaným benchmarkom počas 180 sekúnd. Použité nastavenie bolo na Extreme preset v oboch rozlíšeniach.

Nastavenie hry Ashes of Singularity: Escalation na testovanie

Ashes of Singularity: Escalation nastavenia testu

Ashes of Singularity: Escalation

AotS; HyperX Predator

Vyťaženie grafickej karty

HyperX Predator DDR4; AotS; GPU LOAD

Priebeh frametimes

Frametimes; ashes of singularity Escalation; HyperX predator

V akých aplikáciách testujeme rozdiel medzi 3 600 MHz a 2 400 MHz v prípade DDR4?

  • Octane 2.0
  • JetStream
  • Kraken
  • Cinebench R15
  • Geekbench 3
  • WinRAR 5.31
  • HWBOT H265
  • Time Spy Physics

Testy – rozdiel medzi 3 600 MHz a 2 400 MHz

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste Octane 2.0

benchmark Octane; HyperX Predator 3 600 CL17

Octane 2.0 sa skladá zo 17 testov založených na JavaScripte a benchmark tak testuje výkon procesora v modernom webovom prostredí. Ako uvidíte v ďalších 2D testoch, rozdiel vo výkone medzi DDR4 na defaulte a na 3 600 MHz je minimálny, a to najmä kvôli voľnému časovaniu XMP profilu. Ak by ste sa s časovaním pohrali, bolo by to viac poznať, ale už ide o trochu pokročilé techniky, ladenie vyžaduje väčšie napätie a znalosti.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste JetStream

HyperX Predator DDR4 3600 CL17; benchmark JetStream

Druhý test JetStream opäť skúma výkon vo webovom prostredí, a to v testoch založených na JavaScripte. Benchmark je kombináciou mnohých menších testov, ktoré simulujú ako syntetický výkon, tak reálne prostredie, s ktorým sa bežne stretnete. Výsledné skóre geometrickým priemerom všetkých subtestov. Rozdiel je opäť minimálny.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste Kraken

HyperX Predator 3 600 CL17; benchmark Kraken

A do tretice benchmark Kraken, opäť založený na JavaScripte, ktorý skúma rýchlosť jednotlivých úkonov, výsledok je opäť geometrickým priemerom. V tomto prípade je v grafe menej milisekúnd lepšie. Kuriozitou je tu lepší výkon na defaulte, ktorý je zapríčinený utiahnutejším časovaním, ktoré si doska „dáva“ pri DDR4 na defaulte.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste Cinebench R15

HyperX Predator CL17 3 600; benchmark Cinebench R15

Klasika vo forme Cinebench R15 so zapojením všetkých pracovných vlákien. Jedná sa o test od spoločnosti MAXON, ktorý simuluje pracovný výkon v Cinema 4D, kedy je pomocou procesora renderovaná náročná grafická scéna. Rozdiel vo výkone je samozrejme s časovaním XMP profilu minimálne.

HyperX Predator 3600 CL17; benchmark Cinebench R15 singlethread

Druhý test je porovnaním tzv. singlethread výkonu, alebo ide o výsledok situácie, kedy do činnosti zapojíme iba jedno pracovné vlákno. Situácia je samozrejme rovnaká ako v prípade multivláknovej verzie Cinebench R15.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste Geekbench 3

HyperX Predator 3600 CL17; benchmark GeekBench 3

Geekbench 3 opäť testuje reálne scenáre, s ktorými sa máte možnosť stretnúť pri práci so svojim počítačom. Variant so zapojením všetkých pracovných vlákien poukazuje na výkon pri „zapriahnutí“ celého procesora.

HyperX Predator 3 600 CL17; benchmark GeekBench 3

Keďže sú súčasťou testov Geekbench 3 aj časti senzitívne na efektivitu operačných pamätí, je tu cítiť rozdiel medzi defaultom a HyperX Predator 3 600 CL17 so zapnutým XMP profilom.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste WinRAR

HyperX Predator 3 600 CL17; benchmark WinRAR

WinRAR je na rozdiel od ostatných testov veľmi senzitívny na pamäte, výkon krásne škáluje s dual/quad channel zapojením, a preto je tu cítiť rozdiel medzi 2 133 MHz a XMP profilom HyperX Predator, ktorý operuje na 3 600 MHz.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste HWBOT H265

HyperX Predator 3 600 CL17; benchmark HWBOT H265

HWBOT H265 je benchmark českého pôvodu z dielne overclockera Havliho. Test meria výkon enkódovania videa s H265 kodekom, ktorý sa už pomaly začína používať, pretože videá pod H265 sú ďaleko skladnejšie než tie pod H264, a s príchodom 4K videí, ktoré sú stále viac v kurze, je používanie H265 nutnosť. Rozdiel medzi HyperX Predator 3 600 CL17 a pamäťou RAM nastavenou na frekvencii 2 133 MHz je tu 5,28 %, čo nie je úplne na zahodenie.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 v teste Time Spy Physics

HyperX Predator 3 600 CL17 ; benchmark Time Spy Physics

Time Spy Physics je časťou 3D benchmarku od Futuremark, ktorý je špecializovaný na DirectX 12. Úsek Physics využíva iba procesor na výpočty fyziky, a ako už je tu zvykom, přetaktované pamäte DDR4 HyperX Predator 3 600 MHz CL17 = lepší výkon a skóre. V extreme overclockingu sa tak môžete stretnúť s obrovskými rozdielmi v skóre, kde aj napriek pretaktovaniu grafickej karty na dusíku a rovnako tak procesorom hrajú rozdiely vo svetových rekordoch práve frekvencie operačných pamätí a ich časovanie.

Záver recenzie, alebo potrebujem skutočne rýchlejšie pamäte?

V dnešných testoch a recenzii HyperX Predator 3 600 MHz CL17 môžete vidieť nielen priemerné FPS, ale aj vyťaženie grafickej karty (GPU LOAD) a kvalitu FPS (FRAMETIMES). Majte na pamäti, že hoci viac FPS = lepšie, stále platí, že kvalita > kvantita. Môžete hrať hru, ktorá bude na 60 FPS hrozne „sekať“ a hru, ktorá bude na 40 FPS krásne plynulá, a rozdiel nájdete v plynulosti priebehu frametimes. Ďalšou vecou je faktor hodnoty vašich peňazí, ktoré za svoju grafickú kartu zaplatíte. Pokiaľ si svoje peniaze a hardvér, ktorý si za ne zaobstaráte, ceníte, potom je rozumné mať váš stroj vybalansovaný tak, aby nikde nič zbytočne nebrzdilo a všetko fungovalo na 100 %. A rýchle pamäte s dobrým časovaním sú tým správnym krokom.

i Testovanie Intel Skylake-X a Kabylake-X
V našom teste Intel Skylake-X a Kabylake-X sme odhalili pracovný 2D/3D výkon a detailne sme sa zamerali na herný výkon, kde nová platforma Intel Basin Falls X299 naozaj zažiarila. To už sa ale nedá povedať o prevádzkových vlastnostiach nových procesorov.

HyperX Predator 3 600 MHz CL17 ako pamäťový kit považujem osobne za dobrú voľbu pre slušný herný PC, z ktorého chcete dostať maximum. A tak je možné na záver dodať, že moderná platforma s procesormi Intel Coffee Lake (obzvlášť pre i5-8600K, ktorá bola použitá v dnešnom teste, alebo s akýmkoľvek slabším CPU, ktoré bude „kŕmiť“ výkonnú grafickú kartu) bude pamäťový kit HyperX Predator 3 600 MHz CL17, ktorý bol predstavený v dnešnom teste, skvelou podporou.

HyperX Predator 3600 MHz CL17; DDR4

HyperX Predator 3 600 MHz CL17

PAMÄTE RAM

Za slušný pamäťový kit, ktorým nepohrdne ani veľmi výkonný herný stroj, udeľujem HyperX Predator 3 600 CL17 strieborného Alzáka, teda naše druhé najvyššie ocenenie.

Klady

  • Navýšenie výkonu v 1080p hrách
  • 99 mesiacov záruka
  • Slušný dual channel kit

Zápory

  • Voľnejšie časovanie
  • Cena (mohli by byť o pár desiatok eur lacnejšie)
Michal Mikle
Volám sa Michal Mikle, som overclocker a baví ma výkon. Tam, kde je možnosť z hardvéru vyžmýkať aj tú poslednú kvapku sily, tam nesmiem chýbať. Na taktovaní milujem predovšetkým adrenalín a posúvanie limitov komponentov a mňa samotného. K tejto vysoko príjemnej a zaujímavej aktivite používam predovšetkým tekutý dusík, kompresorové metódy, ale rád sa pohrám aj s vodou (niekedy podchladenou) a nepohrdnem ani kvalitným vzduchovým chladením.

HyperX 32GB KIT 3600MHz DDR4 CL17 Predator - Operačná pamäť
-29%
HyperX 32GB KIT 3600MHz DDR4 CL17 Predator
Operačná pamäť 4x8GB, PC4-28800, XMP, napätie 1.35V

-29% 510,52 €
363,90 € bez DPH 303,25 €
Kúpiť
Na objednávku – termín upresníme
Objednávací kód: DE65F1e2
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB16
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi