Výhody služby


Nákup
za hotové

  • Veľká a okamžitá investícia
  • Účtovne odpisujete niekoľko rokov
  • Nepoužívaná elektronika leží na sklade a stráca hodnotu
  • Staráte sa o odpredaj starších kusov
  • V prípade rozbitia čakáte na opravu aj niekoľko týždňov
  • V prípade krádeže nemáte nič
  • Prípadné poistenie musíte dohodnúť zvlášť za ďalšie náklady
  • Pri krádeži obdržíte z poistenia iba časť ceny
Výhodné

Prenájom v programe
Alza NEO

  • Platíte len mesačnú faktúru za prenájom
  • Prenájom nie je úver. Neznižuje vašu úveryschopnosť
  • Náhrada pri krádeži v cene
  • Reklamáciu alebo rozbitie posúdime do 1 pracovného dňa
  • Veľká flexibilita pri vyberaní aj vrátení prístrojov
  • Máte vo firme presne toľko elektroniky, koľko potrebujete
  • Neriešite starosti s neskorším vyraďovaním ani predajom
  • Faktúru za prenájom si môžete dať do prevádzkových nákladov
  • V súčte zaplatíte menej, než keby ste kupovali nové zariadenie
Mám záujem

Nákup
na splátky

  • Upíšete sa k mesačnej splátke, ktorú nemožno meniť podľa potrieb
  • Platíte úroky
  • V priebehu splátok nemôžete vymeniť prístroj
  • Po splatení vám zostane ťažko predajné zariadenie
  • V prípade rozbitia čakáte na opravu aj niekoľko týždňov
  • V prípade krádeže platíte prístroj, ktorý už nemáte
  • Musíte riešiť následný predaj a skladovanie
  • Prípadné poistenie zjednávate zvlášť za ďalšie náklady

Kompletné podmienky programu Alza NEO. Tieto podmienky Programu sú platné a účinné od 9.9.2022.

Vstúpte do programu Alza NEO ešte dnes!

Po vyplnení formulára sa s vami spojí Key account manager, ktorý pripraví cenovú ponuku a prejde s vami celý proces objednávky. Pre ďalšie otázky nás kontaktujte.


Úspešne odoslané, čoskoro vás budeme kontaktovať.

Často kladené otázky

Nájdite odpovede na otázky, na ktoré sa nás najčastejšie pýtate.

Aké sú podmienky vstupu do programu?

Každú firmu posudzujeme individuálne, neváhajte nám zaslať svoj kontakt. Členstvo však nie je právne nárokové a Alza si vyhradzuje právo Vám členstvo v programe neponúknuť. Bohužiaľ, dôvody oznamovať nemôžeme.

Môžem členstvo zrušiť?

Áno, môžete sa s nami dohodnúť na predčasnom ukončení, v súlade s bodom 6.3 obchodných podmienok Programu.

Koho mám kontaktovať, keď chcem prístroj vymeniť?

Pokiaľ chcete prístroje vymeniť, kontaktujte prosím svojho key account managera na [email protected]

Koľko a ako často budem platiť?

Za službu Alza NEO sa platí 1× mesačne, vždy v ten istý deň, kedy ste začali prenájom.

Čo mám robiť, ak sa prístroj pokazí, ukradnú mi ho alebo ho poškodím?

Stačí, keď nám popíšete ako došlo k rozbitiu alebo odcudzeniu cez kontaktný formulár a my Vašu rozšírenú záruku posúdime do 1 pracovného dňa a následne Vás budeme kontaktovať s ďalším postupom. V prípade, že sa prístroj pokazil, vyplňte prosím tento kontaktný formulár a my Vašu reklamáciu do 1 pracovného dňa spracujeme a následne Vás budeme kontaktovať s ďalším postupom.

Čo pokrýva rozšírená záruka - ochrana proti nechcenému rozbitiu a krádeži?

Krádež a nešťastnú náhodu s dôsledkom rozbitia zariadenia. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad úmyselné poškodenie (napríklad keď hodíte prístroj o zem) alebo ak ste mohli rozbitiu predchádzať (napr. mali ste ho bezpečne uložený vo vrecku. Počas krádeže tiež nesmiete mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu. Môžete uplatniť iba jednu udalosť za celú dobu zmluvy.

Musím si prenajať nejaké minimálne množstvo kusov?

Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne podľa jeho potrieb, napíšte nám a aj vo vašom prípade sa vám budeme so starostlivosťou venovať.

Môžem si vybrať aj iné zariadenia, než ktoré máte na výber v programe NEO na Alza.sk?

Áno, napíšte nám, o čo máte záujem a v akom množstve. Pripravíme pre vás ponuku na mieru.

Máte nejaké iné vybavenie než len počítače a telefóny?

Ak potrebujete prenajať inú techniku, napíšte nám. Zostavíme Vám ponuku na mieru.

Keď vrátim staré zariadenie, zariadite mi zmazanie dát?

Áno, na všetkých zariadeniach vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.

Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete využívať kohokoľvek. Zariadenie nie je nijako blokované.

Môžem si zariadenie odkúpiť?

Zariadenie nie je možné odkúpiť a prístroj po celú dobu patrí Alze. Ide o formu služby (členstvo v programe Alza NEO), ktoré Vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Členstvo však môžete ukončiť a kúpiť si prístroj nový, alebo aj zánovný.

Čo ak nebudem platiť včas?

Pokiaľ za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:

  • Podáme trestné oznámenie kvôli podozreniu na spáchanie trestného činu sprenevery. Vlastníkom zariadenia je po celú dobu naša spoločnosť.
  • Odovzdáme prípad advokátovi a inkasnej agentúre na vymáhanie.
  • Okrem doplatenia kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, popr. aj exekučného konania.
  • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s. r. o. (IČO 27221971), LogiCall Slovensko, s. r. o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s. r. o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s. r. o. (IČO 44151721).

Keď mením zariadenie, dostanem nový kus?

Áno, vždy dostanete nový kus.